BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 10:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] wspomaganie raz jest raz nie ma
PostNapisane: 7 września 2007, 14:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
witam nie dawno zuwazylem ze czasami wspomagania brak kierownica chodzi tak ciezko ze nie da sie krecic ale to sa takie chwilowe braki wspomagania.czym to moze byc spowodowane no co pierwsze patrzec???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2007, 14:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
jesli poziom plynu jest prawidlowy to chyba juz konczy zywot pompa wspomagania...jesli sie myle to mnie poprawcie.
Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2007, 14:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
a jak by czaem pasek slizgal to tez moze byc tym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2007, 14:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
oczywiscie wykluczam pasek... ;) jesli natomias jest za malo naciagniety i czasem poslizguje to owszem moze to bys spowodowane paskiem.
A jeszcze zapytam...plyn wymienilales??Jesli nie to pierwsze co bym zrobil to wymienil plyn i zobaczyl...jesli by ustalo to oki a jak nie to wina pompy wspomagania a wtedy to pozostaje tylko wymiana na nowa(moze byc oczywiscie uzywka ale zeby byla sprawna)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2007, 15:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
sprawdze jutro i napisze co jest grane :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2007, 08:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
wlasnie chcialbym wymienic plyn ale jaki mam kupic i ile tam wchodzi :??oleju??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2007, 10:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
to jak ile wchodzi tego oleju do wspomoagania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL