BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 2 marca 2013, 09:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Ja też nie słyszałem ale swego czasu miałem swoją kość w rękach i problem z wyciągnięciem z kompa to jej nie miałem ciekawi mnie tylko czy idzie ja przeprogramować.

Ale wykres miałeś, już po wydechu i dolocie tak jak masz obecnie?????

Jakbyś mógł, go zarzucić tutaj bo twoja galeria ma już tyle stron, że się gubię hehehe albo podaj nr stronki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 12:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Zdzira widzę strugasz rakietę XXL ;)

Pewne, rzeczy wydają się być bezsensowne bo 7 i tak nie będzie "szybkie" ale widząc jaką sprawia Ci to frajdę i ile serca w to wkładasz nie mogę powiedzieć złego słowa.

"jak dziecko grzecznie i ładnie się bawi to sie mu nie przeszkadza" ;)

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 13:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
No frajda jest sporą.

Aczkolwiek jestem świadom, że żaden pocisk to to nie będzie na dzisiejsze standardy.

Ale marzyłby mi się poziom 750 e38.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 14:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Podpytaj się na racingforum bo tam trochę V8 mają :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 14:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Zerknę dzięki.

Marzy mi się 23/24s do 200 ale wszystko wyjdzie obaczym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 14:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
A tak sam zerknąłem i np. :


http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 44+program


Ja byłbym ostrożny co do tego "programu" nie wiem, na ile ma to sens bo koszt pewnie nie będzie mały ( nie każdy to robi )

Pokombinował bym, żeby podlać paliwa + poprawić dolot... Lesio z tego co wiem ma świetny wynik u siebie, może Ci coś podpowie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 14:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
No jezeli bys dziabnal 23sek do 200 to bylby super wynik

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Ostatnio edytowano 3 marca 2013, 14:35 przez forest, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 14:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Mój znajomy , papabeer z Poznania ma własnie E32 740 przerobione na manuala 6 biegow z E39, takze moze Ci podpowiedziec co nieco ;)

napisz do niego -

radosczjazdy@gmail.com

Jego auto ma fabryczną szperę 25 % i lata naprawdę wyśmienicie.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 18:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Masz gdzieś link jak to lata Frank?????

Dzięki deeyejs ja u siebie już mam dolot poprawiony duży filtr mokry z zabudową i dolotem ze zderzaka dokładnie z kratki obok halogenu.

Wydech mam na zasadzie x-pipe i końcowy przelot, też od dawna.

Regulator paliwa mam 4,0 bar zamiast 3,5.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 18:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira jak chesz wyjmować chipa to pewnie marzy ci sie taka kość z allegro za 200 pln :rotfl:
Kości raczej sie nie zmienia, a modyfikuje odpowiednio aktualny program który masz, koszt w wolnossaku może być nawet większy niż w turbo kosiarce.
Sam myślałem o czymś takim, ale podzwonilem do wielu polecanych chipowcow. Czesc wogole nie robi na wolnossacych silnikach, czesc wogole nie chciala mi shamować samochodu bo wynik na moim automacie w dolnych obrotach jest zawyżany, a kilku uczciwych ludzi stwierdzilo ze podstawa to odpowiedni dolot, jak silnik dostanie odpowiednia ilosc powietrza to moc wzrasta i chip nie jest wcale potrzebny. Tak czy siak, mi brakło mocy do wyprzedzania, nie chce robić z e38 turbo rakietu bo waga i tak każdy mod zabije :)

Wszystko co w 7ce pomaga w lepszej dynamice już porobiles (dolot, wydechy, skrzynia manulana) został dylko dyfer z ciut krótszymi przełożeniami.
Jedyne co bys mogl zrobic zeby znaczaco polepszyc osiagi to albo kompresor, albo s62 :) Powiedzmy ze praktycznie temat wyczerpales hehe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 18:54 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Ja uwazam ze zrob program w Agmie lub Unitronicu , zaloz szpere i starczy. Jaki teraz masz dyfer i jakie beda predkosci na poszczegolnych biegach na nowej skrzyni ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 18:58 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
tomaszeklolek napisał(a):
Kości raczej sie nie zmienia, a modyfikuje odpowiednio aktualny program który masz, koszt w wolnossaku może być nawet większy niż w turbo kosiarce.

To to chyba akurat zależy od technologii, w jakiej wykonana jest elektronika auta - jak jest podstawka to można chip wymienić na przeprogramowany, jak jest montaż SMD - nie ma sensu się babrać. A optymalizacja elektroniki nie zaszkodzi.
Zdzira 850I, poszukaj w necie namiarów na Bagora, on coś Ci podpowie w temacie. Wiem, że miał w swojej ofercie chipy Superchips (angielskie), a ta firma akurat robi właśnie chipsa do Twojego motoru (na stronie podają +12 KM). Może efekt nie będzie taki wyraźny, jak przy indywidualnym strojeniu (bo masz zrobiony dolot, wydech), ale kość Superchips powinna być bezpieczna i jakieś przyrosty dać.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 19:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
maaaad napisał(a):
ale kość Superchips powinna być bezpieczna i jakieś przyrosty dać.
Pytanie tylko czy gotowiec ma sens, jesli Zdzira ma juz pewne mody porobione... :/
Zdzira 850I napisał(a):
Masz gdzieś link jak to lata Frank?????
Miałem gdzies filmik od niego, poszukam. W miedzyczasie napisz i pogadaj, gosc ma pojecie, wszystko sam porobił.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 20:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
No ja też w zasadzie sam robiłem co prawda konsultowałem też z Lesiem ale to już po fakcie mody :)))

Dyfer mam ten sam bo akurat 4,0 ma i w manualu i w automacie te same dyfry.

Także jestem świadom, że w zasadzie co mogłem w N/A porobiłem jak tylko dotrę silnik polecę na hamownię strasznie ciekaw jestem wyniku bo automatem to był bezsens za duży błąd pomiarowy jest możliwy.

Frank już napisałem dzięki raz jeszcze :)

Tomek a jak chip będzie z przełącznikiem jak w F-22 raptor :rotfl: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 20:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Zdzira kiedy chcesz stestowac maszyne ;)

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 20:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira 850I napisał(a):

Tomek a jak chip będzie z przełącznikiem jak w F-22 raptor :rotfl: :hyhy:


Chodzi Ci o dopalacz :D ?
To po wciśnięciu guziczka motor z tylnym dyfrem wyjadą Ci spod samochodu, a ty zostaniesz z nadwoziem na asfalcie i będziesz podziwiać uciekające m60

W silnikach N/A program silnika to duży koszt w porównaniu do przyrostu który oferuje i zostawiłbym to na sam koniec. Pomyśl o krótszym dyfrze ze szperą np od Michała ze Strykowa, to będziesz z tym manualem wyrywał z miejsca :) a chipa zostaw jak już sie pomysły skończą i będzie ochota wywalić na coś kase. Masz skrzynie 6B?

Oj chyba s62 musze szukac, bo Cie inaczej nie dogonie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
mam skrzynię 6b.

no tak cóż to by był za widok uciekające M60 hahahaha

Forest spokojnie jeszcze wszystko nie poskładane a Ty już chcesz testować jeszcze z półtora miesiąca do dwóch razem z dotarciem. ;)

Tomek krótszego dyfra nie chcę uważam, że biegi w 6 gangu są idealne do V8.

Odnośnie S62 to mój następny etap ale nie oszukujmy się to za 3-5 lat na to trzeba, żeby to z jajami zrobić z 20-25k na motor + swap + inny zawias wtedy + heble + inne felgi z innymi oponami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 23:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira 850I napisał(a):
że biegi w 6 gangu są idealne do V8.

Masz może jakąś rozpiskę jakie prędkości będą osiągalne na każdym z biegów?
Zdzira 850I napisał(a):
Odnośnie S62 to mój następny etap ale nie oszukujmy się to za 3-5 lat na to trzeba, żeby to z jajami zrobić z 20-25k na motor + swap + inny zawias wtedy + heble + inne felgi z innymi oponami.

To lepiej m5 szukaj. Jak sam nie zrobisz sobie swapu, to bedziesz tylko jezdzic od magika do magika i moze po 3 latach sie uda, żeby wszystko pięknie grało ze sobą. Nie oszukując się, ale jakbyś robił to w e32 co byłoby niezłym rodzynkiem, za nie styrany silnik, porządne heble i zawieszenie, mase innych pierdołków, wątpię żebyś w 25k dał rade sie wyrobić
A trafić ładne m5 to taka sama sztuka jak zrobić swapa s62 do e32

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 3 marca 2013, 23:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
W Łodzi na zlocie z 2 miesiące temu była e38 z silnikiem... z M5 - V10tka na straight pipe :D Ale to ryczało hahaha :D Ale wygar też pewnie ma konkretny :D Nie zwróciłem uwagi tylko na skrzynię z czym była zgrany silnik czy automat czy manual :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->>E-32 740i-->>Będzie manual str 20 :)
PostNapisane: 4 marca 2013, 01:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
tomaszeklolek napisał(a):
Masz może jakąś rozpiskę jakie prędkości będą osiągalne na każdym z biegów?


Dyfer 2.93 w manualu daje rade, E39 540 miała seryjnie 2.81 :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1378 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 69  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL