BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1915 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 96  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 5 lipca 2013, 14:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
bastaz napisał(a):
Jak kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po 2-4 sekundach to winę ponosi zaworek zwrotny w podstawie filtra oleju a nie olej.


Kolego z fusów to proszę na innym forum wróżyć.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 5 lipca 2013, 17:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 55
Posty: 701
Moje BMW: e39 523i Touring 99r
Kod silnika: M52TUB25
Garaż: Jestem uzależniony od garażu.
DEŁUu TICO
"PS. aktualnie jeżdzę na Liqui Moly z MoS2 10w-40 i od paru tygodni po dłuższej jeździe zaczęła się zapalać kontrolka ciśnienia oleju na biegu jałowym, po dodaniu gazu gaśnie. Będę mierzył ciśnienie oleju, ale czy myślicie, że fakt jazdy na półsyntetyku może mieć z tym również związek?"

Chociaż nie jestem zwolennikiem częstych płukanek, to akurat w tym przypadku wlej dobrą płukankę i zlej to "swyństwo z MOS2".
W celu dokończenia płukania nalej jeszcze raz jakiś dobry olej półsyntetyczny, pojeździj ze 100km(zmierz w międzyczasie ciśnienie oleju-na tym nowym), spuść i jeśli świecenie na wolnych obrotach nagrzanego silnika znikło to wlej jakiś dobry 5W40-dobrze by bylo żeby był tej samej firmy co ostatni półsyntetyk(użyty do ostatecznego wypłukania MOS2).
Jeśli płukanie nic nie zmieni, to trzeba będzie szukać, ale to już dalsza sprawa.
To, że kontrolka gaśnie po 2-3sek. po odpaleniu i słychać w tych 2-3sek. zgrzytanie może być spowodowane tym zaworem w obudowie-podstawie filtra, ale nie na 100%.
Natomiast przyświecanie kontrolki na wolnych obrotach mocno nagrzanego silnika jest już podejrzane.
MOS2 może się wytrącać-odkładać w przekrojach kanalików olejowych i kiedyś możesz zobaczyć blysk kontrolki ciśnienia, usłyszeć zgrzyt silnika podczas jazdy i to będzie ostatni odgłos jaki wyda silnik.
Niektóre półsyntetyki przy wysokich temp. robią się bardzo rzadkie, tracą lepkość i co za tym idzie słabnie ciśnienie. Możliwe też, że trafiłeś na jakąś podróbę LM, czy też zapchało filtr oleju(jeśli wtyknąłes tam filtrona, to prawie murowane że się zatkał MOSEM2, bo one nawet same sobą się zatykają i mogą nawet całe magistrale ojewe zatkać).

_________________
Skazany na BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 5 lipca 2013, 17:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
RobertTOEZ napisał(a):
"PS. aktualnie jeżdzę na Liqui Moly z MoS2 10w-40 i od paru tygodni po dłuższej jeździe zaczęła się zapalać kontrolka ciśnienia oleju na biegu jałowym, po dodaniu gazu gaśnie. Będę mierzył ciśnienie oleju, ale czy myślicie, że fakt jazdy na półsyntetyku może mieć z tym również związek?"

Chociaż nie jestem zwolennikiem częstych płukanek, to akurat w tym przypadku wlej dobrą płukankę i zlej to "swyństwo z MOS2".
W celu dokończenia płukania nalej jeszcze raz jakiś dobry olej półsyntetyczny, pojeździj ze 100km(zmierz w międzyczasie ciśnienie oleju-na tym nowym), spuść i jeśli świecenie na wolnych obrotach nagrzanego silnika znikło to wlej jakiś dobry 5W40-dobrze by bylo żeby był tej samej firmy co ostatni półsyntetyk(użyty do ostatecznego wypłukania MOS2).
Jeśli płukanie nic nie zmieni, to trzeba będzie szukać, ale to już dalsza sprawa.
To, że kontrolka gaśnie po 2-3sek. po odpaleniu i słychać w tych 2-3sek. zgrzytanie może być spowodowane tym zaworem w obudowie-podstawie filtra, ale nie na 100%.
Natomiast przyświecanie kontrolki na wolnych obrotach mocno nagrzanego silnika jest już podejrzane.
MOS2 może się wytrącać-odkładać w przekrojach kanalików olejowych i kiedyś możesz zobaczyć blysk kontrolki ciśnienia, usłyszeć zgrzyt silnika podczas jazdy i to będzie ostatni odgłos jaki wyda silnik.
Niektóre półsyntetyki przy wysokich temp. robią się bardzo rzadkie, tracą lepkość i co za tym idzie słabnie ciśnienie. Możliwe też, że trafiłeś na jakąś podróbę LM, czy też zapchało filtr oleju(jeśli wtyknąłes tam filtrona, to prawie murowane że się zatkał MOSEM2, bo one nawet same sobą się zatykają i mogą nawet całe magistrale ojewe zatkać).


Na jakiej podstawie mieszkasz LM z MOS2 z błotem ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 5 lipca 2013, 17:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Zmianieanie oleju nic nie da bo miganie kontrolki ciśnienia przy lekkiej "przegazówce" nie jest spowodowane olejem - tym bardziej takiej klasy jak LM mimo, że to półsyntetyk...no chyba, że to jakiś podraniany syf to już kto wie (co do oleju to tak czy siak zrób płukankę i wlej nadal 10w40 ale jakiś z lepszymi dodatkami chyba Millers takie ma... potem można zajrzeć pod pokrywe zaworów i ewentualnie zalac full synt.).

Skoro zmieniles czujnik ciśnienia oleju i nadal jest źle to zmierz ciśnienie i będziesz wiedział więcej. Często od słabych filtrów olejowych kontrolka gaśnie później no ale u Ciebie problem występuje też później.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 22 lipca 2013, 10:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 51
Zmieniłem z castrola 5w40 na VR1 5w50 i po przelocie blisko 3kkm olej już nie jest przybrudzony, rzekłbym nawet że zalatuje lekkim syfkiem. Zmieniać przy 5kkm przelotu+płukanka i zalać od nowa VR1?


Ostatnio edytowano 22 lipca 2013, 12:12 przez tuptuś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 22 lipca 2013, 11:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Nic w tym dziwnego. Castrol mimo, że miał w ofercie dobre oleje i nadal pewnie ma (nie zagłebiam sie bo ja ich nie stosuje) to lubi zostawiać nagar w silniku jesli ten cały żywot na nim jeździł stosując serwis 'long-life' i zmiany co 25tys.

Valvoline zupełnie odwrotnie. Nie wiem jak seria VR1 ale Maxlife zaczyna brać sie za nagar i szybko się brudzi. Pojeździj troche, nic się nie stanie. Zrób płukankę i zalej znów VR1 lub coś dobrego co tam wolisz.

Analogiczna sytyacja u mnie bo moje M54 od nowości miało stosowany olej z aso Bmw 0W40. Wlałem Valvo 5W40 max life właśnie i po 2-3 tys km był trochę brudny. Przejeździłem 5tyś zrobiłem płukankę i zalałem Millersa. Millers narazie po 1,5kkm jest cały czas tak samo czysty jak był na początku.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 21 sierpnia 2013, 13:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 256
Lokalizacja: Bieruń
Kod silnika: M52b28tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 53&start=0,
bylo e92 330d N57
Tak wiec u mnie wpadły nowe popychacze z ASO. Silnik zalany jest Castrolem Edge 0w30 i chodzi jak nówka, a co do Motula to jestem średnio przekonany, silnik gorzej go znosił jak Castrola 5w30, zdecydowanie głośniej pracował. Przejechałem na nim raptem 4tys a zrobił się taki ciemny, to ze jest w zasadzie dobrym olejem nie znaczy ze silniki bmw go dobrze znoszą, taka jest moja opinia choć mogę się mylić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 21 sierpnia 2013, 18:23 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 586
Lokalizacja: Pruszcz Gdanski
Moje BMW: Audi
Kod silnika: AVJ
To ze zrobil sie ciemny swiadczy o tym ze ma dobre wlasciwosci myjace, skrobal castrola, u mnie tez X-cess ale za 1.5 tysia robi wyjazd, i tez slysze na nim klawiature :suchy:
Wjedzie neste 0W40 lub Ravenol 0W30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 10:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
u mnie też zaczęły grać szklanki, to je uciszyłem prostym zabiegiem - wymianą, połączoną z przejściem na full syntetyka Valvo MaxLife :) polecam, przy samej zmianie oleju uciszyły się dość znacznie ale nie rozwiązały problemu. Koszty przy moim silniku do przeżycia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 17:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
a ja do mojego m52b25 300tys przebiegu leje Mobila 3000 5w30 i na moje super olej aktualnie mam zrobione na nim 11tys dolalem 1 litr a olej po tym dystansie jest koloru bursztynowego prawie taki sam jak wlalem na poczatku na dniach bede robil wymiane . a silniczek na nim pracuje wzorowo cichutki bez jakis zbednych dzwiekow nawet zimą przy -20

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 17:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Martin328 napisał(a):
Tak wiec u mnie wpadły nowe popychacze z ASO. Silnik zalany jest Castrolem Edge 0w30 i chodzi jak nówka, a co do Motula to jestem średnio przekonany, silnik gorzej go znosił jak Castrola 5w30, zdecydowanie głośniej pracował. Przejechałem na nim raptem 4tys a zrobił się taki ciemny, to ze jest w zasadzie dobrym olejem nie znaczy ze silniki bmw go dobrze znoszą, taka jest moja opinia choć mogę się mylić :)


Jeździłem kiedys na Motulu w Hondzie VTEC oraz Audi 1.8T i nie widziałem nic niepokojacego ale nie pierwszy raz słyszę opinie, że Bmw nie "dogaduje" się z Motulem - chodzi właśnie o głośniejszą pracę oraz słychać popychacze w nie najmłodszych silnikach.

To, że zrobił się ciemny to akurat dobrze o nim świadczy i jednocześnie nie najlepiej o silniku (a raczej oleju, który kiedyś w nim był i częstotliwości jego zmian). Motul wziął się odrazu za nagar, który jest w silniku (Castrol Ci tego nie zrobi i być może będzie czysty bo Castrole mają słabe właściwości czyszczące i jednocześnie utrzymujące silnik w czystości - poza tym Castrola nie chcę oceniać bo nie jeździłem na tym oleju).

Jeżeli zastosujesz płukankę i wlejesz nowy olej to ten zrobi się szybko ciemny (bo zacznie zbierać to co płukanka "ugryzła" oraz to co zostawiła) ale już przy kolejnej wymianie nowa oliwa będzie cały czas miała fajny zółto złoty czysty kolor - testowałem to u siebie już na 4 samochodach (z tym, że nie stosował bym Castrola).

Wspomniany wyżej Valvoline Max Life syntetyk HC 5W40 robi niezłą sieke i czyści nagar - w zasadzie odrazu ten olej zrobi Ci się czarny. (przed nim warto właśnie zastosować płukankę a potem po zalaniu Valvo pojeździć na nim z 5kkm a docelowo wlać coś "fajniejszego" z półki wyżej typu Fuchs czy Millers)

Pozdrawiam

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 22:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
do swojej e34 m50b25 przy przebiegu 292tys wlałem Valvo ML 5w40 (w niemczech jeździł na 5w30), przejechałem 3tkm, póki co ubytków brak, olej idealnie czysty, praca motoru wzorowa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 22 sierpnia 2013, 23:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
W takim razie Twój silnik zapewne miał wymieniany dobry olej bardzo regularnie i często a nie w pseudoEkozielonym trybie LL :ok: a kto wie może ktoś używał wcześniej jakiejś płukanki.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 23 sierpnia 2013, 06:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
!kuchar napisał(a):
W takim razie Twój silnik zapewne miał wymieniany dobry olej bardzo regularnie i często a nie w pseudoEkozielonym trybie LL :ok: a kto wie może ktoś używał wcześniej jakiejś płukanki.


Kiedy wymieniałem usczelke pod pokrywą zaworów to jednak na deklu było troche nagaru, ale moim zdaniem bez tragedii jak na prawie 300tkm. Teraz przy zmianie oleju zastosuje płukankę. Myslę, ze duzy wpływ na brak ubytku oleju ma moja jazda - nie lubie katować auta, jeźdze spokojnie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 23 sierpnia 2013, 20:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: E39 530D
Kod silnika: M57D30
Witam
W moim compactcie M43 1.6 zalałem Valvoline max life 10w40 i klekotanie nie ustało a wręcz jest jeszcze gorzej. Z łączeń miski i łączeń silnika zaczęło się dość sporo sączyć. Wcześniej nie było ani kropli.

PS: Nie wiem jaki olej był wcześniej wlany, poprzedni właściciel twierdził że Lotos 10w40 ale na korku od pokrywy zaworów widnieje napis korektorem 15w40. Teraz już sam nie wiem co mam robić :/

Ten valvoline dość sporo mnie kosztował by go teraz znowu wymieniać :/ Zrobiłem już na nim ok 1000km a klekotanie nie ustało. Doradzicie coś? Przebieg ponad 300000 nie wiem czy prawdziwy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 24 sierpnia 2013, 21:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 208
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20
niestety valvoline nie sprawdził się u mnie (w passacie B5 tdi). Szklanki klepały jak nigdy dotąd. Po zmianie na elfa competition 10W40 nagle zrobiło się cicho..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 24 sierpnia 2013, 21:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 614
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52tub28
Garaż: było e36 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132855
było e39 523i
jest e38 728i
stuffy napisał(a):
Witam
W moim compactcie M43 1.6 zalałem Valvoline max life 10w40 i klekotanie nie ustało a wręcz jest jeszcze gorzej. Z łączeń miski i łączeń silnika zaczęło się dość sporo sączyć. Wcześniej nie było ani kropli.

PS: Nie wiem jaki olej był wcześniej wlany, poprzedni właściciel twierdził że Lotos 10w40 ale na korku od pokrywy zaworów widnieje napis korektorem 15w40. Teraz już sam nie wiem co mam robić :/

Ten valvoline dość sporo mnie kosztował by go teraz znowu wymieniać :/ Zrobiłem już na nim ok 1000km a klekotanie nie ustało. Doradzicie coś? Przebieg ponad 300000 nie wiem czy prawdziwy.


wymień szklanki i po problemie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 24 sierpnia 2013, 21:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 162
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: e30 e39
Kod silnika: M20B25 M52B28
Cześć
Przeczytałem już 30 stron tego tematu :) i dowiedziałem się że nie mam brać oleju z Allegro- co zrozumiałe...
Odwiedziłem stronę:
http://www.valvolinepolska.pl/s,36,cert ... oline.html
W/g tej strony Valvoline ma dystrybucję też na Allegro. Myślicie że tu jest ok, czy też można się spodziewać Słonecznikowego? :)
Pzdr

_________________
/// nieregulaminowy podpis ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 25 sierpnia 2013, 07:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Ja biorę olej z !_nie_reklamujemy_!. Boję się z alledrogo.
Leje liqui moly 5W30 jak poprzedni właściciciel w Niemczech. Żadnego stukania nie ma!
Tam gdzie były wycieki powymieniałem uszczelki i dobrze, bo stare były twarde że połamały się przy demontażu. Pod deklem jest trochę syfu, więc zrobię niebawem płukankę. 250tys przebiegu.
A jak czytam że ktoś leje 10W to jestem w ciężkim szoku jak można lac taki olej do BMW wyprodukowanego po 94roku. Może poza wyjątkami jak M5 e39 olej 10W60 tws itd.
Czytajcie temat od początku

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI" popychacze
PostNapisane: 25 sierpnia 2013, 08:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 494
Lokalizacja: holandia
Moje BMW: 5
Kod silnika: m52b28
Marcinp napisał(a):
Cześć
Przeczytałem już 30 stron tego tematu :) i dowiedziałem się że nie mam brać oleju z Allegro- co zrozumiałe...
Odwiedziłem stronę:
http://www.valvolinepolska.pl/s,36,cert ... oline.html
W/g tej strony Valvoline ma dystrybucję też na Allegro. Myślicie że tu jest ok, czy też można się spodziewać Słonecznikowego? :)
Pzdr

no jeśli producent rekomenduje tego sprzedawce z alegro to raczej jest pewny :)
ja brałem od któregoś i było ok,masz na forum sklep możesz tez brać od nich

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1915 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 96  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL