BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 10:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E34 525i 24V PO MOJEJ INGERENCJI NIE PALI W OGOLE:/
PostNapisane: 10 września 2007, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Poznan
chyba coś wywinąłem,mianowicie wyjąłem silniczek krokowy i...rozebrałem go, wyczyściłem WD40,złozyłem i zamontowałem, bumka już nie odpaliła w ogóle, uprzednio miałem problemy z obrotami i wkręcaniem sie na obroty, myślałem, że może to jest powód, wyciągnąłęm również przepustnice i też wyczyściłem, CZY SILNIK KROKOWY MOŻE POWODOWAĆ IŻ AUTO NIE ODPALI?? BARDZO PROSZĘ O POMOC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2007, 19:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
dodaj gazu noga przy odpalaniu - powinien odpalic nawet bez silniczka krokowego. jesli nie odpali znaczy ze cos zwaliles


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2007, 19:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Poznan
próbowałem z gazem w podłodze i nic, czasami jakby sie zaksztusił trochę,ale sporadycznie i co najwyżej za pierwszym przekręceniem kluczyka, później echo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2007, 21:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
jeśli nawet odłączysz silniczek krokowy to silnik i tak odpali,problem tkwi gdzieś indziej.piszesz że czyściłeś przepustnicę,jeśli ją wyjmowałeś do ''czyszczenia''
to albo coś zatkałeś albo czegoś nie założyłeś,posprawdzaj wszystkie przewody podciśnieniowe,może coś przeoczyłeś.nie szukaj przyczyny w silniczku krokowym.a może przez nieuwagę odpiełeś wtyczkę od czujnika położenia wału??
znajduje się bardzo blisko miejsca twoich napraw :) więc wszystko możliwe,jesli silnik nawet nie zająknie to ja bym od tego zaczoł,cudów nie ma musi chodzić :)

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2007, 21:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Poznan
własnie, też tak mówie, musi chodzic, pewnie coś przeoczyłem, może tylko wsazałbyś mi gdzie ta wtyczka?bo znów coś sknoce.co do silniczka,to też tak myślałem, nawet przy uszkodzonym powinien odpalić, w sumie podłączłem silniczek bez węży i kolega sprawdzał reakcje na moje przekręcenie stacyjki, silnik zmieniał położenie na srodkowe, czyli chodził.wracając do tej tajemiczej "wtyczki",czy mogłem ją rozłączyć podczas demontowania silnika krokowego?wiem że są jeszcze wtyczki od jakiegoś czujnika na kolektorze ssącym i na potencjometrze przepustnicy, te raczej nie idzie przeoczyć:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2007, 21:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
ssamurajpiotr napisał(a):
może tylko wsazałbyś mi gdzie ta wtyczka?bo znów coś sknoce

czujnik położenia wału(impulsator) masz z przodu silnika nad dużym kołem,złap za kabel i przesuń ręką aż poczujesz koniec kabla zakończony wtyczką która wpina się do reszty instalacji powinno to być pod kolektorem ssacym mniej więcej na wysokości 2-3 cylindra,tak jest u mnie.poradzisz sobie.

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2007, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Poznan
dzieki powalcze i dam znac kto wygral,ja czy kabelki:)pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 17:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Poznan
kabelki wygraly:(,auto u maniakalnego naprawiacza
BMW,podobno jest dobry,a ja czuje ze cos przeoczylem,ale czujnikow tam wiecej niz satelicie szpiegowskim,bez zamiennikow nie dam rady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL