BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 13:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->filmiki przyspieszeń str 91
PostNapisane: 2 maja 2013, 18:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 13
Posty: 873
Lokalizacja: WPR
wujekwaldus napisał(a):
W autach z turbo fajne jest to ze maja dol, wolnossaki dolu w ogole nie maja, jak M3 rusze ze zlych obrotow lub ze zlej predkosci to bardzo duzo trace...


Emki e90/92 bardzo wysoko sie kreca zwlaszcza jak na v8, wiec ich charakterystyka moze nie pozwalac na mocny dol nie wiem. Powiedzenie auta z turbo maja dol jest zbyt pochopna opinia, dla przykladu lancer ix mr jest tak wystrojony ze na niskich nic sie nie dzieje, a po wlaczeniu sie sprezarki masz odczucie naglego jebniecia lopata w plecy. O ile wolnossak rzedowy woli sie wysoko krecic, o tyle valka zwlaszcza z duza pojemnoscia bez problemu wkreca sie juz od spodu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->filmiki przyspieszeń str 91
PostNapisane: 2 maja 2013, 19:00 
no fakt, evo ma w cholere kiepski dol ;)
Jam spaczona opinie po posiadaniu 335i ale tam bylo biturbo przeciez... tam fajnie ciagnelo od samiutkiego dolu, zadnego laga nic.
Tu jak ruszasz ze stowki na trzecim biegu to padasz... takze jak rolka to albo 60-70 i drugi bieg, albo 110-120 i trojka albo od zera ;)

No nic, czekamy na oficjalne pomiary ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->filmiki przyspieszeń str 91
PostNapisane: 2 maja 2013, 20:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
Co do EVO to potwierdzam, dół nieziemski - ale kopnięcie powyżej tam 4.5krpm to jest masakra, na utwardzanej drodze dwójka od "wolnych" obrotów po minięciu 4.5krpm gubił trakcję na wszystkich 4 butach jak tylnopęd na lodzie :wstyd:


Ale to tak nawiasem, taki ot :cisza: :cisza: :cisza:

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->filmiki przyspieszeń str 91
PostNapisane: 5 maja 2013, 08:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Widzialem wczoraj 330 lecz nie bylo okazji sie przejechac. Mega projekt :super:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->filmiki przyspieszeń str 91
PostNapisane: 5 maja 2013, 09:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Hehe bez jednej cewki ciężko forest :D

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->filmiki przyspieszeń str 91
PostNapisane: 5 maja 2013, 10:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
No tak . Zakosilem Ci - zapomnialem o tym szczegole ;)
Jeszcze bedzie okazja pewno - przy 1 barze i na szperunku :]

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->filmiki przyspieszeń str 91
PostNapisane: 5 maja 2013, 21:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Dzisiaj byłem spotkać się pierwszy raz w tym sezonie z chłopakami na kilka potyczek ;)

Pierwsze było subaru japonska 3 drzwiówka wydmuszka 300km
- z meijsca jego spiete szpera 4 buty robily robote bo miałem go dopiero przy 160 ale to juz byl koniec drogi, z rolki bez szans kilka dl dla mnie

-ibiza 1,9 tdi 270+ z rolki i z miejsca bawarka zawsze z przodu 2-3 długości dla porównania w zeszłym roku jak moje 330ci było serią kolega robił mnie o jakieś 6 długości no nie było w ogóle walki

teraz czas na większe ciśnienie w układzie :)
Ogólnie jestem baaaardzo zadowolony z mojej bawarki zasłużyła no nowe sprzęgło bo to już się kończy, dwumas ma juz dość....

Trzeba będzie przejść na lekki jednomas ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 5 maja 2013, 21:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Gratki Adam co dwumase juz słychac ?? jakies pare dni temu była malina :)

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 5 maja 2013, 21:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Nie, przy mocnym nagrzaniu zaczyna puszczać sprzęgło

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 6 maja 2013, 07:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
No tak lekki jednomas i porzadne sprzeglo to podstawa.
. Gratki killi

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 6 maja 2013, 09:02 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
Rypel w ibizie 270+?? A to ciekawy projekt być musi... :D


Graty za wyniki w sumie, większe ciśnienie i lepsze sprzęgło to będize mega robota ;)

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 7 maja 2013, 14:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Dobre rozwiązanie z tym lekkim jednomasem. Przy takim projekcie dwumas nie ma racji bytu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 7 maja 2013, 19:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Jaki kolor Ibizy i która buda ?
Naprawdę mocnych diesli 1.9tdi jeździ tylko kilka w Polsce.

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 7 maja 2013, 19:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
żółta na czarnych kołach z reklamą na klapie ale nie wiem która to wersja ;)

Właściciela znam, i z tego co wiem ogranicza go teraz pompa

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 8 maja 2013, 09:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
jackolus napisał(a):
Jaki kolor Ibizy i która buda ?
Naprawdę mocnych diesli 1.9tdi jeździ tylko kilka w Polsce.

Kilka to może kilka lat temu, teraz jest ich kilkadziesiąt.. mowa o 270+ ;)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 8 maja 2013, 10:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Spokojnie i tak się dowiedziałem kto to i Leo ma rację - faktycznie 270 z haczykiem.
Jak to ujął gość "ta beemka dobrze podaje" :)
Ibizka lekka więc gratki z jej zabicia.

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 8 maja 2013, 20:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
jackolus napisał(a):
Spokojnie i tak się dowiedziałem kto to i Leo ma rację - faktycznie 270 z haczykiem.
Jak to ujął gość "ta beemka dobrze podaje" :)
Ibizka lekka więc gratki z jej zabicia.

Mnie tylko ciekawią dwie rzeczy:
-ile miała Sałacina przelotu przed tymi 270+
-czy po tych 2/3 stówkach miała remont, coś dłubane bardziej, czy tylko wpakowany ślimor i dłubane z paliwem :D

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 8 maja 2013, 21:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Paweł (jeśli to z nim rozmawiałeś) będzie dłubał dale. Jego ibiza to na prawdę potwór i jest mega agresor jak na kopciucha ;)

Ja póki co czekam cierpliwie do 17 i jadę po moje jakże wyczekiwane koła :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 8 maja 2013, 21:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Marcc napisał(a):
jackolus napisał(a):
Spokojnie i tak się dowiedziałem kto to i Leo ma rację - faktycznie 270 z haczykiem.
Jak to ujął gość "ta beemka dobrze podaje" :)
Ibizka lekka więc gratki z jej zabicia.

Mnie tylko ciekawią dwie rzeczy:
-ile miała Sałacina przelotu przed tymi 270+
-czy po tych 2/3 stówkach miała remont, coś dłubane bardziej, czy tylko wpakowany ślimor i dłubane z paliwem :D


Kolego, żeby zrobić takie 270+ w TDi, to trzeba pół silnika wymienić, więc remont z upgrade'm jest raczej nieunikniony, jeśli by zrobił taki wynik na ori gratach w słabym stanie, to by nie pojeździł 15min dobrym tempem :D

Leo sorry za of top- w temacie kiedy hamownia? I jakieś filmy? ;)

No i pokaż te koła wreszcie!

Btw. bardzo mi się podoba, że masz zderzak przód z aero pakietu, wygląda dużo lepiej niż m-pak, swieżo i inaczej, nie tak oklepanie (żeby uchronić się przed linczem napiszę, że m-pak jest git, ale w takim projekcie fajnie się wyrózniać :) )

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo->330Ci turbo->kilka pojedynków str 93
PostNapisane: 8 maja 2013, 22:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
k13thelegend napisał(a):
Kolego, żeby zrobić takie 270+ w TDi, to trzeba pół silnika wymienić, więc remont z upgrade'm jest raczej nieunikniony,



Z profesjonalnym podejściem wzmacnianie każdego używanego silnika w tak dużym stopniu wypadało by zacząć od zajrzenia do niego. W VAG-ach 1.9 głównie problemem jest głowica a dokladniej jej przepustowość... Ale zaletą są masy tych ibiz...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4566 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 229  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL