BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 19:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->schludnie i czysto, nowe koło... str 87
PostNapisane: 8 kwietnia 2013, 17:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Nie mam do niej kontaktu bo robilem to rok temu, szukajcie ludzi na forach gdzie rysuja i maluja dla nich to pestka takie rzeczy ;)

Mogę odsprzedać swoje pokrywy jak by ktoś chciał ;) bo mam inny pomysł na nie a szkoda bylo by niszczyć to co jest teraz :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->schludnie i czysto, nowe koło... str 87
PostNapisane: 9 kwietnia 2013, 19:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Furak w niedzielę leci do Poznania do Michała :)

Michał będzie bił boosta w okolice 0,6 no może 0,7 bara i dolewał paliwska żeby bylo dobrze :hyhy:

Kurde mam tyle pomysłów na ten sezon że chyba zacznę pracować pod latarnią żeby na to wszystko zarobić :D

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->schludnie i czysto, nowe koło... str 87
PostNapisane: 9 kwietnia 2013, 21:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Skad ja to znam :P ty chetnie sie przejade w niedziele z toba :D

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->schludnie i czysto, nowe koło... str 87
PostNapisane: 9 kwietnia 2013, 21:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Leo napisał(a):
Kurde mam tyle pomysłów na ten sezon że chyba zacznę pracować pod latarnią żeby na to wszystko zarobić :D

Za nerki podobno nieźle płacą :hyhy:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->schludnie i czysto, nowe koło... str 87
PostNapisane: 9 kwietnia 2013, 22:13 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Tylko czy się nadają? :hyhy:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->schludnie i czysto, nowe koło... str 87
PostNapisane: 9 kwietnia 2013, 23:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 134
Lokalizacja: ZDR / Szczecin
Moje BMW: 330Ci
Kod silnika: M54B30
Na narkotykach podobno dobre pieniadze. W koncu masz bmw i tak pewnie ludzie gadaja, ze handlujesz... :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->schludnie i czysto, nowe koło... str 87
PostNapisane: 10 kwietnia 2013, 12:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 269
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46 320i
Kod silnika: m54b22
kurde nie mogę się doczekać żeby zobaczyć jak to jeździ

_________________
E36 316i M43B16 --> E46 320i M54B22


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci->schludnie i czysto, nowe koło... str 87
PostNapisane: 10 kwietnia 2013, 21:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Dzisiaj udalo sie zalozyć nową pompę paliwa.

Bosch 040 wydajność do około 550 km ;)

Teraz stojąc obok auta slychac ze ona tam jest :D

Kilka fotek z prac:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Fura dostała też nową mordę ale fotki jutro bo dzisiaj za ciemno już bylo jak skończyłem ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 11 kwietnia 2013, 07:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
no w takim projekcie to trzeba dolać mocno paliwa i nigdy nie może go braknąć :]

poka mordkę :P

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 11 kwietnia 2013, 19:54 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Tą pompa można ogród podlewć :rotfl: :rotfl:

nowa mordka mówisz ? :)

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 11 kwietnia 2013, 20:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
pompka fajna o tyle że zanurzeniowa więc cichsza niż Bosch 044 i Walbro 255 z którymi nie da się wytrzymać tak buczą...
ale z tą wydajnością to Cię troszkę poniosło ;) Nie mniej jednak starczy w zupełności

Tłum fanów rządny cyferek trzyma kciuki za projekt oraz szybki wypad na hamownię :hyhy:

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 11 kwietnia 2013, 21:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
No chyba mnie nie poniosło, wiem co pisze i nie piszę nic na pokaz.

Tutaj specyfikacja boscha 040

Bosch 040, specyfikacja:
Numer Bosch: 0 580 254 040
Napięcie minimum : 12 Volts
Ciśnienie pracy : 72.5 PSI (5 Bar)
Wydajność : 220-240 LPH
Montaż pompy : w baku
Korekcja po wysokiej temperaturze : 8 GPH (30 LPH)
Masa pompy : 930 Grams (2.05 Pounds)
Wydajność: do 550KM

Podłączanie pompy :
Wlot : w podstawie pompy
Wylot : M10 x 1.0
Końcówki elektryczne : Plus M6 / Minus M5

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 11 kwietnia 2013, 22:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 13
Posty: 873
Lokalizacja: WPR
Jackolousowi chodziło chyba o to, że może zbyt wydajna, a nie że bajki piszesz ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 12 kwietnia 2013, 11:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Dane producenta to jedno - na stronach europejskich podają 550hp ale co lepsze ta sama pompa na oficjalnej stronie w USA ma już wydajność 700hp :)
W praktyce: S4 2.7 biturbo przy 500hp już nie wyrabia
ale i tak dobrze wybrałeś bo bardziej wydajnej zanurzeniowej pompy po prostu nie ma.
Natomiast w moim złomie spróbujemy obudować Boscha 044 tak żeby był utopiony w zbiorniku właśnie ze względu na hałas - gdybyś planował kiedyś zmiany to polecam taką inspirację ;)

ale wracając do właściwego tematu... kiedy hamownia ? :D

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 12 kwietnia 2013, 12:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Wydajnosc na podstawie doswiadczen to tez nie jest miarodajn pomiar bo jednemu braknie przy 500 innemu przy 600 bo inne podzespoly reszty ukladu jak np wtryski, srednica wezy a nawet samo strojenie :)

Ale mniejsza z tym. Ja chcialem zanurzeniowa to raz a dwa nie chcialem doplacac do 044 bo chyba zamiast niej wolal bym aeromotive :)

W niedziele jade do poznania zawiezc fure na strojenie. Wiec dopiero gdzies za tydzien wykres po strojeniu predzej nie ma sensu :)

Tymczasem mam juz gotowe zegarki, dokupilem egt auto gauga z serii peak z poprawiona termopara. Wszystko juz zmontowane a podswietlenie bursztynowe jak reszta deski. Fotki wieczorem :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 14 kwietnia 2013, 17:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 23
Lokalizacja: Dobczyce
Czekam na fotki :!:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 15 kwietnia 2013, 20:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Samochód w niedzielę został dostarczony Michałowi do Poznania. Oczywiście plan był taki że wyruszamy po 9 i w okolicach 15-16 jesteśmy z powrotem we Wrocku.... Jasne....


Fure załadowaliśmy już w sobotę i tak czekała na nas do neidzieli:

Obrazek

Dopinamy pasy i ruszamy w podróż. Przed nami jakieś 165km.

Obrazek

Przygoda zaczęła się w połowie drogi do poznania jak pękła nam opona w autolawecie. Poprzedni kierowca nadymał do wszystkich kół po 5 atmosfer a my nie sprawdziliśmy ile jest....
Rozdymało ją dość konkretnie

Obrazek

Kiedy chcieliśmy odkręcić zapas który był na ramie kabiny okazało się że nie mamy tak długiej nasadki żeby dojść do nakrętki. No i się zaczęło. Znalazł się na szczęście bardzo uprzejmy Pan który kazał nam wjechać do siebie na posesję i użyczył kątówki (z tarczą do betonu ale lepszy rydz niż nic) Nacięliśmy nakrętkę a później przecinakiem odkręciliśmy nakrętkę.

Pozostało już tylko zdjąć koło i założyć nowe, no właśnie. Wjechaliśmy na trawnik i kolejny problem to siadający podnośnik więc zrobiliśmy to na 2 żaby przez deskę i jakoś poszło. 3 siłownik pod pióra od resoru i koło wylądowało na miejscu. Pomocny pan nie miał jednak kompressora do napompowania zapasu bo ten był pusty więc znaleźliśmy dymałkę na 12v... ale bez końcówki tylko z uciętymi kabllami....

Kolejny problem to skąd wziąć prąd, z wciągarki nie dało rady bo wsyztsko mocno poizolowane. Więc pomysł padł żeby Uprzejmy Pan użyczył nam prostownika.... Ten grzał się niemiłosiernie zasilając zwykły kompresorek. Kable aż parzyły w ręce więc trzeba było się co chwilę zmieniać

Obrazek

Obrazek

Nieszczęsne wybuchowe koło powędrowało tam gdzie jego miejsce

Obrazek

Kolejny problem napotkaliśmy chcąc wyjechać z posesji uprzejmego pana... Mokra trawa i dośc grzaski teren wyraźnie utrudniał nam wyjazd. Finalnie skopaliśmy Panu trawnik i wyjazd tak że chyba długo nic tam nie urośnie :hyhy:

Kolejna misja to upuszczenie powietrza do odpowiednich wartości. Zjechaliśmy na pierwszą stację i się zaczęlo. Za krótki wąż od kompresora wyraźnie utrudniał napompowanie kół, a raczej pospuszczanie z nich powietrza po drugiej stronei auta:

Obrazek

Obrazek
Po tych wszytskich perypetiach udało się dotrzeć do Poznania i wyładować furaka u Michała.

Droga powrotna była już przyjemna i spokojna

Obrazek

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 15 kwietnia 2013, 20:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
to wesoło i z przygodami
mam nadzieję, że chociaż owocnie :luka:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 15 kwietnia 2013, 20:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
tej ale mieliscie beinga hehe trzeba było dzwonic podleciał bym ze sprzętem :) a zapomniałem ze ty na telefon szczekasz :P

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->nowa pompa paliwa str 89
PostNapisane: 15 kwietnia 2013, 20:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
:rotfl: z przygodami, dobrze że są jeszcze tacy ludzie, jak ten pan. Którzy nie boją się pomóc :) Oby strojenie przebiegło bez problemów ;)

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 229  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL