BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 14:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Cieply silnik a nie odpali
PostNapisane: 27 września 2007, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: BIAÂŁYSTOK
Mam taki problem. Jak przejade dluższą trase i silnik jest juz rozgrzany na maxa zgasze go i po jakims czasie wogole nie da sie go odpalic dopiero jak ostygnie??? !!!! jaka moze byc tego przyczyna??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2007, 11:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 126
Lokalizacja: lubelskie, Biłgoraj
Moje BMW: 523iA
Kod silnika: M52B25
Sebastian co rozumiesz przez" silnik jest juz rozgrzany na maxa"? :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2007, 11:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Z tego co słyszałem to w tym modelu przerabiają sterowanie świec żarowych aby grzały przy każdym zapłonie , a nie tylko przy zimnym silniku i problem z głowy.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2007, 18:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: OLECKO
witam masz cienka pompe paliwowa jest rozwalona ma luzy i nie odpala jak ostygnie ma wieksza dawke i wtedy pali ten przekaznik moze nie rozwiazac problemu trzeba oszukac czujnik temperatury i wtedy bedzie palic

_________________
DANIEL$


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2007, 18:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 20
Lokalizacja: .: Jaworzno City :.
Moje BMW: E32
Kod silnika: M60B30
jesli masz e34 to mozesz spokojnie czujnik temp odpiac i jezdzic bez niego. zawsze beda ci przed odpaleniem swiece grzaly i zawsze bedzie odpalal. w innych modelach automaty/moduly z allegro odpinaja czujnik tylko do startu a potem zalaczaja go spowrotem, bo jest jeden czujnik wspolny. w e34 sa 2 wiec latwiej :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL