BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 07:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M52 po wymianie odmy nie odpala
PostNapisane: 21 marca 2013, 17:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 192
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28+
Garaż: W trakcie przebudowy
Witam wlasnie wrocilem wkur** z garazu i niestety musze szukac na forum odpowiedzi poniewaz wlasnie wyczyscilem odme rozebralem ja i ladnie wyczyscilem poki chwilowo nie kupie nowej tak czy siak poskaldalem wszystko do kupy i brak odzewu silnik kreci swiece mokre od beny iskry brak najwidoczniej nie wiem.. jedyne wtyczki jakie wypinalem to od przeplywomierza i czujnik przepustnicy wsio.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m52 po wymianie odmy
PostNapisane: 21 marca 2013, 17:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B20TU
może ruszyłeś czujnik wału,a tam lubią się kable urywać,przecierać,sprawdź go


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m52 po wymianie odmy
PostNapisane: 21 marca 2013, 18:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 192
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28+
Garaż: W trakcie przebudowy
ktora to wtyczka pod kolektor pierwsza od przodu maski czy druga? obie wygladaja na cale i ladnie spiete. wyrzucilem jeszcze raz odme w poszukiwaniu nieszczelnosci ale wszystko jest ladnie wszystkie wtyczki ktore widze sa na miejscu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m52 po wymianie odmy
PostNapisane: 21 marca 2013, 18:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
brak iskry moze byc skutkiem braku sygnalu z czujnika wału lub rozrzadu. oby wtyczki sa chyba kolo siebie przejrzyj to dobrze i odchyl gumowe oslonki przy wtyczkach czujnika moze byc ze izolacja sie posypala i stykaja sie przewody.

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m52 po wymianie odmy
PostNapisane: 21 marca 2013, 18:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 536
Moje BMW: e36 320ci '95r
Kod silnika: m50b20tu
Garaż: e34 530i V8 >Bmw e36 320ci > Bmw e39 523ia> Bmw e34 525i > Audi a4 b7> Renault Laguna 3 > Bmw e61 LCI 530xd
masz osprzęt na siemensie czy boschu? u mnie na siemensie nawet jak jeden czujnik jest padnięty to zawsze odpala auto. Pobiera sygnał z drugiego czujnika czy jakoś tak. Jak nie znajdziesz wizualnie odpiętej wtyczki itd to wyjmij czujnik wałka i sprawdź izolacje na przewodach przy wtyczce. Strasznie parcieją, może poszło zwarcie i silnik unieruchomiony.
10 minut i czujnik wyjęty, znajdziesz gdzieś fotostory


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 m52 po wymianie odmy
PostNapisane: 21 marca 2013, 18:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 192
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28+
Garaż: W trakcie przebudowy
Okej zaraz sprawdze szybko co i jak po kablach, ogolnie auto kreci i podaje paliwo nie ma iskry, a nie wiem mam m52b28 95r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M52 po wymianie odmy nie odpala
PostNapisane: 21 marca 2013, 19:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 192
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28+
Garaż: W trakcie przebudowy
Wtyczka od czujnika wału i wałka obie rozsypane zero izolacji tylko jedna wielka zwara pomiedzy trzema kabelkami jutro poizoluje i napisze czy zagada. aaa nawiasem mowiac nie zdejmowałem kondona z damskiej wtyczki tam pewnie tez sie sypie a to juz czesc instalacji silnika ://

edit:

Dziekuje Panowie za pomoc, wtyczki jak Cie moge poizolowane kruszyly sie izolacje w palcach, auto odpalilo teraz poskladam to wszystko ladnie ale i tak wkrotce bedzie czekala mnie dobra izolacja calej dlugosci badz wymiana.

Czujnik walu dziala poprawnie bo auto odpala
Czujnik walka teraz jak go sprawdzic? auto odpalilo teraz znacznie szybciej niz zwykle zawsze pare razy krecilo teraz ladnie od strzala i trzyma obroty ok 800 850 a nie jak wczesniej ok.600/700


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL