Zywiec napisał(a):
no to mamy odmienne zdanie bo moim zdaniem to niewiele mozna tam obejrzec ;p;p
jakiego oprogramowania uzywasz do tego interfejsu?
zalezy co chcesz ogladac, kodowania i map zaplonu czy paliwa itp nie znajdziesz.
VAGi, ktore sa na CANie pokazuja bardzo duzo informacji, w sumie wszystko co mozna odczytac po OBD: cisnienie doladowania, napiecia na sondach, obciazenie silnika, roznego rodzaju temperatury - cieczy, iat, oleju, zewnetrzna, cisnienia na listwach wtryskowych, obroty, predkosc i duzo innych - co chcesz wiecej?
Dodatkowo mozna odczytywac i kasowac bledy, zapisywac logi live data, wysylac je od razu mailem, mozna mierzyc osiagi za pomoca gps i akcelerometru (aby dane byly wiarygodne podajemy mase auta, powierzchnie czolowa i wspolczynnik oporu powietrza)...
Czyli podstawowa obsluga auta bez wiekszego problemu.
Mozna personalizowac wyglad aplikacji, aby dopasowac dash do auta, w markecie kraza rozne nakladki na aplikacje.
Ja uzywam pelnej wersji Torque. Bardzo rozbudowana aplikacja jak na smartphone.
Nie podlaczalem nic innego oprocz tego co wypisalem, to auta w mojej rodzinie albo znajomych

Szkoda jedynie, ze z moim BMW nie chce grac - byc moze jakas aktualizacja by to zalatwila, ale nie jest mi to niezbedne do zycia bo moge sobie INPE podlaczyc w kazdej chwili.
Co do przydatnosci - moj kumpel w Golfie GTI zrobionym na 320km ma ELMa ma podlaczonego na stale i podczas upalania po prostu wlacza Torqua, aby na biezaco sledzic temp oleju, temp w dolocie, boost itp...
Nikt nikogo nie zmusza do kupowania czy instalowania tego. Moim zdaniem aplikacja jest bardzo rozbudowana, mozna z niej odczytac duzo ciekawych parametrow. Jesli to dla kogos za malo to polecam kupienie sobie Guttmanna by hella albo innego narzedzia diagnostycznego na kilkadziesiat tysiecy zlotowek - na pewno zaspokoi to chec grzebania we wszystkim co sie da
