BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 07:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 356 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 22 maja 2013, 13:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Pawelek94 napisał(a):
Razem z dyfrem półosiami

Mozna ale nie trzeba. Dyfer co masz wytrzyma 2,0. w 1.6/1.8 /is jest 3,38 a w 2,0 jest 3,45.
mam znajomego który swapował m42 na m50b20 i skrzynia/dyfer została z IS'a.

Pawelek94 napisał(a):
kompletny wydech

a co nawet jak wrzucisz m44 to układ wydechowy chciałes zostawić z 1.6?
w m44 masz barany i inny wydech. więc i tak musowo układ trzeba wymienić.

Pawelek94 napisał(a):
Jeżeli m44 spali 10-11 będzie to moim zdaniem wynik okej,

Pawelek94 napisał(a):
150km za 13l w miescie? o wiele za dużo

haha i to jest tylko twoja opinia. 3 dodatkowe litry w miescie to jest dodatkowe 9zł przy 100km (gaz).
A ile ci pali teraz twoje 1.6 w miescie? stawiam, że 8-9l minimum. moje 1.8 pali 9-10l.

Nie chodzi mi oto, aby cię przekonać... ale po prostu z zasady, nie lubie jak ludzie psioczą na 2,0.
wszyscy chcieli by, żeby 2,0 jezdzilo jak 2,5 - spalając jak r4 1.8is. Jak na dodatkowe 2 garneczki i 24 zaworki zamiast 16. wg mnie to dobra opcja.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 22 maja 2013, 15:49 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
kszyhu napisał(a):
Pawelek94 napisał(a):
Razem z dyfrem półosiami

Mozna ale nie trzeba. Dyfer co masz wytrzyma 2,0. w 1.6/1.8 /is jest 3,38 a w 2,0 jest 3,45.
mam znajomego który swapował m42 na m50b20 i skrzynia/dyfer została z IS'a.

Pawelek94 napisał(a):
kompletny wydech

a co nawet jak wrzucisz m44 to układ wydechowy chciałes zostawić z 1.6?
w m44 masz barany i inny wydech. więc i tak musowo układ trzeba wymienić.

Pawelek94 napisał(a):
Jeżeli m44 spali 10-11 będzie to moim zdaniem wynik okej,

Pawelek94 napisał(a):
150km za 13l w miescie? o wiele za dużo

haha i to jest tylko twoja opinia. 3 dodatkowe litry w miescie to jest dodatkowe 9zł przy 100km (gaz).
A ile ci pali teraz twoje 1.6 w miescie? stawiam, że 8-9l minimum. moje 1.8 pali 9-10l.

Nie chodzi mi oto, aby cię przekonać... ale po prostu z zasady, nie lubie jak ludzie psioczą na 2,0.
wszyscy chcieli by, żeby 2,0 jezdzilo jak 2,5 - spalając jak r4 1.8is. Jak na dodatkowe 2 garneczki i 24 zaworki zamiast 16. wg mnie to dobra opcja.

To może ja się wypowiem?

Jak już ludu wiecie Coupe z galerii do mnie nie nalezy, ale upalam czasami i tak:

średnie spalanie 10l cykl - wyjadę z domu, 8km trasa, 4km miasto, i z powrotem z tym że 8km trasa to już "pod górkę" więc jak jadę do szkoły, m50tub20 spali mi nawet 6.5 litra :hyhy: :hyhy: ale jadąc z powrotem spali już z 8/9, dzisiaj emerycką jazdą o dziwo nie spaliłem litra na 10km(jak to przeważnie bywa), a dużo mniej, spalanie faktycznie było bliskie katalogowego, ale że mam dość duże koła, 95 w baku, właczone światła, sprzęt audio, uchylone szyby to i tak ciężko zejśc...


Jeżeli komp nie klamie to średnie spalanie przy bezstresowej jeździe w trasie to chyba 13 litrów(jak oddaję auto na urlop, i biorę z powrotem to cykl "wyjadę po wertepach z domu, wlecę na DK i cisnę bez stresu ale rozsądnie, potem przez miasto i znów trasa" pokazuje 13.5l na kompie), ostatnio pamiętam że zalałem za 170zł (pb98 ok 5.80zł/l więc +/- 30l + 5l w baku) i na tym jakby nie patrzeć cykl miasto (oszczędnie) trasa (z lekkim butem + "przepalenie" do 170km/h) i zrobione było coś ponad 300km i jeszcze tego pb zostało, więc wynik ok 9litrów.


IMO m50tub20 tak dużo nie pali, ale trzeba mieć mocne nerwy, trzymać się wymiany filtrów paliwa powietrza, oleju jak i samej oliwy i inne pierdoły, jak rano odpaliłem samochód to na samym rozruchu i 3km jazdy na ssaniu łykał niezliczone ilości paliwa, spod szkoły sytuacja ta sama, odpalenie, odrazu jazda i z 3.5l spadło do 3.1 po pokonaniu kilometra? Dwóch?



No i oczywiście jak na moją kieszeń bez LPG by się nie obeszło, wtedy za 30zł nie robię tych 60, max 80km(przy pro emerycie) tylko spokojna setka siada, denerwuje mnie to jak chciałbym sobie bez stresu pojechać, spalić trochę więcej a poczuć że auto żyje, a nie ciągle jak emeryt :kwasny:

No ale skoro klaksony k**y ch**e i inne wiazanki się za mną nie sypią, to znaczy że aż tak nie korkuję miasta :D




p.s taka moja skromna opinia, a dodam jeszcze że mimo mojej emeryckiej jazdy, znajdzie się czas na wyprzedzanie, czasami obrotomierz skoczy do tych 5 a nawet 6, ale sporadyk :)

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 22 maja 2013, 16:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
Dokładaj i pakuj B28, będziesz zadowolony :) Jak swapować to porządnie :)

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 22 maja 2013, 18:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Marcc napisał(a):
m50tub20 tak dużo nie pali

Nom ...A m52 jest tym lżejszym i oszczędniejszym od m50. Więc nie obrażać mi tu 2 litrówek proszę ;)
koniec OT ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 22 maja 2013, 18:42 
Eee IS jest może i ok. bo miałem i fajnie mi sie tym jeździło, ale ponosić koszty zmiany 1.6 na 1.8 nigdy w życiu, przeskok nie będzie jakiś mega itd. Lepiej sprzedać auto i polować na ISa w m paku, lub jakieś R6 jeśli naprawde zależy Ci na mocy :) To tylko moje zdanie :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 23 maja 2013, 21:37 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
kszyhu napisał(a):
Marcc napisał(a):
m50tub20 tak dużo nie pali

Nom ...A m52 jest tym lżejszym i oszczędniejszym od m50. Więc nie obrażać mi tu 2 litrówek proszę ;)
koniec OT ;)

Fart chciał że jeździłem w maju Coupe z m52tub20 - na zimówkach 205/55/r16 auto było duużo mocniejsze niż tamta m50tub20 i do tego fruwało na gazie :hyhy:

No, więc koniec - powiedział co wiedział :D



Czekamy na efekt końcowy, co i jak wkoncu :)




p.s b20 drogie nie są, przecież na forum RZaba sprzedawała za 900zł z osprzętem i kompem? A bez skrzyni? Jakoś tak :cisza:

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 08:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 250
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: e36/e46
Kod silnika: m52b28/m54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=126745
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154523
Masz m43b16 jeśli jesteś pewien swojej budy to bym swapowal.
Na allegro swego czasu był silnik 2,8 z osprzętem, dyfrem hamulcami itp koszt z robocizna szacował się 3200 + 1500/2000 robocizna + 2500lpg (butle i kable miałem, jak na nowo to 3200zł). Miałem zrobić ale zaczęło rdzewiec więc wolałem sprzedać i kupić z motorem 2,8+ lpg i nie żałuję ;)

Pozdrawiam i powodzenia!


ps. jakie sprężyny dałeś? 40/30?

_________________
„Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”
Obrazek
The mythical BMW E36-->Obrazek
The Legendary BMW E46-->Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 13:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Ona aż prosi o glebę :rotfl:
i zdjęcia w mniejszej rozdzielczości przy moim łączu fotki 2500x1900 otwierają się bardzo długo :kwasny:
Regulamin działu napisał(a):
Nie wrzucamy zdjęć większych niż 800x600

_________________
Bmw e36 318i m40 bylo
Bmw e36 318i m43 bylo
Bmw e39 530i m54 bylo
Bmw e46 320i m52 bylo
Bmw e36 325i m50 jest
Bmw e39 525i m54 jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 20:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 598
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: m54b30
Garaż: Obecne E46 Coupe 330ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149926

Byłe E46 Coupe 323ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142836&p=1860214#p1860214

Byłe E36 Coupe -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123217

E39 Sedan -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138381
Jerry_Cornelius, Budy pewny jestem, wiem gdzie było robione a wiem również że nie wyjdzie mi zaraz jakiś kwiatuszek na progu, z pod kilograma szpachli jak to może być w innej. Ogólnie autko jest milutkie, nie jest jakoś przetyrane, wszysko wygląda świeżo. A ja jestem Perfekcjonistą jeżeli chodzi o pojazdy:) Każda jaka kolwiek nierówność, rysa, czy jakiś tam brakujący nawet drobny element, typu zaślepka, doprowadza mnie do szału:) Jeżeli chodzi o szukanie 323, albo 328 w coupe. Obejrzałem jedną cabrio, 2.0 parch jakich mało. Dzisiaj znalazłem nawet ciekawą 323 stoi w Pruszkowie, 15 tyś, do tego gazodolot i pewnie oplacenie rejstracja itd( sciągnięte z niemiec) Mamy lekką ręką 20 tyś. Do tego felga ciekawa, gleba. I pewnie masa małych glupot które troche kosztują. No i nie wiadomo co wyjdzie po miesiącu czy po roku. Jeżeli nikt jej nie sprzątnie do weekendu, z ciekawości podjade. Ten motor m52b20 jest w sumie bardzo ciekawą opcją. Ponieważ jest na małej głowie dyfer. WIęc dyfer, wał, półosie zostają z m43. Nie wiem czy skrzynia i sprzęgło musi być z m52. Wiadomo że trzeba wyrzucić stablilizator, i sprężyny. Swoje obecne 30/15 sprzedał bym za jakieś 500zł za 600 kupie do 6cyl. A te 2.0 są w normalnych pieniądzach nawet do kupienia. Np pewna osoba sprzedaje m52b20 na swapa razem z dyfrem itd. za 2100. Więc bez dyfra wału półosi,(nie wiem jak ze skrzynią) + ma do tego motoru klime. Jeżeli bym te dwie pozycje kupił za 3,000zł to naprawdę mała kasa a mam praktycznie fajne auto z motorem którego wystydzić się nie można i klimkę:) Gazuję u tudiego za 2.500zł i razem w granicy 6 tyś mam wszystko. Do tego bardzo dużą wiedzę na temat swapu:). Kolejnym plusem jest to że dużo osób robi swapy z m52b20 na b25 albo b28 i stare dobre motory sprzedają za normalne pieniądze. Tak jak własnie RZaba. PS sprężynki 30/15 eibach.

iroonhide, Niżej nie budziet, bo teraz można zachaczyć o leżącego policjanta:)

_________________
Kliknij na zdjęcie i Zobacz moje 330ci


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 20:46 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
:ok:


Dokładnie tak jak mówiłem, słyszę, widzę ciągle mityczne b28, kuzyn ostatnio "Ty to Cabrio w 2.8 pali mniej niż to TWOJE 2.0 a smoli bez kopania sprzęgła!" (a swap z 2.0/1.8 więc ekonomizer mu cuda pokazywał :zdegustowany: )


Ja pojeździłem trochę m50/m52b20 z Vanosem i powiem tak, że:
-zdrowe,
-ze sprawnym vanosem,
-nie biorące oleju,
-zagazowane,
-na kołach o przyzwoitej szerokości i wielkości,

brałbym, i by mi wystarczyło, te 150km czasem budziło się w dużej mierze i wystarczało żeby troche skopać dupska tym oklepanym DIZLOM co po 130/150 koni mają mieć ;)

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 5 czerwca 2013, 00:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 598
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: m54b30
Garaż: Obecne E46 Coupe 330ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149926

Byłe E46 Coupe 323ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142836&p=1860214#p1860214

Byłe E36 Coupe -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123217

E39 Sedan -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138381
Też jestem tego zdania. Ważne żeby zdrowe kupić. Masz może info kto robił swapa z m43 na m52b20? Mam pare pytań, z grubsza wiem co trzeba zmienić, jednak wolę się upewnić:) Tak z ciekawości ile za taki swap liczy mechanik?

_________________
Kliknij na zdjęcie i Zobacz moje 330ci


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 5 czerwca 2013, 06:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
widzę, że moje wypociny nie poszły na marne ;) Jednak IS poszedł w odstawke na korzyść R6.
Pawelek94 napisał(a):
Nie wiem czy skrzynia i sprzęgło musi być z m52

skrzynie, ze sprzęgłem, możesz swoją zostawić. Choć sprzęgło w b20 jest inne, ale to nie znaczy, że nie będzie pasować ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 5 czerwca 2013, 22:05 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
Dodam od siebie jako ciekawostka, iż zauważyłem na wnęce drzwi kierowcy (tzn przed lakierowaniem...) że wartości co do dmuchania opon itp itd były równe dla IS/2.0, więc wydaje mi się że cały napęd powinien zostać od niego, co do sprzęgła to tak jak mówi kszyhu, a najlepiej albo znaleźć faktycznie kogoś kto już taki swap robił, albo poświecić jeden weekend i wieczorem posiedzieć, poczytać, czasem jakiś zonk wyjdzie czasem nie :)



p.s i jakoś mam wrażenie że jak Ci się już uda w sensownej kasie zrobić swap na 6 garów, to zakochasz się w dzwięku, elastyczności, mocy, i wrzucisz kiedyś coś większego niż 2.0 (oczywiście kwestia funduszu, bo weź tu się utrzymaj z 2.8 w E36) :oczami:

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 23:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 598
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: m54b30
Garaż: Obecne E46 Coupe 330ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149926

Byłe E46 Coupe 323ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142836&p=1860214#p1860214

Byłe E36 Coupe -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123217

E39 Sedan -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138381
Już większość mam ogarniętą:) Jeszcze, doczytam o paru sprawach. Skrzynia ta sama. Sprzęgło i dwumas trzeba od m52. Raczej kupię odrazu ze skrzynią. Swój motor jeszcze za jakieś drobne sprzedam:) Marcc, Może kiedyś, nie wykluczam, będę zarabiać, wtedy może sie skuszę na jakąś e36 w mpasztecie opór wyposarzoną 328:) Ja jeździłem 323 w turingu. Przyznaję to nie jedzie, to poprostu lata:)
Dostałem mały prezecik od Brata:)
Było:

Obrazek

Jest:

Obrazek


Dodatkowo, popatrzyłem pod maskę, ja wogóle sie zabrać do swapa. Znalazłem nasadkę i jakąś podkładkę. Siedziały sobie na silniku:)

Obrazek

_________________
Kliknij na zdjęcie i Zobacz moje 330ci


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 09:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
mój znajomek zmieniał IS'a m42 na m50b20 ... więc jakbyś potrzebował jakichś konkretów to daj znać to go pytne ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 19:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 598
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: m54b30
Garaż: Obecne E46 Coupe 330ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149926

Byłe E46 Coupe 323ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142836&p=1860214#p1860214

Byłe E36 Coupe -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123217

E39 Sedan -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138381
Okej jak będę potrzebować to będę pisać na PW:)

Dzisaj zakupiłem mam na dzieje że dobre hamluce na przód, na początku sprawdziłem w intercars, Cena za Ate 110 za tarcze 170 klocki 35 czujnik, w innych sklepach ceny podobne, bądź brak tarcz ate,zimmermann, w jednym zaproponowali mi tarcze febi po 70zł. Nie znalazłem nic na temat tych tarcz wiec odpusciłem. Chwila na Allegro skompletowałem sobie tarcze klocki czunik ate za 370zł. Znowu zacząłem czytać, podobno tarcze lubią się krzywić, a klocki pylą. Po chwili zastanowienia skompletowałem wszystko zimmerman u dwóch sprzedawców za 346zł z przesyłkami. Chyba dobra cena, za taki zestaw:)

Dodatkowo nudna fotka z przed tygodnia :cool: :cool:

Obrazek

_________________
Kliknij na zdjęcie i Zobacz moje 330ci


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 18:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 40
Lokalizacja: Świdno/ Nowe Miasto n/P
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115183
Siema, widzę ze moje strony, rejestruj sie na BMW-WGR.pl będziesz miał więcej styczności z nami, co do swapu to tak
-Skrzynia pasować pasuje
-Wał jest krótszy bo R6 są bardziej schowane w ścianę grodziową co za tym idzie skrzynia jest przesunięta wiec wybierak jest też krótszy
-most ma inne przełożenie 2 litry ma 3.45 a 1.6 ma 3.38, to minimalnie będzie szybsza od innych dwulitrówek
-sprzęgło jest inne
-silnik totalny komplet alternatory rurki itd
-zegary
-komplet z jednego samochodu EWS (komp+Wzmacniacz+Sterownik+pestka)
i masa pierdółek

na zdjęciach widzę ze do klimy masz jedną kostkę wiec nic z tego musisz ciągnąć drugą kostkę mam całą wiązkę to kiedy wpadaj to ją wypleciemy.

Mogę Ci polecić a nawet skoczyć do ziomka ja i kumpel braliśmy od niego komplety swapów i każdy jest zadowolony niczego nie brakuje żadnej śrubki nie musisz kląć i czekać na jakąś pierdołę bo czegoś brakuje.

Swapa możemy u mnie w pracy zrobić którejś soboty albo jak wolisz, pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 22:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1098
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
I już znalazł się ktoś do pomocy, nic tylko szukać zdrowego dawcy i zbierać kase :)

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 22:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
No więc czekamy teraz na efekty, z pomocą będzie raźniej :ok:

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pawelek94->E36 Coupe ARKTISSILBER METALLIC->Styling 32->st.6
PostNapisane: 28 czerwca 2013, 22:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 598
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: m54b30
Garaż: Obecne E46 Coupe 330ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149926

Byłe E46 Coupe 323ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142836&p=1860214#p1860214

Byłe E36 Coupe -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123217

E39 Sedan -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138381
Dorzucę coś od siebie:) Pewnie dużo osób nie będzie zadowolnych. Swapu nie będzie:) Dlaczego? Oglądałem parę autek na dawcę. 1sztuka droga po 4 tyś. m52b25 z klimą(niedziałającą) Po za tym że vanos było słychać, ogólne jęki piski zgrzyty, nie był poprost mocny. Kolejne auta nie będę już wymieniał po za jednym e36 w turigu również m52b25. klima coś tam wiało ale tylko na starcie. Auto ogólnie przerdzewiałe:) idealne na dawcę:) Motorek złoto. Zero jakich kolwiek odgłosów vanosu itd. Pod machą ogólny brud. Auto stało jakieś pół roku może więcej. Ale motor świetny. Naprawdę nie było sie do czego przyczepić, po za tym że pedał sprzęgła dziwnie głęboko wpadał. Odbyłem jazdę próbną, po mocniejszym piłowaniu tego autka, wskazówka od temperatury przekroczyła pion, nieznacznie o grubość wskazówki. Nie kupiłem jej z tego względu, później sie dowiedziałem że to wina termostatu który się otwiera przy większej temperaturze. Jednak do auta. Oczywiście cisnąć na wysokich partiach obrotów szatan. jednak jadąc sobie powiedzmy 100km/h na 5 biegu, wciskając pełen gaz, nie odpycha się zadowalająco dla mnie. Bynajmniej oczekiwałem takiego odejscia z miejsca. Po dłuższym przemyśleniu, podsumowaniu ile trzeba by wydać na swapa, moim zdaniem swap na b25 jest nieopłacalny jeżeli chodzi o moc w zamian za sporo roboty i kasy. Na większy motor typu b28 mnie najzwyczajniej niestać. Dlatego podjąłem decyzję, o założeniu gazodolotu :orany: Strasznie lubię jezdzić betką, niestety uczę sie więc cena paliwa zabija. Robiąc 20 tyś km rocznie na Pb po pół roku zwróci mi się gaz. A znając życie będę jezdzić więcej bo za niższą cenę. Plany co do auta:

Wyważenie kół (po wymianie tarcz klocków) dalej bicie na kierownicy jednak nie przy hamowaniu, zawieszenie sztywne. Mechanik stwierdził że źle wyważone obecne St32. Później sprawdzenie zbierzności. W między czasie wymiana tłumika końcowego, już kupiony. Kolejne pójdą siłowniki maski. Dalej Autko pójdzie na gazodolot, pewnie do Tudiego. Następnie klima od Timiego:) obc 18. Tarcze tył. Lusterko fotochromatyczne, skompletowanie do końca pakietu dla niepalących. Kolejną modyfikacją będzie zmiana wnętrza:) Planuję białe skóry. Fotele spotsitze z grzaniem dupy:) O ile uda mi się trafić w niezłym stanie nie od angola.

_________________
Kliknij na zdjęcie i Zobacz moje 330ci


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 356 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL