BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 17:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E36 320i - problem z klapką antywybuchową ! Zdjęcia!
PostNapisane: 27 stycznia 2013, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 51
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Hmm.

Zastanawiam się nad tym BLOS'em ponieważ reduktor mam . Tylko czy to na pewno będzie dobrze działać ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 320i - problem z klapką antywybuchową ! Zdjęcia!
PostNapisane: 27 stycznia 2013, 17:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
Witam kolege z podkarpacia ;)

jesli sekwencja to za duzy wydatek to inwestuj w blosa, jest to najlepsze rozwiazanie jakie może być do LPG 2 gen. miałem wczesniejsze BM na blosie chodziło jak żyleta (tylko oczywiście podstawa dobry parownik, dobrze zamontować i ustawić) i zostaje czysta radość z jazdy :hyhy:

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 320i - problem z klapką antywybuchową ! Zdjęcia!
PostNapisane: 27 stycznia 2013, 17:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
i porządek z silnikiem by nic nie strzelało, sam jeżdżę na takim blosie tylko obecnie nie mogę ogarnąć silnika bo coś mi kicha ale to chyba wina układu zapłonowego bo an benzynie tez lubi sobie walnąć.

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 320i - problem z klapką antywybuchową ! Zdjęcia!
PostNapisane: 27 stycznia 2013, 17:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 51
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Witam witam. Ty skąd jesteś dokładnie ? :D Może bardzo blisko siebie mieszkamy ;D

Cholera, na forum LPG odradzają mi blosa .

Swoją drogą nie wiem jak to zamontować by było dobrze itp itd. :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 320i - problem z klapką antywybuchową ! Zdjęcia!
PostNapisane: 27 stycznia 2013, 17:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
BlOoW napisał(a):
Witam witam. Ty skąd jesteś dokładnie ? Może bardzo blisko siebie mieszkamy

Kolego okolice Krosna :]

BlOoW napisał(a):
Cholera, na forum LPG odradzają mi blosa .

odradzaja blosa bo napewno namawiaja na sekwencje, ale blos naprawde jest dobrą alternatywa

poczytaj sobie (zastowoanie, sposób działania, montarz, sposób regulacji) :
http://www35.zippyshare.com/v/86921187/file.html

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 320i - problem z klapką antywybuchową ! Zdjęcia!
PostNapisane: 28 stycznia 2013, 16:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 51
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Aaa to ja okolice Jarosławia :)

Hmm. Ktoś tu pisał by kupić blosa, reduktor i uszczelnić . Jak posiadam reduktor to muszę kupić jakiś inny przystosowany do tego ? Uszczelnić ? Co i jak dokładnie by to chodziło dość dobrze ;)

Blosa być może zakupie i w tym tygodniu będzie :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 320i - problem z klapką antywybuchową ! Zdjęcia!
PostNapisane: 28 stycznia 2013, 17:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
reduktor po prostu odpowiedni do mocy twojego silnika.
Tutaj masz jak montuje się blosa. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=34317

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 320i - problem z klapką antywybuchową ! Zdjęcia!
PostNapisane: 28 stycznia 2013, 17:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Jak chcesz dobrze, to Ci juz napisalem. Jak chcesz tanio, to jezdzij tak jak teraz :mur:

Jak chcesz dobrze i tanio, to mozesz pobawic sie samodzielnie w montaz 4gen. Wbrew pozorom to nie jest takie trudne. Poczytaj z tydzien lpg-forum, poogladaj galerie, zaplanuj sobie to wszystko. Duzo jest relacji z gazowania m50, m52, m54. Jak chcsz to ja Ci moge foty mojej instalki porobic.

Co do uzywanych instalek, to jak do tego podjedziesz rozsadnie, to moze sie oplacic. Komp gazowy mozesz swobodnie kupic uzywany, tyle ze najbardziej oplaca sie z wiazka i czujnikami. Kupujac wiazke oddzielnie moze sie slabo oplaca. Najlepszy bylby STAG 300+, ale ten nowy, ktory mozna zaktualizaowac. Stary stag 300 ma mniej rozbudowane korekty. Z nowych sterownikow najtanszy jest LPG-Tech 316 u usera Sebaa z lpg-forum.

Reduktor mozesz kupic uzywany, najlepiej silver albo ac r01, tyle ze od razu mysl o oryginalnym zestawie do regeneracji.

Wtryski raczej nowe, najlepiej hana, baracuda itp. W wersji taniej Reg fast- o tym juz pisalem. Valtekow sie wystrzegaj.

Przy montazu od razu wymiana wszystkich wezy (parker) + trojnikow, zeby drugi raz tego nie robic za pol roku. To co zaoszczedzisz na samodzielnym montazu wloz w lepsza instalacje. Wierz mi, ze instalka nie jest instalce rowna. Obawiam sie ze komplet czesci nowych w hurcie to ok 2000 (komp+ wiazka, wtryski, reduktor, weze, zlaczki, filtry itp). Instalka wysokiej klasy, ale bez zbednej rozrzutnosci. Mysle ze gazownik musi zarobic przynajmniej 400zl (sciaganie kolektora).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 320i - problem z klapką antywybuchową ! Zdjęcia!
PostNapisane: 4 lutego 2013, 14:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 51
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Zdecydowałem się jednak na montaż instalacji sekwencyjnej :)

W środę rano stawiam bmke do gazownika i zapewne po południu będzie do odebrania :)

Od razu po odebraniu napiszę wam jak się wracało od niego i czy opłacało się wyłożyć kasę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 320i - problem z klapką antywybuchową ! Zdjęcia!
PostNapisane: 4 lutego 2013, 16:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
BlOoW napisał(a):
Zdecydowałem się jednak na montaż instalacji sekwencyjnej :)

W środę rano stawiam bmke do gazownika i zapewne po południu będzie do odebrania :)

Od razu po odebraniu napiszę wam jak się wracało od niego i czy opłacało się wyłożyć kasę :)

Byle byś jakiegoś reduktora tomassetto i wtrysków valtek nie włożył, bo to szkoda kasy na robociznę, przy takim Kijowym zestawie, mówię prawdę, bo sam miałem to "g-wno" Oni zawsze to polecają, bo to tani szit na którym mogą najwięcej przyciąć.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL