BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 17:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 56  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str29 Vanosy, rozrząd, ślizgi itp
PostNapisane: 6 sierpnia 2013, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Zdzira 850I napisał(a):
taaaa S62 i biturbo do niego


Takich rzeczy na pewno nie będę robić, będę chciał lepiej zapierdzielać kupię inny samochód. Chociaż dzisiaj znajomy mówił mi że ma na pogonienie 4,4 bez vanosów i z kompresorem, do tego skrzynia 6B. Całość generuje 450 koni :przestraszony:

Przy okazji coś mi dzisiaj pare razy puknęło z przodu samochodu. Diagnoza - wysrane poduszki pod silnikiem. Trzeba je szybko ogarnąć bo w sobotę w planach mam zrobić kilka kółek moim tapczanem po Torze Poznań

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str34 navi 16:9
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 12:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 180
Moje BMW: e46 coupe
Kod silnika: M52B28TU
stan auta cud miód i orzeszki ;) pogratulować

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie, BMW Na Całe Życie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str34 navi 16:9
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 13:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
silnik masz super to bierz samego kompresa i 6ganga :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str34 navi 16:9
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 17:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Niestety tylko w calosci chca to pchnac

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str34 navi 16:9
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 17:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Swietny mod z tym 16:9 , mialem do siebie wkladac to samo tylko nie wiem czy bym ogarnal kable od tunera zmieniarki dvd itp Napewno srodek sie jeszcze lepiej prezentuje :ok:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str34 navi 16:9
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 18:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
forest napisał(a):
Swietny mod z tym 16:9 , mialem do siebie wkladac to samo tylko nie wiem czy bym ogarnal kable od tunera zmieniarki dvd itp Napewno srodek sie jeszcze lepiej prezentuje


W e38 ładuje się p&p. Wywalasz kwadrata, wrzucasz panorame i pyka. Ewentualnie jesli na panoramie jest kwadratowy obraz odłacza się tuner tv i podłącza bezpośrednio do nawigacji.
Jedynie co nie pasuje to mam ramkę od e39 i nie jest ładnie spasowana. Zamówiłem w ASO do e38 ale pewnie dobry tydzień będę czekać. Jednak mało które e38 z końca produkcji trafia na części i nie ma navigacji i ramek od e38

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str34 navi 16:9
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 21:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str34 navi 16:9
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 21:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Miałem ostatnio dziwne objawy. Wrzucałem wsteczny, czułem dziwne drgania. Jechałem na nierównościach czułem stuki w zawieszeniu. Myślałem że skrzynia biegów zdechła, ale na szczęście ona się nie poddaje. Zdechło się poduszką pod silnikiem i po ich wymianie wszystko wróciło do normy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str34 navi 16:9
PostNapisane: 13 sierpnia 2013, 08:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
tomaszeklolek napisał(a):
Takich rzeczy na pewno nie będę robić, będę chciał lepiej zapierdzielać kupię inny samochód. Chociaż dzisiaj znajomy mówił mi że ma na pogonienie 4,4 bez vanosów i z kompresorem, do tego skrzynia 6B. Całość generuje 450 koni


Kto ma taki osprzęt?

Kolega z kiekrza :hyhy: ? Morze to wrzyce do dużego fiata :mad:


Duża navi :ok:

Auto wygląda wewnątrz o kilka lat młodziej po takim zabiegu :cool:

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str34 navi 16:9
PostNapisane: 15 sierpnia 2013, 20:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 47
Posty: 157
Lokalizacja: Poznań
4.4 mam ale bez kompresora :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str34 navi 16:9
PostNapisane: 15 sierpnia 2013, 21:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Mam panowie troche problemy z hamulcami i nie wiem co może być przyczyną. W sobotę jezdziłem tapczanem po torze poznań... gdzie dosyć mocno hamowałem, o dziwo myślałem że standardowo tarcze wygną się w banany (jak to było na standardowych od 740i), ale na szczęście nie ma nic bicia.
Po tych ostrych hamowaniach zauważyłem że trzeba mocniej wcisnąć pedał hamulca aby samochód zaczął hamować. Tak jak wcześniej lekko naciskałem i już samochód mocno hamował (a pedał hamulca stawiał opór - sprężynował), tak teraz dopiero działa przy wciśniętym pedale w 1/3, a pedał hamulca jest bardzo miękki. Wciskając pedał hamulca na maxa, w dalszym ciągu z każdej prędkości momentalnie załącza się ABS i samochód hamuje, ale pedał wchodzi znacznie głębiej niż wcześniej, gdzie przy niewielkim naciśnięciu na hamulec było ostre hamowanie. Stało mi się tak już na 2 okrążeniu toru.

Wymieniłem pompę hamulcową (samą pompę, bez tego dużego czarnego zaraz za nią), zalałem wszystko nowym płynem hamulcowym i odpowietrzyłem układ. Dalej to samo. Gdzie szukać problemu ? Przewody hamulcowe mogły spuchnąć i przy hamowaniu rozszerzają średnicę ?

Odnośnie tego silnika 4,4 na kompresorze miałem okazje jeszcze raz porozmawiać, okazało się że to silnik nie od e38 przedliftowego, a od e65 i to jeszcze z automatem

mani210 napisał(a):
Kto ma taki osprzęt?


Kolega który zajmuje się swapami i pakowaniem v8 do e30. Mają anglika e65. Ale za silnik z osprzętem, kompresorem i skrzynią chcą 18 tys :D Trochę dużo, ale twierdzą że rachunek za założenie kompresora jest na 7 tys funtów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str35 powrót do seri
PostNapisane: 29 sierpnia 2013, 15:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Puki co dwie rzeczy wróciły do serii. Jak wcześniej pisałem wydech mimo że dawał piękny dźwięk, niestety do 2 tys obrotów był głośny i buczał. Irytowało mnie to strasznie i wpadły z powrotem seryjne końcówki. Wszystko jest tak fajnie zrobione, że jest plug & play. Wystarczy odkręcić opaski, wyciągnać haki mocujące i tłumik bez spawania, wiercenia i cięcia jest w rękach. 20 minut i nowe tłumiki założone :)

Druga mniej przyjemna sprawa to tylny dyfer. Dyfer zaczął w trasie wyć. Sprawdziłem - suchy dookoła, nic się nie działo. Przyjechałem do domu, przy zawracaniu pod garażem usłyszałem jakiś stuk. Rano troche oleju pod samochodem i tego samego dnia trasa 600 km do zrobienia. Decyzja na szybko zwalamy dyfer i montujemy serie. Po ściągnięciu takie oto coś zobaczyłem....

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str35 powrót do seri
PostNapisane: 29 sierpnia 2013, 15:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
szkoda, że szpera zdechła ale ogółem cięzkie auto plus jazda po torze tak czasem sie kończy mam nadzieję, że ją zreanimujesz

a co do wydechu szkoda, że go nawet nie usłysząłem heh


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str35 powrót do seri
PostNapisane: 29 sierpnia 2013, 16:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
No niestety, 7er zostało zrobione z zupełnie innym zamysłem niż upalanie na torze.

szkoda szperki :zdegustowany:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str35 powrót do seri
PostNapisane: 29 sierpnia 2013, 17:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Dejmon napisał(a):
7er zostało zrobione z zupełnie innym zamysłem niż upalanie na torze.

Co tygodniowe upalanie do ostatniego na torze, a jednorazowy wjazd na tor na kilka kółek to znaczna różnica ;)
Hamulce same doszły do siebie, po wymianie plynu niby było lepiej ale nie to samo. Po przejechaniku 2 tys km klocki zdarły to co było przypalone po ostrzejszym hamowaniu i wszystko jest git. Wrzuce jeszcze nowe elastyczne przewody i będzie bajka :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str35 nowe hamulce tył
PostNapisane: 6 września 2013, 20:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Po 2 tygodniach jazdy na seryjnym tłumiku stwierdzam wszem i wobec - najlepsza w 7ce to jest cisza ;)
Dyfer odesłałem do warsztatu który go składał, jestem ciekaw ich reakcji.

Wiosną montowałem na przodzie tarcze, klocki i zaciski od 750i. Wymieniłem z przodu klocki na nowe, podczas wymiany strzeliło mi coś do głowy żeby jechać do tokarza i delikatnie tarcze przetoczyć. Gdzieś ja głupi wyczytałem że tak dobrze zrobić przy zmianie klocków. Tokarz tak mi tarcze wytoczył, że nie dało się hamować. Kiere by urwało.... Tak tarcze załatwił że musiałem znowu nowe kupić eh....

Przy okazji że nowe tarcze były z przodu, postanowiłem poszperać w zabawkach które miałem pochowane 'na zaś' i wygrzebałem jeszcze komplet tarcz, klocków i zacisków od 750i na tył. Różnica jest taka że tarcze są ciut większe i są wentylowane. Te od 740i na tyle nie były wentylowane.
Wszystko już ładnie dotarte i 7ka hamuje jeszcze lepiej

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str35 nowe hamulce tył
PostNapisane: 6 września 2013, 20:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
tomaszeklolek napisał(a):
najlepsza w 7ce to jest cisza ;)
i to jest słowo klucz tej wypowiedzi.
Nie pchaj do niej jakichś głośnych wydechów, bo 7er to 7er :spi: ale szpera w każdym samochodzie robi robotę i nie musi służyć tylko do latania bokiem, także czekam na powrót szperunku ;)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str35 nowe hamulce tył
PostNapisane: 6 września 2013, 20:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
tomaszeklolek napisał(a):
najlepsza w 7ce to jest cisza


Mowilem to juz dawno ... Wystaczy pomruk V8 spod maski ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str29 Vanosy, rozrząd, ślizgi itp
PostNapisane: 6 września 2013, 21:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1104
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
tomaszeklolek napisał(a):
Pawel! napisał(a):
Reklamacja uznana?

Nie... Napisali mi że reklamacja nie uznana i 'prawdopodobną przyczyną jest zły montaż, uszkodzone inne części układu wspomagania lub niewłaściwe użytkowanie' i że serwis LUK'a odmawia udzielenia gwarancji, czyli sami nie wiedzą co jest nie tak z pompą, ale gwarancji uznać nie chcą. Napisałem grzecznego maila że wysłali mi syfną pompę którą zamontowałem według instrukcji serwisowej BMW i jeśli potrzeba podeślę im papiery rzeczoznawcy z PZM lub nawet od księdza proboszcza, że to wina pompy nie moja... Odpisali, że wyślą do innego serwisu a ja mam czekać (kolejne kilka tygodni?)
Po tak długim czekaniu zdenerwowany pojechałem nawet do ASO po kolejną pompę, jednak 2 tygodnie czekania na dostawę rozwiały wszystko. 10 sierpnia jadę tapczanem pośmigać po Torze Poznań więc nie mogłem ryzykować z terminem dostawy.
Zakupiłem na forum 7er pompę używaną od 740D i wszystko śmiga. Czekam z nadzieją że dostanę nową pompę i reklamacja zostanie uznana

Co dziwne, stara moja pompa która nie dawała odpowiedniego ciśnienia i wyła, po wymontowaniu chodziła bardzo ciężko.
Ta nowa pompa którą wysłałem na reklamacje bo wyła i ciekła również nie chodziła gładko. A używka od 740D którą zakupiłem chodziła na sucho bardzo płynnie i działa bez problemu



pompa wspomy luka którą dosałeś, jest tak naprawdę pompą ZF, przecieka, i ciężko pracuje, ponieważ ma zatartą tuleję, w której pracuje wałek. zatarte tuleje biorą się przez marną inspekcję przy regeneracji pomp. wiem, bo pracuję w firmie która te pompy regeneruje. sprzedawane są często nawet w aso, jako nowe. w zależności od zamówienia. oryginalnie, ta pompa NIE JEST MALOWANA. a na foto widać że jest czarna, a powinna mieć kolor aluminium.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TomaszekLolek-->>740iA '98 str35 nowe hamulce tył
PostNapisane: 7 września 2013, 11:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Reklamację pompy wspomagania w końcu uznali po 2 miesiącach jak nie dluzej i oddali kasę. Dobrze, że w między czasie ogarnąłem inną pompę i samochód cały czas nie stał

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 56  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL