BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E 36] dziwne obroty :/
PostNapisane: 19 września 2007, 17:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: ChrzanĂłw
Jak po nocy czy po 8 h zalaczam ilnik na biegu jałowym spadaja obroty do 500 pozniej wzrastaja na 900 czy to ok??Proze o opinie i co jest tego przyczyna.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 18:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
ja mam podobnie obroty spadaja i autem zaczyna telepac jak by mialo za chwile zgasnac jak auto jest cieple to jest ok czy to przewody do swiec ??

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 19:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: ChrzanĂłw
własnie niewiem mam podobnie jak jest ciepłe to wszystko OK! Niewiem czy to nie czasem silniczek krokowy ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 19:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
bajeczny sprawdź silniczek krokowy :) Może trzeba go przeczyścić powinno pomóc.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: ChrzanĂłw
Dobra ale jak to sprawdzic i jak przeczyscic.Prosze o szybka odpowiedz :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: ChrzanĂłw
jak mozecie to napiszcie jak to zrobic :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: DZIWNE OBROTY
PostNapisane: 20 września 2007, 18:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Brzesc Kujawski
No tak,ale gy dzieje sie to tylko na zimnym silniku to tez wina krokowego?czy bardziej przewody,albo swiece.Jezeli mowimy o przemyciu silniczkato znaczy ze jest zabrudzony,wiec czy zimna czy ciepla to powinna warjowac na obrotach.Jezeli zle mysle to niech mi to ktos wytlumaczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 19:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
powiem tak,ostatnio czyściłem i sprawdzałem cały kolektor ssący w is ,zajeło mi to 3 godzinki,użyłem super degraissant (takiego czyscika a raczej odtłuszczacza pod cisnieniem marki ORAPI ,to fenomenalny produkt na zaschniety brud olej smary itp niestety z tego co wiem oni prowadza handel raczej dla zakładów produkcujnych, ja mam to od znajomego.W swoim aucie miałem nierówna prace na zimnym jak i ciepłym to samo,na jałowym skakał mi z 650 na 950 ,trzesło buda nieraz, zdecydowałem sie na zbadanie tego,po rezebraniu dolotu ,czesc górna z aluminium zająłem sie spryskaniem pokrywek w środku kolektora odpowiedzialnych za domykanie przy odpuszczeniu przepustnicy,niestety na krawedziach tych pokrywek był jakis zaschniety osad który uniemożliwiał dokładne ich przytkniecie,po drugie dostałem sie do krokowca,w środku masakra,pełno jakiegos syfu,użyłem praparatu wlałem dużo tego z jednej strony z drugiej wyzbyłem sie wszystkiego,cały osad wyleciał,(wiem ze niektórzy wkładaja silniczek na noc do benzyny ale to niewiele moze dac,bo nawet w przypadku mojego płynu pod ciśnieniem ciezko szło to wypłukiwanie,resztą oczysciłem szmatka,co wiecej zauważyłem z ejedna z rurek gumowych na kroku (ta druga idaca zgodnie z przepływajacym powietrzem) niestety nie przylegała za dobrze do kroka,zastosowałem opaske ,dodatkowo zastosowałem reinzosil mase odp.na wys temp,oleje ,wilgos itp do uszczelek blaszanych na kolektorze,na koniec po skreceniu sprawdziłem jak wszystko dziłaa bez krokowca i przepływki(odłaczyłem kable),bez przepływki natychmiast gasnie,bez krokowca wskakuje na 1 tysiac obrotów i pozatym jest ok,a z krokowcem i przepływka po czyszczonku wskakuje i trzyma na 750 i hasa jak ta lala, :rotfl: jestem bardzo zadowolony,wiec jak masz wolne popołudnie zapraszam do zabawy :hurra: a i pamietaj o sprawdzeniu wszystkich węży

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL