BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] uszczelka
PostNapisane: 6 lipca 2007, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: Brzostek
Moje BMW: e39 535iA
Kod silnika: M62B35
--poci się uszczelka od str, kopułki olejem, przejechane po zmianie głowicy 14 000 tys,km.,założona jakaś niemiecka za 100 pln., czy ktoś ma na to sposób żeby czymś [oprócz smaru] polepic""" do bloku i głowicy co by potem w razie "W" zdjąć ją z powrotem?--zaznaczam skręcone w/g norm wszelakich-----pzdr :| :| :|

_________________
nie bijcie nie ma za co?!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2007, 22:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Swietokrzyskie
Czesc.
Ja miałem to samo kiedys z 2-litrowką m20,teraz przy drugim silniku znowu sie poci,chociarz zrobiłem ze 4 tys. od wymiany uszczelki,nie przejmuje sie tym bo od strony kopułki to chyba wszystkie 6-cio garowki bmw sie poca,no chyba ze ciulkiem leci to trzeba cos z tym zrobic.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2007, 23:29 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Jesteście pewni, że te wypociny pochodzą z uszczelki pod głowicą a nie przypadkiem gdzieś wyżej?
Silniki M20 mają pasek rozrządu więc co za tym idzie wałek rozrządu musi mieć simmering i go ma. Oprócz simmeringa jest także oring, który uszczelnia niewielki korpus simmeringa w głowicy. Często to właśnie oring jest powodem wycieków. Do pełnego sukcesu proponuję także wymienić cztery gumy w głowicy znajdujące się pod uszczelką pokrywy zaworowej, zaślepiające wycięcia w głowicy umożliwiające demontaż wałków dźwigienkowych.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 08:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: Brzostek
Moje BMW: e39 535iA
Kod silnika: M62B35
zbieram wiadomosci skąd się da, czyli czekać aż zacznie się konkretnie pocić-tzn, mam olej na dolnej osłonie -jest mokro co jakies 600 km wycieram ale nie jest to wielka ilość bo oleju b.malutko ucieka na miarce-tylko wq....ia mnie już to ,lubię silnik suchy,robert piszesz o gumkach itd. rozkręciłem u mech. kopułke suchutko, tylko z przodu głowicy między nią a blokiem wywala,powiedzcie panowie czy jest możliwe że blok jest spatrzony-żelwny???,czy to norma w M20B25, tak wspominał w sklepie z cześciami, jeszcze jedno bodajze radek z innego forum,mówił mi że istnieje coś pod nazwa Hylomar do uszczelniania "uszczelki" i mówił cos o grubszej uszczelce---2,05(+0.3)--czy ktoś wie coś o tym?-pytm w wielu sklepach i kreca pałą"", że niczym sie nie smaruje, a ja wiem że dużo mech. smaruje towotem---dzięki za wszystko ,jesli macie cos na myśli to napiszcie ,chcę objechac Słowacje i nie wiem moze trzeba będzie sie zabrać za to------choc miałem zabrac sie za sprzęgło--hej! :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
nie bijcie nie ma za co?!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 18:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: Brzostek
Moje BMW: e39 535iA
Kod silnika: M62B35
panowie jeszcze nic nie robiłem z tym, wyciekiem ,ale na forum BKŁ --łódż, przypomnieli mi ,że sa przeciez w głowicy 4 gumki ,służące do ściągania wałków, i możliwe że one puszczaja , byłoby super jakby to były ONE , musze kupic i wymienic, po nitce do kłebka, cena za sztuke koło 4 pln, a wymienic uszczelke-wiadomo---pzdr :) :) :)

_________________
nie bijcie nie ma za co?!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 19:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
jerzy napisał(a):
panowie jeszcze nic nie robiłem z tym, wyciekiem ,ale na forum BKŁ --łódż, przypomnieli mi ,że sa przeciez w głowicy 4 gumki ,służące do ściągania wałków, i możliwe że one puszczaja , byłoby super jakby to były ONE , musze kupic i wymienic, po nitce do kłebka, cena za sztuke koło 4 pln, a wymienic uszczelke-wiadomo---pzdr :) :) :)

No to Roberbmw juz Ci o tym pisal 2 posty wyzej :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: Brzostek
Moje BMW: e39 535iA
Kod silnika: M62B35
sorry ,faktycznie pzdr :) :) :)

_________________
nie bijcie nie ma za co?!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 22:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
uszelki głowicy niczym sie nie smaruje!
najlepsze rowiazanie to umyc silnik i pojeżdzic trzoszke i obserwować pierwszy wyciek.
na forum nikt nie zgadnie skąd Ci cieknie puki sam nie dojrzysz

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL