BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 15:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 10:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 128
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E93 | E30
Kod silnika: N55B30 | M52B28
a gdzie wykresik ze strojenia auta???? :hyhy: :chytry:

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 12:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 393
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=111532
Nadrobiłem zaległości w temacie :)

Leo jesteś dla mnie idolem robienia samemu projektów :) :super: Szkoda że taka skąpa relacja w opisy, ale wiem że nie jest to dział DIY, a pisanie poradników to by cały etat był :P

A o przejazd w fotelu pasażera po Toronto nie zapytam bo mi nie wypada :zawstydzony:
Ps. a liczyłem że sobie chwile z Tobą pogadam w Toronto, ale przy tym projekcie to tym tam będziesz bardziej fejmes niż jak by tam Kubica wpadł :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 21:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Pogadamy jeśli przyjadę ;)

Powiem tak: nic nie pisałem bo jest już stage 2 prawie na ukończeniu.

Ma byc grubo grubo grubo....
-załadowałem korbowody z m50
-przerobiłem pod nie blok,
-fura dostała nówki panewki korbowodowe sputtery z diesla,
-korbowody i tłoki zostały wyważone z dokładnością do 0,1 grama

Silnik udało mi się dzisiaj poskładać jutro ląduje w samochodzie. Jeśli jutro będzie wszystko OK to pojeżdżę trochę i widzimy się w Toruniu jesli będzie coś nie tak to niestety zobaczymy się na zakończeniu sezonu.

aktualnie jest 0,7 bara i zobaczymy jutro jak to jeździ ale będzie ponad 1 bar. Musi być męsko ;) Zrobimy tyle na ile wtryskiwacze pozwolą ;)

stay tuned...

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 22:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
czyli ta cisza w temacie była "czymś" podyktowana :hyhy:
brawo za dalsze mody i czekam na relację


PS szybko zaczęło Ci brakować mocy ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 22:07 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
Nie chce być niemiły ale...


ten to wiecznie by tylko rozgrzebywał ten silnik, nigdy mu spokoju nie da :D Na stage 1 pewnie nawet nie pojeździł, i już 2 sadzi, pewnie przy 3 stwierdzi że to nie ta pojemność, lub wleci V8 9albo V12) i będzie BiT, albo jakieś kompresowanie :rotfl:



Nie no jestem pod wrażeniem, już mnie ciekawi jak wyjdzie stage 2 a rzeźby w silniku to to ja nie ogarniam, podziw i szacun :padam: :padam: :padam: :padam: :padam:


p.s życzę powodzenia :)

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 22:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
jak sie rucha... to bez gaci :cwaniak:

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 22:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 13
Posty: 873
Lokalizacja: WPR
Mr.Klopot napisał(a):
jak sie rucha... to bez gaci :cwaniak:


Co?? Hahahahahaha!!! :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 22:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Stage 3 to będzie pełna kucizna i stand alone, jak siano pozwoli to turbina na kulkach ale to raczej odległy plan ;) Następne w kolejności to :
-większy IC
-zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa
-ciśnienie >1 bar
-skrzynia 6b
-jednomas i nowa tarcz

Po tym będę myślał co dalej ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 22:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
*
Leo napisał(a):
....
-jednomas i nowa tarcz

"sztywne koło zamachowe"! Jak już :cisza:


też używam tego określenia chociaż łeb za to urywają :wstyd:




:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 25 kwietnia 2013, 22:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
Mr.Klopot napisał(a):
jak sie rucha... to bez gaci


:rotfl: :rotfl: :rotfl: hahahah padłem!

Leo, podziwiam Twój nakład pracy i umiejętności :padam:

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 09:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30
Adaś nie zapominaj, że jeszcze gięty dolot i wydech w między czasie wleci :)

I już nie pieść tak tego silnika bo i tak jest dopieszczony jak mało który projekt. Lepiej pomyśl o kolegach którzy chcą polatać na prawym siedzeniu :cwaniak:

Poza tym to pomyśl co zrobić żeby pobić ten rekord:
http://www.bimmerboost.com/showthread.p ... d-record!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 10:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Dobra, dobra... Samochód był odwieziony na strojenie długa cisza i nagle ponowne składanie silnika, co się stało? Co zrobiłeś w nowym setupie z korbami/tłokami, że chcą współpracować?

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 12:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30
Adam_94 napisał(a):
co się stało?
Jak to co się stało, przyrost mocy jest taki że Adam spękał i korby wymienia. Boi się że nie wytrzymają, a tym czasem w szwecji na seryjnym nie dłubanym silniku 520 kucy gania pod machą i się nie przejmują tym za bardzo.

Mówiłem to ze 100 razy, Adaś z tym silnikiem to 600kucy możesz kręcić bez mrugnięcia okiem. Może trzeba wtryski troszke większe ale reszta powinna dać radę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 12:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 817
Lokalizacja: mazury
Moje BMW: Z4 e89, e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129051
Ja tu po ciężkim zwolnieniu lekarskim wchodzę i kurde czary mary jakieś.
Leo, Ty chyba nigdy nie przestaniesz ulepszać auta.
To ile w zasadzie dokładnie wyszło mocy podczas strojenia?
Zbyt mało czy raczej zbyt dużo, skoro znów rozebrałeś i złożyłeś serce ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 15:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
zbyt duzo dlatego wymiana korbowodow

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 18:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Mr.Klopot napisał(a):
zbyt duzo dlatego wymiana korbowodow

ale jebło coś czy tak zapobiegawczo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 18:54 
Chycu, niestety nie dowiesz sie...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 19:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
5oul napisał(a):
a tym czasem w szwecji na seryjnym nie dłubanym silniku 520 kucy gania pod machą i się nie przejmują tym za bardzo.
.

Tylko czy na pewno gania, czy raz na rok wyjeżdża na parking spalić gumę :P Trochę przeglądam szwedzkie fora i ci co rzeczywiście ganiają mają bardziej racjonalne moce a ci co mają np 520km z seryjnego m54 to są to po prostu democary niewiele jeżdżące...

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 27 kwietnia 2013, 00:10 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Lesio Ty zawsze swoje ;)

Fura juz gania i to na prawdę gania. Jestem pod warżeniem kilku rzeczy:
-dół mocny ja w seryjnym motorze
-przy 4 tys robi się taka zadyma że cięzko samochód na drodze utrzymać
-spalanie... zwala z nóg przy delikatnej cywilnej jezdzie 6 literków to nie problem ;)

jednak dobry afr bez boosto robi z takiego auta dobrego uliczniaka.

Wszytsko było po to żeby nadymać 1 bar a nie bawić się w półśrodki i podyktowane to było kilkoma rzeczami o których nie chce mi się pisać. Mimo wszystko będzie bar albo więcej, uderzenie mocy przy 4 tys jest tak duże (już teraz przy 0,7 bara) że strach przed rozwalniem motoru przez ugięta korbe był zdecydowanie większy, a że nie jestem osobą która najpierw robi później myśli, tak więc nowe mocne korby i na nowo zbudowany układ korbowo tłokowy jest na miejscu.

Adam_94 przerabiałem blok i same korby żeby to dobrze działało, przy okazji powyważałem wszytsko co się dało ;)

Niestety w Toruniu się nie zobaczymy bo jest 1 w nocy a ja wróciłem z pierwszej jazdy po złożeniu nowego serca. Nie chciał bym mieć jakiejś niemiłej niespodzianki w trasie a wiadomo że wsyztsko jest świeże i musi się poukładać. Na pewno na zamknięcie sezonu się stawie w pełnym pakiecie wraz z kołami dużą mocą i pewnie jeszcze innymi smaczkami ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->dobra historia z wyjazdu do Poznania str89
PostNapisane: 27 kwietnia 2013, 00:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30
Adam ja dalej twierdzę ze nie potrzebnie grzebałeś w tym silniku... takie moje zdanie i już :cisza:
Adam_94 napisał(a):
Tylko czy na pewno gania, czy raz na rok wyjeżdża na parking spalić gumę
Ależ oczywiście że okazjonalnie w weekend z garażu wytaczany żeby coś przyświrować :) Wiecie, w szwedowicach noc i zima trwa dłużej niż u nas. Siedzą w domach nudzą się to grzebią przy furach ;) Akurat ten 520 koni trochę pojeździł w niecały rok zrobił coś koło 4tys km... Zresztą gdzie takim pociskiem jeździć jak albo śnieg albo deszcz pada. Później dmuchnęli go 1,2bara co dało 570KM i przy czwartym przejeździe uszczelka pod głowicą powiedziała nara. Także z takim doładowaniem nie wiele pojeździli. Tak czy inaczej wszystko to na seryjnych gratach co już powinno dać do myślenia. Nie takie M54 złe jak je malują :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 229  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL