BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Małe pytanko odnosnie kasowania ispekcji i oil service
PostNapisane: 6 września 2007, 22:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Mam pytanko do Was...otorz dzisiaj wymienialem olej w swojej buni i pierwszy raz samodzielnie probowalem wykasowac oil service a przy okazji inspection.
Robilem wedlug tego opsiu
http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm
I chyba mi sie udalo ;)
Mam tylko pytanko mianowicie po wykasowaniu oli service i inspection co powinienem miec na wysweitlaczu...bo mam tylko kwadraciki zielone...zadnego napisu oilservice ani inspection z tym "zegareczkiem"Mysle ze tak powinno byc i niczego nie zepsulem.Prosze o odpowiedz bo troszke sie martwie.
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 23:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
no i jest dobrze. ma nie byc nic opocz zielonych kwadratow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 23:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Dziekuje Krzysiek za szybka odpowiedz.
To zaje...scie...udalo mi sie udalo :hurra: :hurra: :hurra: :cwaniak:
Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2007, 21:51 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
Witam,podłącze sie pod temat mianowicie jestem od dwóch tygodni posiadaczem bmw E36 318is 92r, jak to jest do końca z ta inspekcją bo mnie jak przekręce kluczyk w zapłon to wyświetla się zegarek i napis inpekction i świeca mi się 5 zielonych kresek. Czy tak powinno być?
Bo kolega wyżej napisał że świecą mu się tylko te zielone kreski i niby tak powinno być.

Z góry dzieki za opd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2007, 21:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
prostokąty wskazują serwis olejowy. inspektion to inspekcja - inny zakres czynności obsługowych.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2007, 22:07 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
kurcze nic niekapuje z tej całej inspekcji, :mur:
czy prawidłowo powinno być tak że po przekręceniu kluczyka w zapłon to pojawiaja sie tylko te zielone kreski,
czy powinno być tak że po przekręceniu kluczyka w zapłon pojawia sie malutki zegarek,napis inspekcjon i 5 zielonych kresek.

Jak jest dobrze :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2007, 22:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
kris185 napisał(a):
czy prawidłowo powinno być tak że po przekręceniu kluczyka w zapłon to pojawiaja sie tylko te zielone kreski,

tak

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2007, 22:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
no to wszystko jasne czyli jak mi sie świeca 5 zielonych kresek to olej ok, a jak świeci inspekcjon i ten mały zegarek to trzeba przejżeć auto?
jest gdzieś napisana dokładna instrukcja tego całego inspekcjon jak to prawidło obsługiwać kiedy co i jak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 07:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
Mam 318 z 1992.Połączyłem dwa piny 7 i 19 i nic sie nie dzieje.
Czy ktoś wie o co chodzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 10:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
Panowie ja dzisiaj sie zbieram do wymiany oleju. Moja bunia końcówka 94...jak wykasować tą inspekcję?? Gdzie są te PINY?? Pomóżcie...

PzDr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 10:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
radekcarlos napisał(a):
Połączyłem dwa piny 7 i 19 i nic sie nie dzieje.


Nie Ty jeden masz ten problem ;) Spróbuj delikatnie papierem ściernym piny wyczyścić może to pomoże.

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 11:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
CoX tu masz link i w pierwszym poście też był :

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=105 ... f169828d6d

Tu znajdziesz informacje.

A wystarczy tylko wpisać oil service w => szukajce ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 14:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Ja ostatnio u siebie kasowałem inspekcje.
1) Przekręcasz stacyjke na 2 położenie (żeby zaświeciły się ikonki na przy zegarach)
2) Łączysz pin 7 i 19 na ok 15sec
3) Wyciągasz i jeszcze raz wpinasz

U mnie orazu pomogło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 15:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
radekcarlos napisał(a):
Mam 318 z 1992.Połączyłem dwa piny 7 i 19 i nic sie nie dzieje.
u kumpla ostatnio też tak miałem i udało mi się skasować łącząc 7 i mase bo ta we wtyczce najwyraźniej nie łączyła ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 15:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
hehe właśnie udało mi się skasować inspekcję :) zmieniłem kabelek i pomogło ;)

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 16:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
Skasowana :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 17:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: ElblÂąg
A ja mam probem połaczyłe 7 pin z 19 i nie dziąla czemu...??? Powiedzicie dokładnie co mam zrobic.. :wstyd: :wstyd:

_________________
...:::Kto kombinuje ten Âżyje:D:::...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 17:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
Połączyć pin 7 i 19 :) Sprawdź piny może są zaśniedziałe...

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 17:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Joker:P a próbowałeś tak jak wyżej pisałem ?

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: ElblÂąg
Też nic nie dało... :wsciekly: Złączyłem dwa piny 7 i 19 przekreciłem stacyjką na druga pozycje odczekałem 20 sek i nic sie nie działo czy ja coś robie źle pomóżcie :zakrecony:

edit.biały. nie przeklinaj na forum, poprawiłem Twój post.

_________________
...:::Kto kombinuje ten Âżyje:D:::...


Ostatnio edytowano 25 września 2007, 20:43 przez Joker:P, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL