BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 23 kwietnia 2011, 19:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Pomoże ktoś w montażu ringów? Ringi SMD chciałem podpiąć tak jak w tym opisie http://www.unitedbimmer.com/forums/ligh ... e-e46.html Jeden z kabelków podłączyć do plusa po pojawiającego się po przekręceniu kluczyka a drugi kabelek do lampki wewnątrz. W obu przypadkach porażka. W skrzynce gdzie są wszystkie kable nie mam takiego kabla jak w opisie (czerwony z białym paskiem i żółtymi trójkątami) U mnie wygląda to tak Obrazek
Orientuje się ktoś pod który kabel muszę się podpiąć?
Auto to e46 touring 2004


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 26 kwietnia 2011, 18:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: M43TU
Mam ten sam problem więc się podpinam do tematu.

Pozdr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 31 stycznia 2013, 13:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57B30
Witam, przepraszam że odkopuje temat, ale nie ma sensu zakładać nowego.

Mam ten sam problem, jeśli ktoś wie pod który kabel się podpiąć to bardzo bym prosił o info. Nie mam miernika i nie mam też tego kabla czerwonego z białym paskiem i zółtymi trójkątami tak jak pisze autor tematu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 31 stycznia 2013, 13:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: M43TU
nikt nic nie wie, nikt nic nie słyszał?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 31 stycznia 2013, 13:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
orzechbox napisał(a):
nikt nic nie wie, nikt nic nie słyszał?


Nie masz kolego probówki wystarczy trochę czasu i prób a na pewno znajdziesz ;)
Jakiś przewód który ma napięcie po kluczyku w skrzynce na pewno znajdziesz

A jeśli chodzi o podłączenie się do jupitera to musisz przeciągnąć przewód do środka auta


_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 31 stycznia 2013, 16:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57B30
Dobra zrobiłem. Dla tych co dalej szukają odpowiedzi, ja zrobiłem tak:

podpiąłem się pod pierwszy lepszy czerwony kabel z białym paskiem ( kabel tej samej grubości co od ringów) i mam teraz tak że po przekreceniu kluczyka na zapłon włączają mi się ringi, czyli po uruchomieniu samochodu świecą mi się ringi gdy mam światła wyłączone. Czyli w moim rozumieniu działają jak światła do jazdy dziennej bo z tyłu się nic nie świeci. Nie kupiłem tego przekaźnika drl. No i przy gaszeniu samochodu ringi gasną jakieś 15 sekund po zgaszeniu czyli zrobił mi się taki jakby pakiet oświetlenia drogi do domu :) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 2 lutego 2013, 21:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 270
Moje BMW: E46, F30, F25, E70
Trzeba podlaczyc pod gruby czerwony lub czerwony z bialym paskiem (tez gruby). Tam sie pojawia + po przekreceniu kluczyka. Niewiem z kad oni wzieli ten czerwony z trojkaty. Podlaczalem juz ringi w kilku BMW i w zadnej nie bylo takiego kabla.
Jezcze dodam od siebie, ze ringi - zwlaszcza te, ktore maja robic za swiatla dzienne, nie powinno sie montowac na tych plastikowych zapinkach z kompletu lub na tasmie dwustronnej bezposrednio przy odblysniku. Ta czarna ramka w lampie zaslania ringi przez co nie widac ich dobrze ze wszystkich stron i inni kierowcy moga ich nie widziec. Ringi powinno sie umocowac wlasnie w tej ramce i wtedy sa bardzo dobrze widoczne. Ja zamocowalem je na goracy klej.
Pomysl nie moj, ale sam u siebie tak zamontowalem bo na tych zapinkach i tasmie to porazka.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 5 lutego 2013, 17:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57B30
Masz racje że jak mocuje je się bezpośrednio na odbyłśniku to nie widać ich tak dobrze, zwłaszcza te większe na zewnątrz, bo te wewnętrzne sa dobrze widoczne. W moim przypadku ta czarna plastikowa ramka zasłania ringi ale widać tgo wtedy jak kucniemy przed autem mając głowe na wprost do świateł, jak stoje to od góry dobrze je widać. Co do tej ramki to te ringi mieszczą się w tej ramce, czy trzeba je trochę wysunąć do przodu, ale to juz pewnie tak fajnie nie wygląda.

A i jeszcze pytanjko do ciebie bania88, ja podpiąłem się w tej puszcze pod cienki czerwony kabel z białym paskiem. Może się coś stać, mogę go przepalić, czy tak zostawić? Kabel jest dokładnie tekiej samej grubości jak ten od ringów biały.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 24 marca 2013, 21:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 270
Moje BMW: E46, F30, F25, E70
Jak dziala to mozesz zostawic. Tam nie idzie niewiadomo jakie napiecie, zeby cos sie spalilo :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 24 kwietnia 2013, 12:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: 318d
a macie namiary na punkt w Warszawie gdzie moge kolor ringów zmienic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 9 lipca 2013, 06:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e 46
witam, przepraszam że odkopuję teamt, czy mogłby ktoś to wytłumaczyc jeszcze raz. Nie rozumiem którym kablem trzeba się wpiąc w przewód + po zapłonie. Tym bezpośrednim kablem z ringa czy tym za przetwornicą? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 31 lipca 2013, 21:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Hajnówka
Moje BMW: e46 320d Touring
Kod silnika: M47
ja tez sie dorzuce, ktore ringi kupic najlepiej, zeby sluzyly za te do jazdy dziennej ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, 06:48 
Offline
Specjalista

Posty: 2695
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Jedynie SMD są na tyle mocne. Teraz pojawiła się nowsza wersja, z większą ilością diod, ale nie miałem z nią jeszcze bezpośredniej styczności.

Te starsze SMD założyłem szefowi do E38 po lifcie, właśnie jako dzienne. Dodatkowo dołożyłem stabilizator i przekaźnik, tak, że po włączeniu postojówek ringi przygasają trochę

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, 07:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
A przy kontroli policyjnej święty spokój ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, 07:55 
Offline
Specjalista

Posty: 2695
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Szczurek1986 napisał(a):
A przy kontroli policyjnej święty spokój ?

Póki co miał kilka kontroli, kilka przekroczeń prędkości i do ringów nikt się nie czepiał.
Do bixenonu też nikt zastrzeżeń nie miał jeszcze.

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, 17:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 440
Lokalizacja: Ełk
Moje BMW: E46 330d+ E60 530xd+
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131896
paowie jakie ringi najlepiej brać ? smd led czy ccfl ?

_________________
ObrazekObrazek
było E36 1,8IS ...........................................................................................jest E46 330D
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106436.........http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131896


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Montaż ringów - plus po przekręceniu kluczyka
PostNapisane: 6 października 2013, 12:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: ŁÓDZ
Moje BMW: BMW 320 E46 BMW528iA
Ostrzegam tylko przed montażem RINGÓW w lampach zamiennikach firmy DEPO.
Po 3 nerwowych dniach własnie skończyłem rzezbienie w tych lampach i nie sądziłem że DEPO robi tak tandetne lampy.
Lampy wizualnie OK ,ale jak rozebrałem to ramki były nierówne ,wklejone na gluta,a ring DEPO okazał się kloszem podswietlonym 3 żaróweczkami .Ogólnie trzeba wiele cierpliwosci i dużo gluta aby poskładać to porządnie aby ramki nie zasłaniały ringów i nic się nie odczepiło w czasie jazdy.Natomiast nowe ringi można tylko wkleic na gluta ponieważ nie ma możliwosci innego zamocowania.Chyba 2 zdjecia rozebranej lampy zrobiłem.Jedyna zaleta to ze klosze są montowane na uszczelke, a nie na klej.
Do demontażu i montażu kloszy i użyłem zwykłej suszarki.
EFEKT KONCOWY JEST OK-montowałem CCFL i zestaw HID 5000K


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL