zbieram wiadomosci skąd się da, czyli czekać aż zacznie się konkretnie pocić-tzn, mam olej na dolnej osłonie -jest mokro co jakies 600 km wycieram ale nie jest to wielka ilość bo oleju b.malutko ucieka na miarce-tylko wq....ia mnie już to ,lubię silnik suchy,robert piszesz o gumkach itd. rozkręciłem u mech. kopułke suchutko, tylko z przodu głowicy między nią a blokiem wywala,powiedzcie panowie czy jest możliwe że blok jest spatrzony-żelwny???,czy to norma w M20B25, tak wspominał w sklepie z cześciami, jeszcze jedno bodajze radek z innego forum,mówił mi że istnieje coś pod nazwa Hylomar do uszczelniania "uszczelki" i mówił cos o grubszej uszczelce---2,05(+0.3)--czy ktoś wie coś o tym?-pytm w wielu sklepach i kreca pałą"", że niczym sie nie smaruje, a ja wiem że dużo mech. smaruje towotem---dzięki za wszystko ,jesli macie cos na myśli to napiszcie ,chcę objechac Słowacje i nie wiem moze trzeba będzie sie zabrać za to------choc miałem zabrac sie za sprzęgło--hej!
