BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e36 318 is
PostNapisane: 16 września 2007, 11:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Bochnia
Moje BMW: e53 X5
Witam ,
Wykręciłem świece i wszystkie były okopcone na czarno.
Czy to jest normalne?
Z góry dziękuje za odpowiedż.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2007, 11:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Jesli sa okopcone to znaczy ze cos jest nie tak z mieszanka paliwowa(a dokladnie jest zbyt bogata)...nie jest wpozadku...prawidlowy kolor elektrody na swiecy po jej wykreceniu to taki szary...nie okopcona i nie "mokra" to znaczy ze wtedy jest oki.
Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2007, 12:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Bochnia
Moje BMW: e53 X5
Czy przepływomierz może mieć z tym coś wspólnego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2007, 12:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Nie wiem dokladnie...a nie chcial bym Cie wprowadzac w blad....niech prawdziwi znawcy Ci na to pytanie odpowiedza ale moim zdaniem jesli bedziesz mial cos nie tak z przeplywka to i z mieszanka rowniez bedzie nie tak bo komputer nie bedzie w stanie jej prawidlowo ustalic(ale to jest tak tylko po mojemu...moge sie mylic)

Musisz poczekac az sie wypowiedza prawdziwi mechanicy ;) :)
Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2007, 12:37 
Popychacze i dźwignie mogą być do wymiany przy takich objawach......


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 18:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
MOŽE TO BYÈ PRZEPLYWKA,ALE PREDZEJ MASZ WALNIETY CZUJNIK TEMP.SLNIKA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 01:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa
Możesz mieć też problem z pierścionkami. Sprawdź sobie ciśnienie sprężania. Powinno mieś 1MPa (10bar) max dopuszczalna odchyłka to - 1bar


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL