BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 14:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z mocą
PostNapisane: 20 września 2007, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: warszawa
witam kupiłem bmw 316 i pojazd po przekroczeniu 3000 czasami 4000 obrotów niema siły jechać dzwięk silnika wskazuje na to że nie chodzi na wszystkich garach po odpuszczeniu gazu i wyrzuceniu na luz wszystko wraca do normy i znowu jest dobrze doputy dopuki nie przekrocze 3000 obrotów. czy może być to przyczyna kopółki aparatu zapłonowego czy coś powarzniejszego?


Ostatnio edytowano 28 września 2007, 23:08 przez ice41, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 21:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
na 99% do wymiany masz walek rozrzadu,popychacze i dzwigienki zaworowe...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 21:09 
na 99% Kornelio ma rację


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 21:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
jak koledzy wyżej. :niepewny: Jeśli Twoje autko jest z rocznika 91-93, to oznaczałoby że najprawdopodobniej masz silnik o oznaczeniu m40, to ten link może Ci się przydać.

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=774 ... 9b0234cb29

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 23:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
a moze to tylko gniazda zaworowe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, 08:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: warszawa
dziękuje wam serdecznie za pomoc choć powiem szczeże że nie jestem pocieszony ale zgadza się że samochód od pani której go kupiłem przejechał kilka kilometrów bez oleju mam jeszcze jedno pytanie czy duży jest to koszt naprawy? pozdrawiam i dziękuje :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, 20:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
co do kosztow czesci to powinno sie zamknac w kwocie 1100zl (walek,dzwigienki,popychacze) do tego odrazu wymiana rozrzadu (pasek + rolka) i swiezy dobry olej wraz z filtrem.pisz do uzytkownika Stones1 ma bardzo dobre ceny...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 06:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: warszawa
witam zakupiłem narazie hydro zawory dzwigienki wstrzymałem się z wałkiem rozrządu mając nadzieje że wałek jest dobry ale to się zobaczy rozbierając góre jak chodzi o rozrząd nie przejechałem na nim nawet 100 km tak jak i na oleju zmieniałem go na dzień przed mojm pierwszym postem mam jeszcze pytanie czy pastylki wymieniać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 07:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
a jaki wlales olej? przy wymianie dzwigienek,popychaczy i walka koniecznie kup nowa magistrale olejowa smarujaca walek (koszt jakies 40zl) lub porzadnie wyczysc swoja...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 07:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: warszawa
jeszcze nie wymieniałe góry jutro będzie to robione to co proponujesz wymiane oleju na inny teraz jest syntetyk 15w40 dzięki za namiar na stones1 ceny ma konkuręcyjne choć dzwigienki, hydro już zamówiłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 07:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
ice41 napisał(a):
jeszcze nie wymieniałe góry jutro będzie to robione to co proponujesz wymiane oleju na inny teraz jest syntetyk 15w40 dzięki za namiar na stones1 ceny ma konkuręcyjne choć dzwigienki, hydro już zamówiłem


15w40 to olej mineralny :( szkoda nowych popychaczy hydraulicznych :(

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 07:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
15w40 wlej mechanikowi do talerza. wlej dobre 10w40...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 07:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: warszawa
wleje mechanikowi do talerza tym bardziej że to mój brat cioteczny zamknę go w kanale ogórka jak spierniczy mi bmkę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 08:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: warszawa
:zly: najlepsze w tym wszystkim jest to że bmkę kupiłem okazyjne z żądu miała być serwisowana kobieta woziła dzieci do szkoły i to wszystko szkoda że jezdziła bez oleju ale o tym dowiedziałem się po kupnie mam tylko nadzieje że powymianie całej góry będzie ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 08:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
nie musiala jezdzic bez oleju.raczej ktos lal kiepski olej i ///M40 zrobilo swoje...standard


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 08:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: warszawa
była serwisowana u znajomego widziałem zlecenia napraw kupując ją nawet jej nie odpalałem bo gwarantował że jest wszystko ok potem się okazało że chodzi jak dizel przez hydro podobno.A ty mnie tylko utwierdziłeś w przekonaniu że trzeba zrobić całą góre silnika martwi mnie tylko to że jak odkręcam korek wlewu oleju to spadają obroty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 08:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
przede wszystkim po remoncie nie lej 15w40 tylko 5w40.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 08:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
ice41 napisał(a):
martwi mnie tylko to że jak odkręcam korek wlewu oleju to spadają obroty.


tak ma byc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 08:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: warszawa
ok. jeszcze niewiadomo czy nie będę musiał kupić wałka rozrządu narazie mam tylko hydro i dzwigienki niemoge dostać tych pastylek jak będę musiał zmienić wałek to i uszczelkę pod głowicą prawda.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 08:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
ice41 napisał(a):
ok. jeszcze niewiadomo czy nie będę musiał kupić wałka rozrządu narazie mam tylko hydro i dzwigienki niemoge dostać tych pastylek jak będę musiał zmienić wałek to i uszczelkę pod głowicą prawda.

nie, walek nie jest w glowicy.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL