Czesc,
Prosze o pomoc w diagnozie, problem z autem wyglada tak. Auto stracilo pp czesci troche mocy, zaczelo kopcic na czarno szczegolnie przy mocniejszym przycisnieciu zostawia az slad z sadzy na drodze, do tego silnik nie rowno chodzi po zagrzaniu na biegu jalowym, obrory utrzymuja sie na poziomie 1100 i rytmicznie rzuca silnikiem, przy podjezdzie do swiatel na biegu jalowym do czasu az auto sie zatrzyma silnik nierowno pracuje i obroty spadaja ponizej 700.
Co juz sprawdzilem. Rozrzad jest dobrze ustawiony, zostal sprawdzony blokadami Wtryski nie leja, sa dobre, sprawdzone w serwisie bosch. Na kompie 0 bledow od silnika.
Dodam ze temat odzyskiwania mocy w tym silniku znam dobrze, egr ograniczony disem dobminimum, dodam ze w miare czysty, zaworek z turbiny wymieniony na prawie nowke, wezyki tez itp.
Ekonomizer tez z casem na 4 i 5 biegu przestal dochodzic do max 20l, gdzies na 18 jest stop
Co.mnie zastanawia czy sztanga od turbiny moze tez dawac takie.objawy, tzn zapieczona albo gruszka walnieta ? Csy jednak to bedzie vp44 ?
Jakies pomysly ?
Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje.
Pisze z tel wiec sory za bledy
|