BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 05:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Błąd: nieprawidłowy skład mieszanki
PostNapisane: 21 września 2007, 23:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa
Witam,
Ostatnio podpiąłem się pod kompa z moją bunią i miałem tam błąd nieprawidłowy skład mieszanki. Od czego to zależy?? Co może być tego przyczyną. A i jak jezdze to raz ma kopa aż sie chce jeżdzić a raz jest mulasta. Mam instalację STAG 300 ale tak samo chodzi na benzynie i na gazie. Co o tym myślicie. Generalnie chodzi mi dlaczego ona jest taka zamulona???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, 07:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zamoœÌ
To może być wina gazu, sprobuj zrobić mu kalibracje jak masz interfejs. Ja mam stag 200 i raz na jakis czas tez mi wyskakują błędy. Jak zacznie ci sie mulić to zdejmij klemę, potem jak założysz to zostaw na wolnych obrotach ok 5min.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, 11:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
lucas1403 a sondę lambda masz sprawną? :) Może to wina sondy bo to ona odpowiada też za mieszankę.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, 18:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
przczyn moze byc duzo
zaczynalbym sprawdzanie od sondy lambda, przez instalacje gazowa po szczelnosc ukladu dolotowego

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2007, 20:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa
lucas1403 napisał(a):
To może być wina gazu, sprobuj zrobić mu kalibracje jak masz interfejs. Ja mam stag 200 i raz na jakis czas tez mi wyskakują błędy. Jak zacznie ci sie mulić to zdejmij klemę, potem jak założysz to zostaw na wolnych obrotach ok 5min.


Tak robiłem, ale problem z muleniem po niedługim czasie powraca.
A ty masz interfejs??? Jak tak to jaki? Ile kosztuje i jak się sprawuje?? Nie ma problemu z łączeniem??

Ps. sondę wymieniałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL