BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 09:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 07:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 116
Lokalizacja: Bedford/UK
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147307

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131559
BMW E46 320Ci 2.2l M54B22 2002r - bledy sie pojawiaja co jakis czas, problemow z autem nie zauwazylem, poza nie dzialajacym centralnym od stroy pasazera(zamyka ale nie otwiera), szwankujaca mata fotela pasazera(czasem jest ok, czesciej nie) i moze wiekszym spalaniem 15l/100km po miescie, ale moze to wina mojej nogi, w trasie ponizej 7-9l/100km.
Uzywam "szukaj" i rozne opisy znajduje, albo wcale, dlatego tu to zamiescilem, moze ktos mial podobne problemy i sie podzieli info.

prosze o pomoc w tlumaczeniu tych bledow. z gory dziekuje i pozdrawiam.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...

Jest-->>BMW E46 330CI<<--
Bylo-->BMW E46 320CI<--


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 10:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
edibmw7 napisał(a):
a ja bym prosil o pomoc z takimi bledami :
-LR adaptation multipl. Area1 (Bank2)
-Lambda probe rear cat.
-Oxygen sensors-Heater rear cat.
-Output Engine fan
-Lambda-Probe2 rear cat.
-Oxygen sensors-Heater rear Kat (Bank2)


1. problem z przygotowaniem dawki wtrysku (wpływ na to mają sondy lambda)
2. sonda lambda tylny kat.
3. podgrzewacz sondy za katem
4. wentylator silnika
5. to co w pkt. 2, tyle że sonda nr 2
6. to co w pkt. 3, tyle że podgrzewacz nr 2

Sporo tego, możesz mieć nieszczelny dolot. Sprawdź sobie odmę oraz gumę między przepływką, a przepustnicą.

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 12:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
rzecik napisał(a):
poza nie dzialajacym centralnym od stroy pasazera(zamyka ale nie otwiera)

ostatni screen to właśnie to
rzecik napisał(a):
moze wiekszym spalaniem 15l/100km po miescie, ale moze to wina mojej nogi

a może problem z sondą lambda (1 screen), bo właśnie wtedy rośnie spalanie.
90 TEG UP 1 - 90 temperatura spalin przed kat. Conv - Bank 1
93 TEG DOWN 2 - 93 temperatura spalin za kat. Conv - Bank 2
Te błędy spalin oraz błąd klapki wydechu - 52 exhaust flap to shadow memory - nie ma więc powodu do paniki.
Clamp 30 defective - coś jest z akumulatorem/klemą

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 14:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 110
Moje BMW: e38
Kod silnika: m62tu35b
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132196 moje e38
Marazzz napisał(a):
edibmw7 napisał(a):
a ja bym prosil o pomoc z takimi bledami :
-LR adaptation multipl. Area1 (Bank2)
-Lambda probe rear cat.
-Oxygen sensors-Heater rear cat.
-Output Engine fan
-Lambda-Probe2 rear cat.
-Oxygen sensors-Heater rear Kat (Bank2)


1. problem z przygotowaniem dawki wtrysku (wpływ na to mają sondy lambda)
2. sonda lambda tylny kat.
3. podgrzewacz sondy za katem
4. wentylator silnika
5. to co w pkt. 2, tyle że sonda nr 2
6. to co w pkt. 3, tyle że podgrzewacz nr 2

Sporo tego, możesz mieć nieszczelny dolot. Sprawdź sobie odmę oraz gumę między przepływką, a przepustnicą.


Marazzz czyli rozumiem wyciagac sondy i sprawdzac napiecie czy idzie na grzalke sondy? ktos kiedys na forum mi tak podpowiadal. Czy moze to blad walnietych sond? ogolnie autem drga na postoju i czasami sobie tak delikatnie strzela z tumika,tak ze widac nierowna prace silnika mysle ze to bedzie spowodowane tymi sondami,poza tym wiecej pali niz powinna :( a co do wentylatora to sie zalacza,nawet czesto gdy samochod stoi to po chwili sie wlacza wiatrak no i tak co jakis czas sie wlacza i wylacza. a co do dolotu to sprawdze to dzisiaj. Dziekuje za pomoc!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 15:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Poczytaj:
http://autotechnikaekspert.republika.pl ... iagnostyka

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 17:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 181
Marazzz napisał(a):
Dlatego właśnie się mówi że "Będziesz Miał Wydatki" - bo ta marka nie znosi druciarstwa i koniec końców najlepszą opcją jest zawsze kupno org. częsci.


No ok rozumiem. Gdybym kupował przepływke nawet NIE myślałem o NIE oryginalnej. Powiedz mi jeszcze czy można jeździć z odłączoną bezpiecznie? Coś sie dzieje prócz większego (na razie o ok.1litr) spalania? Bo auto ma takiego kopa jakbym miał nie 231 a 250KM!
Więc odczucia super ale z 2 strony po coś ta przepływka została zamontowana. I jeszcze jedno, jak powinien się "zachowywać" dobry krokowiec? Latać jak nim macham w ręku czy cisza? Bo to mnie nurtuje czy nie kupiłem nowego-> zepsutego...

Może w pkt:

1. jazda z odłączoną przepływką? Co oprócz większego spalania? Mocowo i jazda super dodaje!
2. zachowanie zdrowego krokowca? Jak powinien reagować na machanie nim? stukać czy cisza itp?
3. czy odłączona przepływka i znaczne polepszenie jakości jazdy itp może wcale nie oznaczać jednak popsutej przepływki a tuszować inną wade itp?

Dzięki za pomoc z góry!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 19:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
AD.1: To co piszesz oznacza że masz trafiony przepływomierz. Po odłączeniu przepłyki spalanie rośnie ale moc maleje (komp. wchodzi w tryb serwisowy i "leci" na wartościach awaryjnych nie wiedząc jaka powinna być prawidłowa dawka powietrza do paliwa - stąd smród benzyny i gorsze osiągi). Jesli po odłączeniu odczuwasz poprawę, to znaczy że przeplywomierz do wymiany. Czym "grozi" jazda bez przeplywomierza?, poza wysokim spalaniem, wyższą emisją CO2 itp. to niczym. Bo tak jak wspomniałem, komp. podaje wartości zastępcze, które są bezpieczne dla silnika.
AD.2: Tego nie wiem, poszukaj na forum.
AD.3: Patrz pkt. 1.

Robi się OT.... :orany:

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 22:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 110
Moje BMW: e38
Kod silnika: m62tu35b
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132196 moje e38
jest moze jakis tutorial jak wyczyscic odme w m62?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 sierpnia 2013, 23:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 116
Lokalizacja: Bedford/UK
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147307

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131559
"Marazzz" wielkie dzieki za pomoc!

Marazzz napisał(a):
rzecik napisał(a):
poza nie dzialajacym centralnym od stroy pasazera(zamyka ale nie otwiera)

ostatni screen to właśnie to


juz wiem ze mam zamek do wymiany, sprawdzilem, szukalem nawet ale widzialem chyba trzy rozne z mojego rocznika i nie wiem ktory kupic, chyba musze rozebrac i sprawdzic jaki mam u siebie

Marazzz napisał(a):
rzecik napisał(a):
moze wiekszym spalaniem 15l/100km po miescie, ale moze to wina mojej nogi

a może problem z sondą lambda (1 screen), bo właśnie wtedy rośnie spalanie.


ten blad pojawia sie co jakis czas, jak widac na screenie jest to "sporadic error", moze poprostu to moja wina, mojej jazdy, albo paliwa ? sprubuje ja podmienic z innego auta i sprawdze. Poza tym codziennie rano na gazie jezdze do pracy na krotkim kretym odcinku, moze to ma tez wplyw na ta sonde Lambda ?

Marazzz napisał(a):
90 TEG UP 1 - 90 temperatura spalin przed kat. Conv - Bank 1
93 TEG DOWN 2 - 93 temperatura spalin za kat. Conv - Bank 2

Te błędy spalin oraz błąd klapki wydechu - 52 exhaust flap to shadow memory - nie ma więc powodu do paniki.


wiec tym mam sie nie przejmowac, oki, mam te bledy od zawsze od kiedy zaczalem bawic sie INPA, a dlaczego nie moge wykasowac tych bledow z "shadow memory" ? niby pokazuje ze skasowal, ale dalej sa.

Marazzz napisał(a):
Clamp 30 defective - coś jest z akumulatorem/klemą


zaraz sprawdze to aku, moze gdy wyjmowalem do ladowania cos zle zlozylem, chociaz to malo prawdopodobne, choc moze przy podlaczaniu to wyskoczylo.

Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc.

_________________
Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...

Jest-->>BMW E46 330CI<<--
Bylo-->BMW E46 320CI<--


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 sierpnia 2013, 11:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 110
Moje BMW: e38
Kod silnika: m62tu35b
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132196 moje e38
Marazzz napisał(a):
edibmw7 napisał(a):
a ja bym prosil o pomoc z takimi bledami :
-LR adaptation multipl. Area1 (Bank2)
-Lambda probe rear cat.
-Oxygen sensors-Heater rear cat.
-Output Engine fan
-Lambda-Probe2 rear cat.
-Oxygen sensors-Heater rear Kat (Bank2)




Sporo tego, możesz mieć nieszczelny dolot. Sprawdź sobie odmę oraz gumę między przepływką, a przepustnicą.


sprawdzilem dolot czyli gruba rura z puszki od filtra ladnie wchodzi w rure nadkola skad leci powietrze,pozniej za pucha sprawdzilem wszystko az do silnika i zadnej nieszczelnosci nie znalazlem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 sierpnia 2013, 09:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 54
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
witam,
szukałem, ale nigdzie nie znalazłem. co to są za błędy?
51 Wiper: is blocking or Reset contact
165 pressure Sensor 1 electrical failure

translator tłumaczy jako
51 Pióro: blokuje lub reset contact
165 Ciśnienie czujnika 1 awaria elektryczna

ten błąd 51 to do wycieraczek się odnosi? natomiast w 165 o jaki czujnik chodzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 sierpnia 2013, 17:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 181
Nadal nie wiem o którą dokładnie lambdę chodzi...grzanie to rozumiem ale sensor 2 to trochę za mało wg mnie...za katalizatorem?
Wymieniłem regulacyjną lambdę przed katalizatorem nr 2 czyli od cylindrów 4,5,6 ale ten błąd nadal się pokazuje po skasowaniu i przejażdżce. Czyli to nie ta...

Obrazek

Pomoże ktoś określić?


Dziękuję


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 sierpnia 2013, 21:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 110
Moje BMW: e38
Kod silnika: m62tu35b
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132196 moje e38
tez mam problem z lambdami wyskakuja jakies dwa bledy,w aucie nie mam katalizatorów i teraz pytanie czy jak sie nie ma katów to czy beda wyskakiwac bledy i jak sobie z tym poradzic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 21 sierpnia 2013, 09:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Marazzz napisał(a):
Robi się OT....

aż sam się zacytuję, by jeszcze raz przypomnieć że temat zmierza w złym kierunku.

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 21 sierpnia 2013, 12:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 181
Cytuj:
aż sam się zacytuję, by jeszcze raz przypomnieć że temat zmierza w złym kierunku.


A czy to nie jest pomoc w rozszyfrowaniu błędu to co wrzuciłem? Bo może czegoś nie rozumiem ;p
Nie potrafię określić która to lambda...jedną już wymieniłem i nadal błąd wyskakuje po przejechaniu się z tym grzaniem. Jeśli mi ktoś potwierdzi że to ta za katem eko sonda to oleje to no bo ona nie ma wpływu na pracę silnika ale właśnie nadal tej pewności nie mam :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 21 sierpnia 2013, 16:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
VADIM napisał(a):
A czy to nie jest pomoc w rozszyfrowaniu błędu to co wrzuciłem?

Nie jest, dlatego że już masz rozszyfrowany błąd. Teraz jak już wiadomo gdzie szukać problemu, to musisz kolego poszukać odp. na forum i nie koniecznie tylko na tym - tutaj temat dotyczy TYLKO rozszyfrowywanie błędów z INPY. Coś tam można trochę podyskutować, owszem, ale myślę że tworzenie odrębnych wątków tylko nam tu nasmieci. Tymczasem ktoś wrzuci jakieś swoje błędy a one "znikną" przywalone dyskusją lub pytaniami takimi jak to:
edibmw7 napisał(a):
tez mam problem z lambdami wyskakuja jakies dwa bledy,w aucie nie mam katalizatorów i teraz pytanie czy jak sie nie ma katów to czy beda wyskakiwac bledy i jak sobie z tym poradzic?

Teraz rozumiesz?

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 21 sierpnia 2013, 18:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 181
Jeśli chodzi o mnie to rozumiem co masz na myśli ale nie zmienia to faktu że nikt nie potrafi dokładnie powiedzieć ocb z tym błędem lambdy. Ja nie pytam co z tym zrobić jak naprawić tylko nadal proszę o pełne rozszyfrowanie błędu jeśli ktoś wie po prostu dokładnie ocb - tyle. Została ona zmieniona i nadal błąd się pokazuje. Napięcia tez sprawdzone. Więc nie dziw mi się że dalej pytam bo może jednak ten błąd można inaczej rozszyfrować, bardziej dokładnie jeśli ktoś ma szersze pojęcie. A to że to coś z lambdą to każdy idiota by chyba wiedział patrząc na screen. Tak jak mówię sorry jeśli wg Ciebie to OT ale wg mojej oceny mój błąd nadal nie jest w pełni "odgadnięty".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 sierpnia 2013, 07:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
VADIM napisał(a):
Więc odczucia super ale z 2 strony po coś ta przepływka została zamontowana.

VADIM napisał(a):
nikt nie potrafi dokładnie powiedzieć ocb z tym błędem lambdy. Ja nie pytam co z tym zrobić jak naprawić tylko nadal proszę o pełne rozszyfrowanie błędu jeśli ktoś wie po prostu dokładnie ocb - tyle. Została ona zmieniona i nadal błąd się pokazuje.

Wymień przepływomierz na sprawny i podłącz go jak fabryka nakazała, bo jazda bez niego prawdopodobnie powoduje te powracające błędy (jeszcze sprawnej) lambdy. czemu jeszcze? bo o ile jazda bez przepływki jest tak jak napisałem bezpieczna dla silnika, to już nie koniecznie dla sond które teraz muszą pracować w warunkach wyższej temperatury.

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 sierpnia 2013, 14:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Witam mam taki problem.otóż po odpaleniu inpy wyskakuje mi taki bład:
error compiling script file

Obrazek
Obrazek

interfejs viakena na rs232.zapłon włączony.Windows 7

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Ostatnio edytowano 23 sierpnia 2013, 14:19 przez Wróbel91, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 sierpnia 2013, 14:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 181
Marazzz ale moja przejażdżka BEZ trwała tylko kilka KM dla sprawdzenia, teraz cały czas jeżdżę normalnie na podłączonej i mimo tego sytuacja jest jaka jest. Przewody itp wszystko było sprawdzone od sondy. Lambda wymieniona. Nadal owy błąd się pojawia.


Gdzieś na innym forum udało mi się znaleźć to : 191 EVAP -Reed Przełącznik Zamknięty lub napięcie za kat Bank 2 (MS43)

tylko numer błędu się zgadza oraz silnik, ale co to ma wspólnego z sondą ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL