BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 06:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 21 marca 2013, 21:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Ty przypierdalsz się spawy są eleganckie, nie spawam od wczoraj więc wiem jak spawać, ważne że są przetopione na drugą stronę.

Rury będą robione na gładko i malowane proszkiem, a stage 2 to będą takie same ale gięte i nie będzie lipy ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 21 marca 2013, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Gdzie napisałem ze sa złe ??? :szok: hehe :P

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 21 marca 2013, 22:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Za kare stawiasz łychę :D i nie dyskutuj mi tu nawet

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 21 marca 2013, 22:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
hehe ty wiesz gdzie jak bedziesz wracał z poznania masz sie kierowac??? :cwaniak:

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 21 marca 2013, 22:04 
O spawach juz bylo :rotfl:
Ciekawe czy na ciebie wsiada za te spawy.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 21 marca 2013, 22:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30
LeSiO napisał(a):
O spawach juz bylo
Ciekawe czy na ciebie wsiada za te spawy.
Taa, a najlepsze jest to że wypowiadają się osoby które takich projektów z M54Bxx zrobiły po trzy przynajmniej i mają gotowe programy na giętarki CNC napisane. Szkoda nawet takich postów pisać i czytać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 21 marca 2013, 22:16 
Co nasz dokladnie na mysli?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 21 marca 2013, 23:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30
LeSiO napisał(a):
Co nasz dokladnie na mysli?
To że osoby które tak krytycznie wyrażają się na temat tak pospawanych dolotów czy wydechów najczęściej nie mają pojęcia jak skomplikowany jest proces tworzenia takiego custom made'a. Mam wrażenie że te osoby nigdy nie siedziały nad programem co giętarki lub korzystają tylko z gotowych wydechów i dolotów. Chętnie obejrzałbym ich pionierskie projekty :) Innymi słowy teraz tak ma być i koniec jak się komuś nie podoba to oczy zamknąć :D ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 22 marca 2013, 09:41 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
I tak jest dobrze, na giętarce ciężko się będzie z takimi zakrętami pomieścić - chyba że się mylę?

Ja nie spawam w ogóle, i się nie znam, ale dla mnie jak na brak kolana do IC to Customowe jest zrobione :ok: , domniemam że zdjęcie zrobione bez żadnej obróbki zaraz po spawaniu? A gdzie jeszcze zeszlifowanie, ew. polerka.. :)

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 22 marca 2013, 10:47 
5oul napisał(a):
LeSiO napisał(a):
Co nasz dokladnie na mysli?
To że osoby które tak krytycznie wyrażają się na temat tak pospawanych dolotów czy wydechów najczęściej nie mają pojęcia jak skomplikowany jest proces tworzenia takiego custom made'a. Mam wrażenie że te osoby nigdy nie siedziały nad programem co giętarki lub korzystają tylko z gotowych wydechów i dolotów. Chętnie obejrzałbym ich pionierskie projekty :) Innymi słowy teraz tak ma być i koniec jak się komuś nie podoba to oczy zamknąć :D ;)



Stary,zerknij do mnie do galerii i zobacz spawy jak wygladaja i powiem ci jeszcze ze do moich spawow sie przyczepili a co dopiero do tych. hejtowanie to nie robota, to styl zycia :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 22 marca 2013, 13:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30
LeSiO napisał(a):
hejtowanie to nie robota, to styl zycia
true, true.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 22 marca 2013, 15:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Dla porównania będę fotki już po obróbce i po malowaniu i będzie dobrze :hyhy:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 22 marca 2013, 23:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1521
Lesio, a mozliwe jest w ogole spawanie tigiem bez drutu takiej rury, jesli spawa samym gazem, to w momencie przetopu zrobi dziure. Pytam, bo w pracy spawam tigiem, ale zawsze na miedzianej plytce i wtedy smialo moge czekac, az np 5mm blacha sie przetopi, a w powietrzu to tiga uzywam zamiast palnika;D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 23 marca 2013, 02:10 
KEMN1, Nie mam zielonego pojecia, nie znam sie. Wiem tylko ze spawy ktore mam u siebie sa duzo ladniejsze niz te a i tak na mnie wsiedli bo badziewne podobno sa.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 23 marca 2013, 02:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1521
Bo tutaj kazdy ma fach w reku i jakbys sie nie staral to zj..bia Cie jak psa;DD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 23 marca 2013, 07:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Owszem tigiem spawa sie bez drutu lub dodaje sie znikome ilości prąd od 10 do 30 A gaz czysty argon 5.0 ustawiony na 7 do 10 litrów wprawna reka i wychodzi piekna luska później aceton i jest git

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 23 marca 2013, 09:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1521
Mr. Klopot, mowisz o spawaniu w powietrzu? 10, 30A to o jakiej grubosci blachy mowisz? Ja daje srednio +/- 35A na 1mm blachy i uzyskuje zaje.. przetopy i wytrzymalosc, akurat na wygladzie mi nie zalezy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 23 marca 2013, 10:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Mowimy o rurach grubości 1-1,5 mm oczywiscie wypelnionych w środku argonem generalnie amperaz zależy tez od długości przewodu elektrody jaka stosujemy jest tych roznic dużo :)

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 23 marca 2013, 11:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1521
oj jest jest... koniec offtopu;D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->turbo project->już prawie koniec str 80
PostNapisane: 23 marca 2013, 21:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Panowie ale po co się prandzlowac że są do bani, wiem że nie sa najpiękniejsze ale nie są spawane TIGiem to raz, dwa to wszystko będzie przygotowane pod malowanie prochem i zrobione tak że nie będzie widać wogóle spawów, a kończąc to to tylko stage 1. Stage 2 ma być całkowicie gięte więc traktujcie to jako formę ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 229  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL