BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 18:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 56  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 8 kwietnia 2013, 20:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
forest napisał(a):
Kiedy sprawdzimy czy mody cos daly ? Za tydzien lub dwa chcielismy cos zorganizowac z Kowalem - wpadniesz ? ;)


Jeśli będę miał czas, oczywiście, tylko prosze o info na PW ;)
Ale jak tarcze będą na dotarciu, to się nie rozpędze...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 kwietnia 2013, 20:13 przez l0lek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 8 kwietnia 2013, 20:09 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
spoko :ok: Mozliwe ze bedzie 750i w manualu :hyhy: dobry przeciwnik dla Ciebie

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 8 kwietnia 2013, 20:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Wymiana sond regulacyjnych mogła dac dobre efekty ;) :ok:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, 01:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Frank napisał(a):
Wymiana sond regulacyjnych mogła dac dobre efekty

Jednak nic nie dała poza tym, że na impie nie wyskakuje błąd jednej z sond ;)

Osiągi nie zmienią się nic, jeśli nie wleci manual i kompresor hehe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, 01:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
tomaszeklolek napisał(a):
Jednak nic nie dała

Hamowałeś? Czy organoleptycznie stwierdzasz?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, 07:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Szpoper napisał(a):
Mani , miałeś brembo 4tłoczki


dokładnie tak :) mój błąd






tomaszeklolek napisał(a):
Lece dalej z koksem
Komplet lambd od Boscha


Na bogato ludzie oporniki lutują a tu całe komplety wpadją :hyhy:
Kolejny sie 7ce oświadczył :ok:

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, 11:00 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no tomek miałem te same odczucia ja komplet cewek i lambd rok temu robiłem czy półtora i tez kasy poszło a efektu zero hehehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, 11:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Z mojego doświadczenia wynika, że sonda musi być solidnie uwalona aby wpływała realnie na osiągi.
Jakoś nie zauważyłem różnicy nawet jak błąd wywalała.

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, 11:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Ogólnie po tych wszystkich wymianach zaczelo mi ciut telepac silnikiem na wolnych - kolektor ściagałem 2 razy i pewnie kabelek sie ukruszył. Tak mysle, że znowu chyba jakiś przewód wiązki silnika ma wakacje i iskra nie idzie taka jak powinna. Cena nowych przewodów w ASO kosztuje kosmos, idzie dorwać gdzieś taką wiązke bezposrednio od producenta a nie z ASO ? bo 3700zł to przesada za kilka kabelków...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 kwietnia 2013, 11:42 przez l0lek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, 11:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
mroova81 napisał(a):
Hamowałeś? Czy organoleptycznie stwierdzasz?

Organoleptycznie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, 12:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
tomaszeklolek napisał(a):
Ogólnie po tych wszystkich wymianach zaczelo mi ciut telepac silnikiem na wolnych
A moze adaptacje skasuj i niech sobie odczyta dane na nowo ?

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, 15:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Za bardzo nie pomaga. Albo źle kasuje adaptacje. Silnik ciut przykołysze na rozgrzanym i to nie zawsze.
Adaptacje silnika kasuje się na wyłączonym silniku? Póżniej 3 przyspieszenia na 3 biegu do 6 tys obrotów, pomału, średnio i do oporu?
Jak kasuje adaptacje, wszytko jest git, ale gdy wylacze silnik i proboje odpalic wyskakuje Motor not program (dzieje sie tak po pierwszym skasowaniu adaptacji). Musze podłączyć się znowu kompem, usunąć jakies dziwne błędy i wszystko jest git. Tak z tymi adapcjami od poczatku bylo

Edit: dzisiaj adaptacje pokasowaly sie bez probelmu, silnik odpalil sie bez bledu. W inpie w dziale rough wszystko idealnie, a czasem czuć jakby na ktoryms cylindrze iskra uciekała. Jak przyspieszam wszystko idzie ok chyba, jest moc i silnik pracuje bardzo gładko.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 18 kwietnia 2013, 22:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
tomaszeklolek napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Hamowałeś? Czy organoleptycznie stwierdzasz?

Organoleptycznie

Organoleptycznie, to dziś dowaliło do prawie 30*C i trochę mi spieprzyło. Jeszcze tydzień temu na suchym asfalcie nie miałem trakcji na całej jedynce, a dziś dupa, podczas startu na wprost te same zimówki nawet nie kwikn0.
Co do adaptacji, to nie wiem, czy to nie jest taka trochę ściama. Ja kilka razy traciłem ją (przez problemy z aku), to po podpięciu naładowanego aku falują trochę obroty, ale wystarczy kilka km zrobić i wszystko wraca do normy. Kilka razy zwalałeś kolektor, co wiązało się z jakimś tam rozpinaniem wiązki silnika. Weź to sobie skontroluj, kup dobry płyn do konserwacji styków i będzie ok. Swoją drogą skoro nie masz mistfire na żadnym z cylindrów, nie błyska ci 'check engine" (a ten zapala się momentalnie jak coś niedpolaonego trafi na sondę), to raczej jest wsio ok. Motornotprogram podobnie jak transmision fail safe prog i inne kwiatki z ABS/DSC lubią sobie wyskoczyć jak podczas kręcenia napięcie spadnie za bardzo. Jak ci kontrolki od hebli błyskają na żółto podczas kręcenia, doładuj sobie aku.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 19 kwietnia 2013, 07:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
mroova81 napisał(a):
Organoleptycznie, to dziś dowaliło do prawie 30*C i trochę mi spieprzyło. Jeszcze tydzień temu na suchym asfalcie nie miałem trakcji na całej jedynce, a dziś dupa, podczas startu na wprost te same zimówki nawet nie kwikn0.


Nie martw się, M5 tez czuje takie temperatury, po 20 minutowym przejezdzie przez zatłoczone odcinki miasta, czuc wyraznie,ze jej gorąco i jest słabsza ;) Trzeba pozniej poleciec nieco szybciej, zeby temperatura w dolocie spadła i auto odżywa. Nie wiem, czy w E38 również macie ATMP w tescie nr 7 ( temp w dolocie), ale widac na nim znakomicie, jak szybko rosnie w korku temperatura dolotu do 50 'C

mroova81 napisał(a):
Co do adaptacji, to nie wiem, czy to nie jest taka trochę ściama. Ja kilka razy traciłem ją (przez problemy z aku), to po podpięciu naładowanego aku falują trochę obroty, ale wystarczy kilka km zrobić i wszystko wraca do normy.
Z doświadczenia wiem,ze nie wszystkie adaptacje znikają po odłączeniu aku. Tuz po zakupie miałem problem z przebieraniem na obrotach przy porannym rozruchu, odłączenie aku nic nie dało, dopiero powtórna adaptacja przepustnic i jak ręką odjął... Nie zaszkodzi spróbować ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 20 kwietnia 2013, 02:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
W inpie mam tylko adaptacje silnika nie ma zadnych przepustnic itd, u brata w m54 to chyba z 10 adaptacji idzie pokasować a u mnie tylko jedną i wiecej nie ma

Co do przyspieszenia w tą pogodę i tracenia przyczepności to wszystko zależy od opon. Oddałem letnie felgi do pomalowania, na 16'' wrzuciłem jakieś kilkuletnie micheliny i przez chwile tak bede jezdzić. Kontrola trakcji miga często, a start bez niej to jedynie szpera ratuje i jakoś przyśpiesza

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 30 kwietnia 2013, 01:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Ciut jeszcze pogrzebałem w samochodzie.
Wymieniłem podporę wału na ori BMW, do tego wał zawiozłem na wyważanie.

Obrazek

Tak wygląda komplet hamulcy z 750i (lub jak kto woli 740D) po przejechaniu 1000 km - pierwsze wrażenia - jest SUPER! o wiele lepiej hamuje, delikatne naciśnięcie i bardzo ładnie samochód zwalnia z każdej prędkości.

Obrazek

Dopadła mnie też przypadłość e38 i tunera Becker BM24. Po wjechaniu w nierówność na drodze, traciłem dźwięk. Wjechanie w kolejny wybój dźwięk wracał. Tuner wymontowany, podgrzałem luty na końcówkach mocy i śmiga aż miło

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A na koniec wpadły nowe znaczki BMW, na jednym starym zaczął schodzić klar, na drugim był też już mały purchelek na klarze więc wleciał komplet

Obrazek

I bonus video. Najcięższy przedstawiciel na torze na zlocie w Toruniu :D



Drugi filmik. Pierwsze kilka zakrętów na kontroli trakcji, bo się zapomniało wyłączyć


_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 30 kwietnia 2013, 08:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
pontony na zakrętach to jest to :hyhy: tylko brak łokcia w ocharaniaczu do podpierania się Tomku hehehehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 30 kwietnia 2013, 10:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
miota nią jak szatan :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 30 kwietnia 2013, 11:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira 850I napisał(a):
tylko brak łokcia w ocharaniaczu do podpierania się Tomku hehehehe

A co tam, na codzień się tak nie jezdzi więc kilka kółek da się przeżyć, a komfortu mi nikt nie odbierze :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str17 szpera, strona 20 remonty
PostNapisane: 30 kwietnia 2013, 12:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
hehehe wiadomo Tomku dlatego ja tez jeżdżę tapczanem łokiec to moje własne doświadczenie dlatego tak napisałem moja kładzie sie jeszcze bardziej :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 56  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Hakelbery i 73 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL