BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 31 października 2024, 23:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 25 maja 2012, 22:12 
Turbooo podłaczałeś kompa ? Ten bombel na wykresie pomiedzy 3800 a 4000 nie jest dobrym znakiem. :|


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 9 lipca 2012, 01:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
m62tub44

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 10 lipca 2012, 09:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 108
Posty: 359
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: e36ti, e30, e39d
Kod silnika: S50B30M10B18M57B29
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=117755&start=0
e36 compact
S50B30 na polowej hamowni na zlocie BMW przy temp 33stC
Obrazek

mnie się podoba. moc się pnie niemal bez zająknięcia ;)

_________________
ex.E30 2.0 drift-spec. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=61472
ex.E36 2.5l drift compact viewtopic.php?f=6&t=72273
ex.E36 2.5l automatyczny sedan viewtopic.php?f=6&t=73945

jest E36 3.0M drift compact viewtopic.php?f=6&t=117755&start=0
jest E39 2.9l sportowa krowa na ropę viewtopic.php?f=6&t=124407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 15 lipca 2012, 18:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
212KM 266,6Nm
Obrazek

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 lipca 2012, 06:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 535d
Obrazek


Do dzisiaj jeździ bezawaryjnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 24 lipca 2012, 08:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 670
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Moje BMW: E46, E32
Kod silnika: M57D30, M60B40
Garaż: 330d e46
740i E32:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 0#p2114150
M57D30

Obrazek

_________________
740i > http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 65&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 8 września 2012, 15:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 221
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M 40 1.8
Witam dzisiaj byłem na hamowni moim M40 1.8 benzynowym 21 letnim BMW i oto wyniki:

114 KM przy 5945 rpm - seryjnie 113 KM przy 5500 rpm
146.7 Nm przy 4828 rpm - seryjnie 162 Nm przy 4250 rpm

prędkość max na 4 biegu 172 km/h

pytanko spadek momentu obrotowego jest przyczyną wieku auta czy ew. niesprawności silnika? pytam siębo moc nie uległa znaczącej zmianie. Dzięki i pozdrawiam

_________________
każdy wie że BMW posiada swój prestiż i technologię. Ma swój styl, tradycję. Dla tego jest zajebistym autem.
Niestety wiedzą to i dresy oraz wiejscy szpanerzy którzy psują reputacje marki.
pozdrawiam prawdziwych posiadaczy i fanów BMW ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Wykres z Hamowni i poradzcie coś
PostNapisane: 13 września 2012, 20:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 ,e46 Cabrio
Kod silnika: m54B30 Ac Schnitzer
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129094
Witam wszystkich Miłośników BMW
Chcę zagarnąć od was trochę wiedzy , gdyż jestem troszkę zawiedzony jeżeli chodzi o moc w tym swoim aucie i pojechałem na hamownie . Oto wykres z załozonym filtrem stożkowym na przepływkę ale oddzielony jakoś od komory silnika .
Obrazek

A teraz zepsuła mi się disa i wyciągłem całkiem tą Klapkę .
Popowiedzcie mi co by jej zrobić by wróciła chociaż seryjna moc ?
Ja myślę nad wymianą uszczelek vanosa , wymianą kolektora z m52 , wyrzuceniem katów i wtedy Czipowaniem na hamowni , tylko co pierw jeszcze po robić w niej przed tym czipem żeby dał jak najwięcej mocy.
Proszę o jak najwięcej propozycji .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wykres z Hamowni i poradzcie coś
PostNapisane: 13 września 2012, 21:38 
Offline
Specjalista

Posty: 4440
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
wywal ten filtr stożkowy z allegro i zacznie oddychać :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wykres z Hamowni i poradzcie coś
PostNapisane: 13 września 2012, 21:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2969
Lokalizacja: Warszawa/RAJ
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=320
Dolot raczej nie obniża mocy ani nie podwyższa. Może silnik zmęczony? Jak nie masz serii to ja bym sie nie brał za tuningowanie. Tylko pogonił dalej :)

_________________
Jadę nisko o progi trę miską !!
https://www.facebook.com/JadeNiskoOProgiTreMiska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 września 2012, 18:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 141
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46 Coupe Z3 3.0i
Kod silnika: m50b32,M54B30
Załóż orginalny dolot a moc powinna powrócić.
Pozatym Dis-a także powinna być zamontowana.Bez tego silnik nie będzie chodził jak należy.

_________________
GG 9597379


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 września 2012, 18:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Na serię w tym silniku raczej nie licz. Mogę Cię jedynie posmucić, że z taką mocą to pierwsze lepsze e36 cabrio 328i Cię porobi. ;) Pierwsze co to wróć do seryjnego setupu, powymieniaj filtry, świece, sprawdź pod kompem czujniki, vanos. Zmierz ciśnienie na cylindrach.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 września 2012, 21:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 ,e46 Cabrio
Kod silnika: m54B30 Ac Schnitzer
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129094
Żadnych błędów nie było ... Auto ma przejechane 125 tyś realne :| i już tyle koni uciekło ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 września 2012, 21:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Te silniki słyną z nietrzymania mocy, na forum jest ich kilkadziesiąt chyba i tylko jeden się wyhamował na serię. Głowa do góry jednak, u Ciebie jest co odzyskiwać. Doprowadź wszystko do serii, wymień olej, filtry, świece, zajrzyj do dolotu. Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu, przepływkę. Może katy zapchane? Sprawdź szczelność i przepustowość wydechu.

Btw. niejeden już był pewien, że ma realny przebieg 1xx, a potem wychodziło 3xx albo lepiej. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 14 września 2012, 21:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 ,e46 Cabrio
Kod silnika: m54B30 Ac Schnitzer
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129094
A uszczelki vanosa sprawdzi się ręcznie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 13 października 2012, 06:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Ja niestety wykresu nie mam

http://www.youtube.com/watch?v=rrgfQ0QJWCM

BMW E34 M50B25

Przebieg wedle licznika 308,000 ( a faktyczny ??)

Moc fabryczna: 192hp/245nm


Moc Zhamowana: 180hp(momentu obrotowego mi nie podał)

_________________
?? - E21-E23-E24-E28-E30-E31-E32-E34-E36-E38-E39 ---> show must go on!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 29 listopada 2012, 23:53 
w sumie program dawno temu zrobiony, ale wykresu jeszcze nie wrzucałem, 3.0d 184km

Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 10:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Mój obecny wykres :

320d 150ps

Wykres na setupie:

FMIC
Przelotowy wydech + końcówka m3 e92
Stożek greenfilter
Wtrysk metanolu snow performance stage 3
Usunięte klapki z kolektora
Program

Obrazek


Co sądzicie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 10:30 
Całkiem fajnie to wygląda , moment mógłby być 'dłuższy' deczko tak aby spadał od 3900. :)

Może większy FMIC /180*65*700/ by tu pomógł ? :niepewny:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Nasze wykresy z HAMOWNI
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 10:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
sirek napisał(a):
Całkiem fajnie to wygląda , moment mógłby być 'dłuższy' deczko tak aby spadał od 3900. :)

Może większy FMIC /180*65*700/ by tu pomógł ? :niepewny:

Pawel pokaz swoj :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL