BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 13:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 28 marca 2013, 21:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 44
Posty: 810
Lokalizacja: KOS
Moje BMW: BMW E91
Jako klient czuję się mocno oszukany. Dwa miesiące temu dołożyłem sobie multirooma, pieniążków za aktywację dekodera pewnie nie zobaczę już.
Mam nadzieję, że taka polityka szybko ich wykończy. Padną jak Wizja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 28 marca 2013, 22:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Monopolista miałby upaść? Chociaż może nie docenili tego co ludzie potrafią jak się wkurzą? Masowy bojkot? ile ludzi zrezygnuje? 100tys? Co to jest w porównaniu do 2,4mln które zostanie z abonamentem droższym o 30-40zł?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 28 marca 2013, 23:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 985
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: e92 330d
Kod silnika: N57
NCRM napisał(a):
Jak do 19 kwietnia nie wypowiem to z automatu przedłużają mi umowę na 18mc z nową ofertą.

Mi tak zrobili. ROK bujałem się z Nką po tym jak mu narzucili sami 95 zeta za plus jakieś npremium o których istnieniu nie wiedziałem. A było 45zł..
Generalnie cyrk, godziny na infolinii a i tak wszystko załatwiane mailami na które odpowiadali miesiącami - DZIADOSTWO.
Nigdy więcej N!

_________________
moje e92 330d
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 31 marca 2013, 13:27 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 44
Posty: 810
Lokalizacja: KOS
Moje BMW: BMW E91
W "N" miałem full pakiet z HBO i nPremium za 69pln/mc.
W NC+ narzucono mi (czyt. nie zaproponowano) abonament za 79pln/mc na 18mc.
W zamian za wspomniane HBO i nPremium mam dostać kanał Kuchnia+, czy coś takiego :ok: .

Oczywiście nadal mogę oglądać ulubione seriale na HBO ale to będzie kosztować mnie 109-119pln/mc.
Czyli w skali roku jakieś 480-600pln więcej.

W piątek tj. 29-03-2013 wysłałem wypowiedzenie. Nie mam zamiaru płacić jeszcze za kwiecień:

"
Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzeniem zmian z dniem 01.04.2013 r., polegających na wyłączeniu programów i zaprzestania udostępniania kanałów: Wojna i Pokój HD/Sundance HD, Universal Channel, Universal Sci-fi, Sportklub, Fightklub, ESPN America, Religia.tv oraz pakietu nPremium HD i wprowadzeniu nowych 6 kanałów bez podania mi informacji, jakie to programy zastąpią obecny pakiet nPremium HD, wypowiadam umowę nr XXXXXXXXXXXX z ostatnim dniem nadawania wymienionych kanałów bez zachowania okresu wypowiedzenie, a co za tym idzie wypowiadam umowę z ostatnim dniem nadawania w platformie ‘’n’’, gdyż nie zgadzam się na taką zmianę.
Jednocześnie podkreślam iż, operator zgodnie z cytowanym poniżej art. 60a Ustawa Prawo Telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 roku została ewidentnie złamana, a co za tym idzie nie wywiązanie się przez operatora z jej zapisem daje mi prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, gdyż w tym momencie operator platformy ‘’n’’ żąda, abym opłacił abonament za miesiąc kwiecień 2013 choć moja oferta programowa ulegnie pomniejszeniu o wymienione na wstępie programy, co jest niezgodne z prawem.
Dodam też, iż operator nie wywiązał się z zapisu art. 60a ustawy Prawo Telekomunikacyjne, a mianowicie poinformowanie abonenta w terminie miesiąca przed wejściem zmian, co stanowi ewidentne naruszenie praw abonenta i pozwala sądzić, iż jest to działanie na niekorzyść klienta ze strony operatora. Należy zauważyć, że ustawa jest aktem prawnym, na postawie którego powinny być redagowane wszelkie regulaminy zgodne z zapisami tej ustawy. Niedopuszczalne jest więc określanie w regulaminie terminu krótszego niż przewiduje to ustawa. O planowanych zmianach operator wiedział dużo wcześniej niż podał to do publicznej wiadomości, a informacja o tych zmianach została przekazana klientom w możliwie najkrótszym czasie bez zachowania ustawowego okresu 30 dni z cytowanej Ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004.
Informuję ITI Neovision Sp. z o.o. o odebraniu prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i żądam natychmiastowego ich wykasowania z baz danych ITI Neovision Sp. z o.o. i spółek zależnych z dniem zakończenia powyższej umowy na podstawie art. 32, ust. 1, pkt 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie danych osobowych.
Zobowiązuję się do zwrotu kart kodowych oraz dekoderów u autoryzowanego przedstawiciela telewizji „nc+”. Proszę o wskazanie miejsca, gdzie mam dokonać zwrotu.

Z poważaniem
"



KotSylwester napisał(a):
Pułkownik Zuber, i co weźmiesz Polsat?


Zdecydowałem się na PC.
Teraz kwestia jaki abonament i dekoder.
Interesuje mnie HBO, dekoder z możliwością nagrywania + multiroom (1 dodatkowy dek.HD).
Ktoś z użytkowników może coś doradzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 2 kwietnia 2013, 13:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Sprawą zainteresował się UOKiK.
http://www.ekonomia24.pl/artykul/706258 ... a-nc-.html
Ja mam umowe jakos do listopada 2013. Podpisywalem ją wtedy na 18 miesiecy. Doplacalem do dekodera z dyskiem 99zł i oddawałem stary zwykly dekoder. Jesli zrezygnuje to tak naprawdę powinni mi oddac część z tych 99zł. Bo jak podpisywalem umowe byłem pewien ze za tą kwotę będe mogl uzytkowac dekoder do listopada 2013. Najciekawsze jest to, że nie dostalem jeszcze żadnego listu i w sumie nie wiem co robic. Nawet nie wiem co mi zaproponują. Teraz płacę 59zł. Umowę mam z "N".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 2 kwietnia 2013, 18:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 44
Posty: 810
Lokalizacja: KOS
Moje BMW: BMW E91
j86 napisał(a):
Nawet nie wiem co mi zaproponują.


Jednego możesz być pewien: NC+ znaczy "NOWA CENA PLUS".
Na pewno będzie dużo drożej za to samo albo za mniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 2 kwietnia 2013, 19:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
byłem dziś dziś w NC+, zaproponowali mi to co mam teraz ,za taką samą kasę ,ale przedłużyć chcą mi umowę na 18 miesięcy...

złożyłem wypowiedzenie ,jutro profilaktycznie jeszcze wyślę poleconym i spitalam do polsatu :)

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 3 kwietnia 2013, 14:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 380
Lokalizacja: mazowsze
Przemoo napisał(a):
Pułkownik Zuber napisał(a):
Jest tu jakiś ktoś kto trudni się sprzedażą NC+?

Zreszta jak sie klientowy nie podoba to moze zostac na swoich warunkach co ma w starej cyfrze badz N.. no ale tylko do tego czasu do kiedy ma umowe. Potem jeszcze nie wiadomo co beda robic z takimi klientami. Nie ma jeszcze oficjalnego stanowiska


Jeśli można, chciałbym mieć jasność. Mam C+ na co najmniej rok na 61 chyba. Nie chcę płacic drożej i nie chcę N. To moge zostac na tej umowie do jej końca? Ktoś sie do mnie odezwie z propozycja nowej umowy?

Przemo, przyjęli ci w punkcie sprzedazy?

_________________
-----------------------------------
"Typer EURO 2012 -I miejsce""
"Typer 09/2012 -I miejsce"
"Typer 01/2013 -I miejsce"
"Typer 04/2013 -III miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 3 kwietnia 2013, 17:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4418
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: e46 323 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=300
Sporto :

Jesli przyjdzie CI list lub powiadomienie ze zmienia si regulamin to musisz albo zmigrowac do nc + albo piszesz wypowiedzenie bo sami CI przedluza umowe. Jesli nie dostaniesz powiadomienia to mozesz zostac na tych warunkach co masz.

Dzis dzwonilem w tej sprawie i otrzymalem wiadomosc , ze nie wszyscy moga wypowiadac umowe z cyfry. Musi przyjsc odpowiednie powiadomienie bo np jak ktos ma cyfre i placi tam 39zl to w jego ofercie nic sie nie zmienia i nie moze wypowiedziec ale zmigrowac juz moze ;p.

_________________
Zobacz tu i ocen moje E46 coupe :]

viewtopic.php?f=6&t=68497&start=300

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 3 kwietnia 2013, 18:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 380
Lokalizacja: mazowsze
Na razie dostałem maila, że mam gratis LM i LE przez 3 miesiące i tekst w stylu
W przypadku nie zaakceptowania zmiany, przysługuje Państwu prawo
do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tej zmiany
czyli oferta jest i muszę wypowiedzieć, ale nie ma ni proponowanej ceny :/

_________________
-----------------------------------
"Typer EURO 2012 -I miejsce""
"Typer 09/2012 -I miejsce"
"Typer 01/2013 -I miejsce"
"Typer 04/2013 -III miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 3 kwietnia 2013, 18:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
Sporto napisał(a):
Przemoo napisał(a):
Pułkownik Zuber napisał(a):
Jest tu jakiś ktoś kto trudni się sprzedażą NC+?

Zreszta jak sie klientowy nie podoba to moze zostac na swoich warunkach co ma w starej cyfrze badz N.. no ale tylko do tego czasu do kiedy ma umowe. Potem jeszcze nie wiadomo co beda robic z takimi klientami. Nie ma jeszcze oficjalnego stanowiska


Jeśli można, chciałbym mieć jasność. Mam C+ na co najmniej rok na 61 chyba. Nie chcę płacic drożej i nie chcę N. To moge zostac na tej umowie do jej końca? Ktoś sie do mnie odezwie z propozycja nowej umowy?

Przemo, przyjęli ci w punkcie sprzedazy?


przyjęli,dla pewności poszło dziś jeszcze poleconym

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, 08:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 380
Lokalizacja: mazowsze
Dzięki, napisze do nich maila, jak ochłoną po tym bałaganie :rotfl:

_________________
-----------------------------------
"Typer EURO 2012 -I miejsce""
"Typer 09/2012 -I miejsce"
"Typer 01/2013 -I miejsce"
"Typer 04/2013 -III miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, 13:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Cytuj:
Poczta Polska dostała wytyczne "składować do odwołania" wszelką korespondencję do abonentów nC+.

Więcej informacji znajdziecie tutaj: http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php ... 40#p763308

Obrazek

Źródło fanpage "anty nc+" https://www.facebook.com/antyncplus?ref=stream

Też jestem klientem, miałem zamiar czekać na list od C+, ale w tym wypadku w poniedziałek wysyłam rezygnacje.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, 16:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 380
Lokalizacja: mazowsze
No ręce opadają, wypowiesz i co do polsatu :kwasny:

_________________
-----------------------------------
"Typer EURO 2012 -I miejsce""
"Typer 09/2012 -I miejsce"
"Typer 01/2013 -I miejsce"
"Typer 04/2013 -III miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, 20:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 44
Posty: 810
Lokalizacja: KOS
Moje BMW: BMW E91
Sporto napisał(a):
No ręce opadają, wypowiesz i co do polsatu :kwasny:


A w czym problem, małe porównanie:
http://www.pictureshack.us/images/88083_programy.png


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 4 kwietnia 2013, 20:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
wypowiem dla zasady, nie dam się oszukiwać,
druga sprawa że po wypowiedzeniu pewnie zadzwonią z fajną ofertą, a jeśli nie to pobujam się na DVB-T,
dopóki się nie zdecyduje na coś.
Brak canalu+ jest na polsacie uciążliwy a poza tym jest ok.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 5 kwietnia 2013, 13:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 90
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
Witam. Mam pytano czy da się podłączyć dodatkowy dekoder w opcji multiroom na starym kineskopowym telewizorze ? A drugie pytanie to jak wygląda podłączenie opcji multiroom bezprzewodowo ? czy trzeba dokupywać jakieś adaptery wifi czy dostajemy już w zestawie? pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 5 kwietnia 2013, 15:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Ja dzisiaj dzwoniłem na infolinie, chociaż nie dostałem listu. Teraz w N płace 59zł + niecałe 2zł za kanał Historia HD razem 61zł. Nie moge mieć abonamentu za 59zł bo to mniej niż 61 ale zaproponowano mi silver za 64zł. Facet miał jakiś problem z kompem i ma zadzwonić pozniej bo nic nie mógł zrobić. Chyba się zgodze bo 3zł drożej za to samo plus "canal + famili", którego w sumie i tak nie bede oglądał. Nie wiem jak oferta polsatu ale moja kablowka w Poznaniu to albo 59zł za zwykły dekoder albo 79 za dekoder z dyskiem a taki mam w N. Wiec raczej wezme silver za 64 bo za to samo w kablowce 15zł wiecej a do tego jeżdzenie, zwracanie dekoderów itp. Silver za 79 bym już nie wziął.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 5 kwietnia 2013, 18:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Oto jedna sprawa z wypowiedzeniem N, przez jedną kobietę.

Wklejam tak edukacyjnie, żeby ewentalnie niektórzy sie naumieli czego nie robić w podobnych sytuacjach......

""Byłam abonentem telewizji N. W listopadzie 2012 r. zdecydowałam się rozwiązać umowę. Zgodnie z regulaminem: w formie pisemnej. Dokument sporządziłam w 2 egzemplarzach. Zadzwoniłam do BOK, żeby upewnić się, że okres wypowiedzenia, data zakończenia umowy są właściwe. Żeby rozwiązać umowę z końcem grudnia, miałam czas złożenia informacji o rezygnacji do końca listopada. Zamiast wysyłać je pocztą, zdecydowałam się złożyć osobiście w punkcie TVN w Płońsku. 21.11.2012 r. (po uprzednim telefonicznym upewnieniu się o godzinach pracy punktu) złożyłam 1 egz. dokumentu. Na drugim egzemplarzu, na moją prośbę, osoba przyjmująca napisała datę i złożyła podpis.

Dopełniłam formalności, tzn. terminu złożenia i rozwiązania - zgodnie z umową, w formie pisemnej (rezygnację napisałam ręcznie, podpisałam) zgodnie z regulaminem.

19.02.2013 - otrzymuję SMS z wezwaniem do zapłaty 54 zł

19 lub 20.02.2013 - rozmawiam z konsultantem, wyjaśniam

21.02.2013 - wysyłam e-mail ze szczegółowym, obszernym wyjaśnieniem i zeskanowanym dokumentem o rezygnacji z potwierdzeniem złożenia w punkcie N (czytelnie nazwisko i data osoby odbierającej)

22.02.2013 - w odpowiedzi otrzymuję maila z zapytaniem: "W systemie nie zostało zarejestrowane żadne wypowiedzenie. W jaki sposób było składane?" (jakbym nic nie wyjaśniała, jakby mojego maila nikt nie czytał, czuję się lekceważona)

22.02.2013 - odpowiadam mailem, że "wypowiedzenie złożyłam w Płońsku. Adres otrzymałam od państwa. Skan wypowiedzenia przesłałam w poprzednim mailu".

22.02.2012 - SMS z wezwaniem do zapłaty, już 108 zł (pomimo wyjaśnień, przesłania zeskanowanej rezygnacji)

23.02.2012 - otrzymuję maila: "Rezygnacje z umowy są składane na formularzach dostępnych w punkcie, po jej złożeniu pracownik punktu powinien również przekazać potwierdzenie złożenia rezygnacji. Proszę o przesłanie w załączniku skanu takiego potwierdzenia".

Analizuję. Logiczne wydaje się, że klient powinien mieć potwierdzenie rezygnacji, dlatego zgłosiłam się z pismem w 2 egz. Potwierdzenie mam. Wysłałam kopię mailem. Rozumiem, że formularze w punktach są dostępne dla osób, które zgłaszają się bez wcześniej przygotowanej pisemnie rezygnacji. Regulamin mówi, że pisemnie. Dokładnie tak zrobiłam. Pytałam. Mogłam pocztą. Mogłam osobiście. Nasuwa mi się. Jak łatwo podpisują umowę. Jacy są mili, jak składają oferty. Czy powinnam prowadzić prywatne śledztwo? Kto zawinił? Kto nie wpisał?

24.02.2012 - odpowiadam mailem: "Proszę wyciągać więc konsekwencje od swojego pracownika". Byłam w godzinach pracy punktu! Wcześniej upewniłam się, do której godziny pracują! Nie jest moją rolą sprawdzanie w państwa punkcie kompetencji osoby, z którą rozmawiam. Poprosiłam o potwierdzenie rezygnacji i, pani, która tam była, złożyła podpis i potwierdziła datę złożenia.

Chęć rezygnacji wyraziłam 3 razy.

1 - Ustnie, przed złożeniem pisma, w rozmowie z konsultantem.

2 - PISEMNIE. Zgodnie z regulaminem zawiadomiłam ITI Neovision o rezygnacji z korzystania z usług (mogłam ten sam dokument wysłać pocztą, ale wybrałam opcję złożenia w punkcie, napisałam, że rezygnuję i złożyłam swój podpis).

3 - Potwierdziłam ustnie (po raz kolejny) złożenie rezygnacji pisemnej w rozmowie z konsultantem. Wzywam do zaniechania nękania mnie SMS-ami wzywającymi do nienależącej się ITI Neovision zapłaty. Proszę nie wywierać na mnie presji psychicznej. Proszę zaniechać naruszenia moich dóbr osobistych. Informuję, że o działaniach ITI Neovision poinformuję Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

25.02.2013 - otrzymuję odpowiedź: "Po weryfikacji konta nie widnieje na nim wypowiedzenie, w celu sprawdzenia złożenia rezygnacji należy przesłać potwierdzenie jej złożenia".

Nie odpowiadam, jestem wyczerpana składaniem wyjaśnień. Zgodnie z regulaminem rezygnację z umowy złożyłam pisemnie. Dokument napisałam w 2 egzemplarzach. Na moim potwierdzono mi datę złożenia. Jest nazwisko osoby przyjmującej. Skan wysłałam. Powtarzałam kilka razy, szczegółowo, okoliczności wypowiedzenia umowy, pisemnie i ustnie (w międzyczasie dzwonili do mnie konsultanci składający ofertę, pomimo mojego zastrzeżenia, że nie życzę sobie telefonów). Czy jestem winna niewprowadzeniu dokumentu do systemu? Czy jestem winna nieprzekazaniu mojego pisma do odpowiedniego działu?

Kolejne telefony od pracowników ITI:

26.02. 2013

01.03.2013

04.03.2013

08.03.2013 - SMS z wezwaniem do zapłaty 108 zł

15.03.2013 - kolejny telefon. Piątek. Godzina 20.46. Żądanie zapłaty. Wyjaśniam od początku. Osoba, z którą rozmawiam, twierdzi, że nic nie wie. Pytam: kto odpowiada za brak komunikacji między pracownikami ITI? Odpowiedzi nie ma. Żąda pieniędzy. Powtarza pytanie "odmawia pani zapłaty?" (Każda rozmowa powoduje, że jestem rozdygotana, roztrzęsiona. Czuję się bezradna, ile razy można powtarzać to samo?)

18.03.2013 - otrzymuję SMS-a. Tym razem straszącego podjęciem kroków windykacyjnych.

21.03.2013 - telefon. Kolejna osoba, która nic nie wie. Żąda zapłaty. Jestem już tak zdenerwowana, że nie jestem w stanie opowiadać wszystkiego od początku.

1 miesiąc i 11 (co najmniej ) kontaktów z platformą N (Telefony i SMS-y) spowodowało, że widok telefonu to dla mnie duży stres i lęk. Dlaczego tak traktuje się klientów? Moje wrażenie jest jedno. Nic nie wyjaśniać. Zainkasować pieniądze.

Proszę o pomoc i interwencję w opisanej sprawie Konsumenckie Centrum E-porad [porady@dlakonsumentow.pl].

23.03.13 - otrzymuję odpowiedź: "Konsumenckie Centrum E-porad nie podejmuje interwencji u przedsiębiorcy. Zajmujemy się wyłącznie udzielaniem informacji i porad drogą korespondencji mailowej. Jeśli wyczerpała Pani procedurę reklamacyjną u operatora i operator nadal nie wykonuje ciążących na nim obowiązków, zachęcam do kontaktu z Urzędem Komunikacji Elektronicznej. (...) nie należy oczekiwać, iż Prezes UKE wyda korzystną decyzję. Prezes UKE w ramach mediacji nie ma również możliwości umorzenia spornej kwoty (... ) Umorzyć sporną opłatę może tylko sam operator, albo sąd w swoim wyroku".

Odnoszę wrażenie, że to standardowa wcześniej przygotowana treść, wysyłana do każdego.

Spodziewałam się, że znają dostępny w internecie regulamin platformy, że napiszą: jeśli złożyła pani dokument w czasie i formie określonej w regulaminie, to... Jeśli ma pani potwierdzenie, to. Mają czy nie mają prawa żądać pieniędzy... A może, że nie mają prawa nękać mnie telefonami, SMS-ami, mailami?

Dziś na ich stronie przeczytałam: "Ze względu na bardzo duże zapotrzebowanie na porady udzielane za pomocą poczty elektronicznej wyczerpały się już środki przekazane na ten cel przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dlatego z przykrością jesteśmy zmuszeni poinformować o tym, że nie możemy już odpowiedzieć na kolejne zgłoszenia".

Jeśli takich nijakich porad udzielają, to czy nie szkoda wydawanych przez nich pieniędzy?

Chyba jednak na pomoc kogokolwiek nie warto liczyć...

Zachowałam maile, SMS-y. Rozmowy z pracownikami platformy N są przez nich nagrywane, więc również do odtworzenia.

Pomyślałam, że skoro konsument jest bezradny wobec usługodawców, może nagłośnienie problemu pomoże?

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cyfra + dalej NC+
PostNapisane: 5 kwietnia 2013, 18:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Denerwuje mnie takie dzialania, czyste skurwysynstwo i tyle. Ja bylem podpisac umowe z nc+ i mialem placic 119 pln, dzis dostaje fakture na kwote 139 zl ( 20 zl za multiroom) ktory mial byc za darmo. Zajechalem wiec do punktu w ktorym podpisywalem umowe zeby wyjasnic sprawe. Sprzedawca powiedzial mi ze jestem juz dzis 5 osoba ktora przychodzi z takim problemem i juz ma tego dosc bo swieci oczami za zlodziejskie dzialania nc+. Oni wpisuja w system 0 pln za multiroom a faktura do klienta przychodzi na 20 zl i to ja musze skladac reklamacje, jezdzic, denerwowac sie i tlumaczyc. Pytam sie z jakiej kur#$£ paki ? Zlozylem reklamacje i czekam na odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL