BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 08:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z odpaleniem i pompka paliwa
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 09:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e46 316ti
Kod silnika: n42
Witam, jestem nowym użytkownikiem szperałem trochę po forum ale nic konkretnego nie znalazłem. Chodzi o to ze jak jechałem swoim samochodem BMW 316ti silnik N42 to wydawało się tak że jak by jechał na dwóch cylindrach po zjechaniu i zgaszeniu silnika auto już nie odpaliło. po podłączeniu się do kompa inpa wykazała 3 błędy

2782 CDKPH2 - Camshaft sensor outlet
2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet
27C1 CDKPHM - Master camshaft sensor

Dwa pierwsze sobie przetłumaczyłem pierwszy to czujnik wałka rozrządu wylotowego a drugi wlotowego, nie wiem co dokładnie oznacza ten trzeci i nie wiem gdzie dokładnie znajdują się te czujniki.

Drugim objawem jest to ze po przekręceniu kluczyka pompka w ogóle nie pracuje po podłączeniu na krótko działa tak jak powinna ale nie dostaje zasilania przez przewód co może być tego przyczyna?

Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 7 czerwca 2013, 10:21 przez mateuszzzz2, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z odpaleniem i pompka paliwa
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 12:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
Alarmu jakiegos kolega nie ma?

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z odpaleniem i pompka paliwa
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 12:37 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e46 316ti
Kod silnika: n42
Nie mam jest tylko oryginalny centralny zamek BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z odpaleniem i pompka paliwa
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 11:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 140
Lokalizacja: Szczecinek
Moje BMW: E46 320d
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=125605
moim zdaniem ten ostatni to bedzie czujnik polozenia walu korbowego ibedzie sie on znajdowal gdzies z tylu silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z odpaleniem i pompka paliwa
PostNapisane: 16 czerwca 2014, 13:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: E91 320D, E46 320D
Witam
mam podobny problem w bmw e46 compact 316ti
w samochodzie byl błąd uszkodzenia czujnika położenia wałka rozrząd od strony kolektora. zakupiłem nowy firmy FEBI, czujnik został zamontowany, samochod odpalił.
po zgaszeniu samochodu odpalił ale obroty odrazu "spadły" do 0 za 4 razem przestał juz całkowicie odpalać tylko kręci silnikiem i czuć benzynę z wydechu.
aktualnie podmieniłem czujniki na oryginalne używane na których poprzednio samochód chodził. lecz objawy takie same.
błędy jakie można czasami zaobserwować to:
27C1 CDKPHM - Master camshaft sensor
2782 CDKPH2 - Camshaft sensor outlet
CDKPH - Camshaft sensor inlet
czy jest możliwość ze poprzez czujnik z febi poleciał następny czujnik i nie można samochodu włączyć?
jest ktoś w stanie cokolwiek doradzić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z odpaleniem i pompka paliwa
PostNapisane: 16 czerwca 2014, 18:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 258
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
czujniki wałka najlepiej ori bo na innych firmach lubią się wysypywać.
ogólnie camshaft to czujniki wałka rozrządu, a crankshaft to czujnik położenia wału korbowego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL