13 runda, działo sie, obtarcia, wypychanie, awarie -problemy hondy z turbo w ogole, a w wyscigu Tarquiniego i tym samym nie kończy wyścigu tracąc w miarę pewne 5 miejsce, uszkodzania aut takze przez nieuwage -najechanie na holownik 

  , emocje, ktore bardzo czesto towarzyszą wyscigom ulicznym. 
Pierwsza piątka: Muller/chevy, Chilton/chevy, 
Nykjear/chevy, 
Oriola/chevy i 
Huff/leon.
14 runda, spokojniejsza, rowniez dlatego, ze kolejne odbędą się w Argentynie i biorąc pod uwagę czasochłonny  transport morski aut z Europy do Ameryki Pd, a tym samym ograniczenie czasu na naprawe, wielu z kierowcow jechało zachowawczo, ale problemy miał Michelisz.
Miejsca w pierwszej piątce: Nash/chevy, 
Huff/leon, Nykjear/chevy, Oriola/chevy, Basseng/leon.
Po zmianie auta, udany weekend w Porto dla Orioli.
Z zapowiadanych nieoficjalnie nowości na przyszły sezon:
-zwiększenie mocy aut,
-start w obu rundach ze startu zatrzymanego, 
-zmiany w przeprowadzaniu kwalifikacji, czyli  pojawią się Q1,Q2 i Q3 ( na wzór DTM).
Mają pojawić się 2 kolejne zespoly hondy, po 2 auta czyli  sumie ma być 6 hond: 2 z teamu fabrycznego  i 4 z prywatnych.