BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 10:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 137  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 9 marca 2013, 22:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30375
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
cudny ten wydech :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 9 marca 2013, 23:11 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Tłumiki :ok: szkoda że nie cały wydech :hyhy:
IC :ok: :ok:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d- Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 10 marca 2013, 11:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
swistar napisał(a):
klagosz napisał(a):
Obrazek

jest tak piękny :serce: szkoda tylko, że jest schowany pod spodem :( No ale nie ma innego wyjścia ;)

Właśnie tak jest idealnie. ;)

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 10 marca 2013, 12:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1420
Moje BMW: E92
Kod silnika: M57T2
Garaż: Było: diesle 118d-335d, M3 E92
Obecnie: C63 AMG
palec216 napisał(a):
...
Ale modzisz i modzisz za to masz :super:

ale jestem mocno zdziwiony że pojawił się problem z turbo :zdziwko: to teraz pytanie się nasuwa jak to wygląda w tych wszystkich "perełkach" z alle drogo :zakrecony:

Dzięki ;)
Powiem ci szczerze że ja nie chciałbym wiedzieć :niepewny:
AD/HD napisał(a):
fajnie gratki :ok:
...u mnie bylo tak- zalozylem tlumik- zmiany kosmetyczne, wycialem dpf z kat- nadal bez szalu, usuniecie tlumika srodkowego zalatwilo sprawe, teraz jest cos pieknego

Dzięki ;)
Zrobiony jest sam końcowy jak na zdjęciach.
DPF na razie zostaje bo nic się z nim nie dzieje.
Maksss napisał(a):
...

ja to przerabiałem, Ty też, Karol zrobi to samo prędzej czy pózniej :]

wydech końcowy da niewiele, będzie mocniej świstać, może lekki bas, z racji że to 335d.

JW
Nie mówie nie, że kiedyś jeszcze nie zrobie tego.
Ale skoro mi Michał z MG tak doradził który ma spore i największe doświadczenie w tych tłumikach no to chyba rzecz jasna ;)
Kamil_ napisał(a):
Co tu pisać... miazga. Wydech wyszedł doskonale :padam:

DaaN napisał(a):
cudny ten wydech :super:

lukasbmw napisał(a):
Tłumiki :ok: szkoda że nie cały wydech :hyhy:
IC :ok: :ok:

swistar napisał(a):
...
jest tak piękny :serce: szkoda tylko, że jest schowany pod spodem :( No ale nie ma innego wyjścia ;)

WąskiMaciek napisał(a):
...
Właśnie tak jest idealnie. ;)

Dzięki :zawstydzony:
;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 10 marca 2013, 12:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
klagosz napisał(a):
Nie mówie nie, że kiedyś jeszcze nie zrobie tego.
Ale skoro mi Michał z MG tak doradził który ma spore i największe doświadczenie w tych tłumikach no to chyba rzecz jasna ;)


Michał radzi troche asekuracyjnie ;) bo doskonale wie, że po usunięciu Dpf-a i zrobieniu całego przelotu jest ogień, ale też nie każdy klient lubi takie coś, więc mówi tak a nie inaczej, żeby póżniej nie było jakiś pretensji :)

Jak ja kupiłem Alpine to po telefonie do MG dostałem krótką odpowiedz: chcesz bez kompromisów i w pełni wykorzystać wydech - usuń Dpf.

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 10 marca 2013, 12:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1420
Moje BMW: E92
Kod silnika: M57T2
Garaż: Było: diesle 118d-335d, M3 E92
Obecnie: C63 AMG
Mi trochę inaczej to tłumaczył na przykładzie właśnie pomodzonej słowackiej 335d z ich strony (zerknij)
ale dotyczy to właśnie 335d ;)

Mówił mi tak coś w stylu: "mogę ci zrobić ale osobiście bym tego nie robił, mimo że więcej byś mi zapłacił ;)" - więc... no.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 10 marca 2013, 12:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Jak już poszły na regeneracje, to możnabyło się pokusić o wstawienie hybrydek :) Co by przy 400KM te turbinki chodziły sobie na lajcie :) Tylko nie wiem czy ktokolwiek w PL by się podjął.. :P

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 10 marca 2013, 13:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
klagosz napisał(a):
Mi trochę inaczej to tłumaczył na przykładzie właśnie pomodzonej słowackiej 335d z ich strony (zerknij)
ale dotyczy to właśnie 335d ;)

Mówił mi tak coś w stylu: "mogę ci zrobić ale osobiście bym tego nie robił, mimo że więcej byś mi zapłacił ;)" - więc... no.


byłoby głośniej i mniej wygodnie dla uszu (kwestia indywidualna), no i auto przestałoby być ekologiczne ;) o tak:

https://www.youtube.com/watch?v=ctSYwtD09vg

choć swoja drogą to jest ideał, jeśli chodzi o diesla ;)

https://www.youtube.com/watch?feature=e ... CaYYU&NR=1

zobaczymy co się stanie u Hipka :]

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 00:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
to jak bedziesz nie zadowolony (a bedziesz) to zacznij od tlumikow srodkowych

wez tez pod uwage- dpf zapycha sie totalnie przy 200tys przebiegu (uniemozliwiajac jazde), nie wiem ile masz, ale ja wycinalem przy 70tys i rakcja na gaz poprawila sie sporo, bez szalu wiadomo, ale dpf byl czysty

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 08:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 800
tłumik spoko :ok:
Co dalej? Bo na pewno masz pełną głowę pomysłów :hyhy:





















Wszystkiego najlepszego z okazji 100 stron w poście :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 09:24 
AD/HD napisał(a):
wez tez pod uwage- dpf zapycha sie totalnie przy 200tys przebiegu (uniemozliwiajac jazde)



Absolutnie się nie zgadzam. Nie ma określonego przebiegu co do dpfu. Znam bardzo blisko dwie E90 - 320d i 330d, pierwsza przebieg 340tys i druga 450tys - w obydwu DPF siedzi i nigdy nie był czyszczony/wymieniany.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 10:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
rybik napisał(a):
Znam bardzo blisko dwie E90 - 320d i 330d, pierwsza przebieg 340tys i druga 450tys - w obydwu DPF siedzi i nigdy nie był czyszczony/wymieniany.



320d e9x ? Który rok?



Ja bym zrobił tutaj tak - DPF a dalej z 3cale przelot do tłumików.


DPF bym nie ruszał na razie i tyle... Chyba, że będzie walka o każdy km/nm

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 11:58 
Obydwie 2006r. Znajomi dalej jeżdżą i z DPFem żadnych problemów.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 12:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
rybik, pytam z czystej ciekawości, bo któryś tam wypust ma problem z rozrządem z tych silników N47 ale jak widać jak zadbana sztuka to nic nie stuka... :P


rybik, i na pewno jest tak jak mówisz, a wiesz czemu? Bo DPF-y lubią długie dystanse. One się najczęściej sypią w autach które nie widzi trasy, bo nie ma wtedy jak się wypalić :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 12:29 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
Zacytuje

2zerozero7 napisał(a):

BMW Motorsport GmbH

BMW KLAGOSZ

BMW HAMANN

BMW LUMMA

BMW AC Schnitzer



:ok:

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 12:50 
deejeys, zgadza się. Problemy z rozrządem są w wersjach 177KM.

DPFa można zabrudzić nawet przy przebiegu kilku tysięcy km - zależy jak się jeździ i gdzie się jeździ.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 18:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 5102
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
BMW KLAGOSZ to jest coś :D



:padam:

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 18:15 
Tu juz nic mnie nie zdziwi, naprawde tylko pozazdrościć takiej zabawki :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 21:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1420
Moje BMW: E92
Kod silnika: M57T2
Garaż: Było: diesle 118d-335d, M3 E92
Obecnie: C63 AMG
jnx napisał(a):
Jak już poszły na regeneracje, to możnabyło się pokusić o wstawienie hybrydek :) Co by przy 400KM te turbinki chodziły sobie na lajcie :) Tylko nie wiem czy ktokolwiek w PL by się podjął.. :P

Wystarczy dla nich regeneracja ;)
I tak nie chcę więcej jak 360KM max 380KM
Maksss napisał(a):
...
byłoby głośniej i mniej wygodnie dla uszu (kwestia indywidualna), no i auto przestałoby być ekologiczne ;) o tak:
...
choć swoja drogą to jest ideał, jeśli chodzi o diesla ;)
...
zobaczymy co się stanie u Hipka :]

Zobaczymy - dokładnie ;)
AD/HD napisał(a):
...wez tez pod uwage- dpf zapycha sie totalnie przy 200tys przebiegu (uniemozliwiajac jazde), nie wiem ile masz, ale ja wycinalem przy 70tys i rakcja na gaz poprawila sie sporo, bez szalu wiadomo, ale dpf byl czysty

rybik napisał(a):
...
Absolutnie się nie zgadzam. Nie ma określonego przebiegu co do dpfu. Znam bardzo blisko dwie E90 - 320d i 330d, pierwsza przebieg 340tys i druga 450tys - w obydwu DPF siedzi i nigdy nie był czyszczony/wymieniany.

deejeys napisał(a):
...
DPF bym nie ruszał na razie i tyle... Chyba, że będzie walka o każdy km/nm

rybik napisał(a):
Obydwie 2006r. Znajomi dalej jeżdżą i z DPFem żadnych problemów.

deejeys napisał(a):
... i na pewno jest tak jak mówisz, a wiesz czemu? Bo DPF-y lubią długie dystanse. One się najczęściej sypią w autach które nie widzi trasy, bo nie ma wtedy jak się wypalić :)

rybik napisał(a):
...
DPFa można zabrudzić nawet przy przebiegu kilku tysięcy km - zależy jak się jeździ i gdzie się jeździ.

Dokładnie tak to jest z DPFem że jeśli masz mieszaną jazdę i w 50% (tak jak w moim przypadku) jeździsz po drogach szybkiego ruchu DPF wytrzyma (przynajmniej powinien) dużo większe przebiegi jak 150-200 tys.km.
Choć i czasem nie ma reguły.
Zależy jaki kto ma styl jazdy :ok:
zawisz2 napisał(a):
tłumik spoko :ok:
Co dalej? Bo na pewno masz pełną głowę pomysłów :hyhy:

Jeszcze parę jest :rotfl: ... :ok:
renoraines napisał(a):
Zacytuje

2zerozero7 napisał(a):

BMW Motorsport GmbH

BMW KLAGOSZ

BMW HAMANN

BMW LUMMA

BMW AC Schnitzer



:ok:


Artur.92 napisał(a):
BMW KLAGOSZ to jest coś :D



:padam:

HEHE :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Nie przesadzajmy :zabawa: ... ;)
Wypych napisał(a):
Tu juz nic mnie nie zdziwi, naprawde tylko pozazdrościć takiej zabawki :ok:

Dzięki ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: klagosz - BMW E92 335d - Pierwsze FOT. po MODach - str.100
PostNapisane: 11 marca 2013, 21:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
klagosz napisał(a):
I tak nie chcę więcej jak 360KM max 380KM

Karol mi mądre głowy mówiły, że z Dpf'em powyżej 350 to przegiecie..dowalenie koksu ma maksa, zbyt wysokie temp. sie tworzą, turbo dostaje, wysokie EGT, kolektory pekają itp...no ale ja sie na tym nie znam..Dynasoft wie co robi w koncu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 137  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL