Dołączę się do wypowiedzi DanielloF3.
tyle, że ja zdemontowałem całkiem swoją stacyjkę w celu takim by ją oddać do naprawy. Niestety nie wiem czy trafiłem na nieuczciwych majstrów, ale usłyszałem, że naprawa będzie kosztować od 200zł w górę. Gdyż po pierwsze mam skrzywiony kluczyk (osobiście mam dobry wzrok i nie widzę skrzywienia), ale miało to kosztować 100zł, a druga 100zł za coś tam bo coś tam jest popsute i trzeba wymienić. do tego miał dojść koszt pewnie przesmarowania całości i ewentualna robocizna czyli mniemam, że jakieś 300zł. Bardzo lubię swoje BMW, ale z racji wieku inwestycja 300zł jest lekką przesadą, albo po prostu zwyczajnie poczułem się oszukany (delikatnie mówiąc żeby nie używać wulgaryzmów).
Ok.
Dopadł mnie ten sam problem co Pana, który założył ten temat. Kluczyk najpierw się przekręcał swobodnie nie zaskakiwał zapłon kluczyk kręcił się 360stopni np. za trzecim razem zaskoczyło i udało się odpalić, aż przyszedł dzień, że kompletnie kluczyk się zblokował i tak jak kolega pisał. kontrolki się paliły nawiewy chodziły ale odpalić nie dało rady. w celu serwisu zdemontowałem to wszystko. Ale niestety taniej było kupić drugą co uczyniłem. no i jak wiadomo zawsze łatwiej jest popsuć (zdemontować) ale problem jest z montażem.
czy mógłby mi któryś z kolegów łopatologicznie rozpisać co po kolei, albo najlepiej jak by był filmik.
Patrzyłem w sieci ale tylko znalazłem jak naprawić stacyjkę z zablokowanym kluczykiem, ale na ten filmik troszkę za późno.
Koledzy fani marki BMW pomocy
