BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 13:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] Napięcia w złączu diagnostycznym
PostNapisane: 15 czerwca 2013, 22:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Spoko u mnie też jest napięcie bez kluczyka:)
Podpinaj miernik prawidłowo:P :D :)
Mario318 napisał(a):
kluczyk poz.1 -2,24V; poz.2 -3,30V

Heh:)

A możesz się normalnie połączyć z kompem?? :)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Napięcia w złączu diagnostycznym
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 17:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 1.8i
Kod silnika: M43
Garaż: Gdyby Bóg uważał przedni napęd za lepszy to byśmy chodzili na rękach.
No właśnie mam problem bo się nie da, próbowałem u 4 speców i jedyne co się dało to wykasować błąd poduszki i do niczego innego się nie dało połączyć :(
Timi coś źle podłączyłem miernikiem? :wstyd: :D

_________________
Mario
http://bmwfans.info/

Gdyby Bóg uważał przedni napęd za lepszy to byśmy chodzili na rękach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Napięcia w złączu diagnostycznym
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 17:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 1.8i
Kod silnika: M43
Garaż: Gdyby Bóg uważał przedni napęd za lepszy to byśmy chodzili na rękach.
ps. Podpiąłem się pod mase w pinie 19 i pod odpowiednie piny i odczyty jak widać :)

_________________
Mario
http://bmwfans.info/

Gdyby Bóg uważał przedni napęd za lepszy to byśmy chodzili na rękach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Napięcia w złączu diagnostycznym
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 19:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Mario318, nie śledziłem dokładnie twoich problemów ale po opisie w profilu widzę że też masz M43B18 tak jak ja ja też mam problemy aby się połączyć z ECU czy też DME(czy jak to się tam w BMW zwie :) ) widzi mi OBC, zegary, ABS, ZKE a reszty nie.

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Napięcia w złączu diagnostycznym
PostNapisane: 17 czerwca 2013, 17:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 1.8i
Kod silnika: M43
Garaż: Gdyby Bóg uważał przedni napęd za lepszy to byśmy chodzili na rękach.
Ja oddałem swoje w ręce elektryka, bo moje już opadły :) Jak się dowiem od niego o co chodziło to napiszę, będziesz miał Mira_s punkt zaczepienia. Może komp być zwalony ale zobaczymy.

_________________
Mario
http://bmwfans.info/

Gdyby Bóg uważał przedni napęd za lepszy to byśmy chodzili na rękach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Napięcia w złączu diagnostycznym
PostNapisane: 5 lipca 2013, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 1.8i
Kod silnika: M43
Garaż: Gdyby Bóg uważał przedni napęd za lepszy to byśmy chodzili na rękach.
Mario318 napisał(a):
Siema
Odświeżmy trochę temat :) Mam e36, 1,8 115 kucyków z czerwca 1995 roku. Wyczytałem jakie powinno być napięcie na lini K-pin 20 i L-pin 15 po przekręceniu kluczyka na poz.1 i 2 ale u mnie jest większy cyrki :)
Sprawdzałem miernikiem pin 20 i 15 podłączając się pod masę w pinie 19.
Najważniejsze pytanie do Was czy powinno być napięcie na złączu diagnostycznym przy wyjętym kluczyku ze stacyjki? :) :szok:
Napięcie prezentuje się tak:
Pin 20: Bez kluczyka 2,24V, kluczyk poz.1 -2,24V; poz.2 -3,30V
Pin 15: Bez kluczyka 11,80V, kluczyk poz.1 -11,80V; poz.2 -11,70V
Dziwna sprawa, macie jakieś sugestie, po za sprawdzeniem przewodów? Może ktoś z Was zna podobny przypadek?



No i :cenzura: Elektryk dupa i wyszła kupa :) Co prawda samochód udało mu się uruchomić bo nie odpalał ale złącza nie zrobił. Twierdzi że sprawdzał przewody po schemacie i są ok ale nie da się połączyć z komputerem bo nie ma kontrolki CHECK ENGINE i stąd problem ale dalej nie szukał.
Coś mi nie gra w tym wyjaśnieniu dlatego może ktoś z Was chce się wypowiedzieć na ten temat?

Pozdrawiam

_________________
Mario
http://bmwfans.info/

Gdyby Bóg uważał przedni napęd za lepszy to byśmy chodzili na rękach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL