BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1592 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 80  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 11 września 2013, 21:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 346
Lokalizacja: Niepołomice
Moje BMW: E91
Kod silnika: N47D20
mrcin86 napisał(a):
kaczoro jak uważasz, ja jednak wole trzymać się zaleceń i szanować to co mam to jeden, a dwa raczej nie są jakoś specjalnie drogie. Drogie to sa z nanotechnologią, widziałem taki jeden 5l za 380 zeta:|


Wiem z doświadczenia :) W jednym m52 lałem Fuchsa 5w40, a w drugim Motula wspomnianego post wcześniej i oba silniki chodziły jak złoto :ok: Dopiero teraz zacząłem kombinować z olejem i płukankami bo niestety M54 lubi łyknąć :P

Podsumowując...zdrowe M52 potrzebuje markowego syntetyka, ale niekoniecznie LL i wtedy zawsze zostaje 50 PLN w kieszeni ;) Zresztą norma LL-04 jak sama nazwa mówi powstała w roku 2004 kiedy to M52 było już reliktem przeszłości :(

_________________
Było sobie E46 330i touring SMG...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 11 września 2013, 21:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
Pawlos22 napisał(a):
Pewnie jak bym wlał "jakiś" tam olej tez by było ale takie odpowiedzi mnie interesują i któryś z tych olei wleję. Dzięx za opinię i radę ;)
Powodzenia :D

kaczoro napisał(a):
Wiem z doświadczenia :) W jednym m52 lałem Fuchsa 5w40, a w drugim Motula wspomnianego post wcześniej i oba silniki chodziły jak złoto :ok: Dopiero teraz zacząłem kombinować z olejem i płukankami bo niestety M54 lubi łyknąć :P
Dopiero sie przekonalem, ze M54 lubi łykać.

kaczoro napisał(a):
Podsumowując...zdrowe M52 potrzebuje markowego syntetyka, ale niekoniecznie LL i wtedy zawsze zostaje 50 PLN w kieszeni ;) Zresztą norma LL-04 jak sama nazwa mówi powstała w roku 2004 kiedy to M52 było już reliktem przeszłości :(
No tak, ale wiadomo ulepszony, a mój silnik to 98 rok wiec zastanawiałem sie nad LL-98 i LL-01 ale akurat wiele konfiguratorów nawet castrol polecają LL-04 to wziąłem taki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 11 września 2013, 22:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
mrcin86, Zakupy :ok: też będę do siebie kupował olej Millers,no chyba że zostanę przy Castrol Edge

A o co chodzi z tą płukanką silnika Millers?
Jak to się stosuje?

BTW.
Olej a moc silnika:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 9kETjPZP9Y
i inne samochody:
http://www.youtube.com/results?search_q ... 0GrNnF0KdQ
Szkoda że nie ma właśnie Millersa.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 12 września 2013, 03:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Auto doinwestowane :ok:
sprzedajesz wydech?

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 12 września 2013, 07:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1566
Lokalizacja: KBC
Moje BMW: E36 328 Coupe
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124186
mrcin86 napisał(a):
Powodzenia

Dzięx milordzie :rotfl:

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 12 września 2013, 07:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
lukasbmw napisał(a):
A o co chodzi z tą płukanką silnika Millers?
Jak to się stosuje?
Płukanka wyczyści w środku silnik, pozostałości po oleju, spuszczasz 500 ml oleju jeśli masz pełno, auto rozgrzewasz do temperatury tak jak zawsze, do gorącego silnika wlewasz płukankę całą (jest ona na 6 litrów oleju), uruchamiasz samochód i pozostaw go na biegu jałowym przez 15 - 20 minut, gasisz samochód, wylewasz olej razem z ta płukanką wiadomo, zalewasz nowym olejem możesz cieszyć się złocistym kolorem, lepszym smarowaniem, lepszą pracą przez dłuższy czas, silniki tez się płucze jeśli zmieniasz olej z 10W40 na 5W40 np.

lukasbmw napisał(a):
BTW.
Olej a moc silnika:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 9kETjPZP9Y
i inne samochody:
http://www.youtube.com/results?search_q ... 0GrNnF0KdQ
Szkoda że nie ma właśnie Millersa.
Bardzo ciekawe, ale pewnie twoje auto nie służy jako rajdówka więc po co ci 15% ponad katalogową normę mocy? :)

Pawel! napisał(a):
Auto doinwestowane :ok:
Dziękuję

Pawel! napisał(a):
sprzedajesz wydech?
Tak :)

Pawlos22 napisał(a):
mrcin86 napisał(a):
Powodzenia

Dzięx milordzie :rotfl:
Prosze Moja Droga Madame :rotfl:


Ostatnio edytowano 12 września 2013, 07:22 przez Wujek Lollipop, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 12 września 2013, 07:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
lukasbmw napisał(a):
A o co chodzi z tą płukanką silnika Millers?
Jak to się stosuje?


Kod:
Dodatek do oleju, który należy użyć przed jego wymianą.
STOSOWANIE:
Do wszystkich samochodów benzynowych i Diesel, osobowych i dostawczych.
· Dodaj butelkę ENGINE FLUSH do oleju.
· Uruchom silnik na 15-20 minut.
· Spuść olej, wymień filtr oleju i wlej do silnika nowy olej Millers.
KORZYŚCI:
Usuwa wszelkie osady i szlam z silnika. Utrzymuje Twój silnik w czystości. Zapobiega zużywaniu się silnika, wydłuża jego żywotność. Szczególnie polecany przy zmianie z dotychczas stosowanego oleju na wyższej jakości olej Millers.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 12 września 2013, 11:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 357
Lokalizacja: Katowice Bmw Team Sląsk
Moje BMW: e36 Touring
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105643
Ja od samego początku ,jak długo mam auto to leje tylko Mobil ,na dzień dzisiejszy go nie zmienie na żaden inny ,
auto więcej stoi niż jeżdzi ,więc wymiana u mnie jest co jakieś 5 tyś km ,lub 1 rok ,Srednio zawsze wypada w wakacje :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 12 września 2013, 11:14 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
Głodek napisał(a):
Ja od samego początku ,jak długo mam auto to leje tylko Mobil ,na dzień dzisiejszy go nie zmienie na żaden inny ,
Bo to stary klekot i mu to obojętne jaki to olej :27:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 12 września 2013, 11:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Bardzo ładnie coupe z fajnym silnikiem :ok: Mają w sobie cos te auta ponadczasowego ;)

Wybór oleju z tego co sam wiem po swoich doświadczeniach i wiedzy od innych chyba jeden z lepszych. Nie potrzebne Ci ani LL ani ten midsaps (to jest do diesla z dpf) ale to nie przeszkadza. XF LL 5/40 to pełne PAO z dobrymi dodatkami. Wcześniej jeździles na VR1 5/50 ? W 90% przypadków takich silników jak R6 to jakies złudne odczucia ale napisz jak po zmianie.

Pozdrawiam

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 12 września 2013, 12:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
!kuchar napisał(a):
Bardzo ładnie coupe z fajnym silnikiem :ok: Mają w sobie cos te auta ponadczasowego ;)
Dziekuje :)

!kuchar napisał(a):
Wcześniej jeździles na VR1 5/50 ?
Tak i jeszcze dzisiaj na nim pojeżdżę do godziny 15-ej.

!kuchar napisał(a):
W 90% przypadków takich silników jak R6 to jakies złudne odczucia ale napisz jak po zmianie.
Napisze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 12 września 2013, 14:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
mrcin86 napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
A o co chodzi z tą płukanką silnika Millers?
Jak to się stosuje?
Płukanka wyczyści w środku silnik, pozostałości po oleju, spuszczasz 500 ml oleju ....


Dzięki

mrcin86 napisał(a):

lukasbmw napisał(a):
BTW.
Olej a moc silnika:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 9kETjPZP9Y
i inne samochody:
http://www.youtube.com/results?search_q ... 0GrNnF0KdQ
Szkoda że nie ma właśnie Millersa.
Bardzo ciekawe, ale pewnie twoje auto nie służy jako rajdówka więc po co ci 15% ponad katalogową normę mocy? :)



No niby nie ale chcę u siebie po wymianie wszystkich filtrów,świec i zrobieniu wydechu podjechać na hamownie i zhamoweć E90.


DaaN napisał(a):
lukasbmw napisał(a):
A o co chodzi z tą płukanką silnika Millers?
Jak to się stosuje?


Kod:
Dodatek do oleju, który należy użyć przed jego wymianą.
STOSOWANIE:
Do wszystkich samochodów benzynowych i Diesel, osobowych i dostawczych.
· Dodaj butelkę ENGINE FLUSH do oleju.
· Uruchom silnik na 15-20 minut.
· Spuść olej, wymień filtr oleju i wlej do silnika nowy olej Millers.
KORZYŚCI:
Usuwa wszelkie osady i szlam z silnika. Utrzymuje Twój silnik w czystości. Zapobiega zużywaniu się silnika, wydłuża jego żywotność. Szczególnie polecany przy zmianie z dotychczas stosowanego oleju na wyższej jakości olej Millers.


Dzięki

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 14 września 2013, 09:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 357
Lokalizacja: Katowice Bmw Team Sląsk
Moje BMW: e36 Touring
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105643
mrcin86 napisał(a):
Bo to stary klekot i mu to obojętne jaki to olej

Stary nie Stary ale mało pali i się tym nie przejmuje

mrcin86 napisał(a):
zalewasz nowym olejem możesz cieszyć się złocistym kolorem, lepszym smarowaniem,

Do pierwszego wyjazdu do sklepu i :hyhy:
Lepszym smarowaniem Hmm ciekawe ciekawe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 14 września 2013, 11:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
!kuchar napisał(a):
W 90% przypadków takich silników jak R6 to jakies złudne odczucia ale napisz jak po zmianie.
I powiem ci, że już po zmianie, nawet zimny uruchamiałem, nie ten silnik, jeszcze ciszej pracuje, na zimnym i na ciepłym totalna cisza. Jednak juz wiem nigdy valvoline i tylko Millers, pamietam jak porównywałem silniki oba taki sam przebieg jeden pracował na millersie ciszej a drugi na valvoline głośniej.

Głodek napisał(a):
Stary nie Stary ale mało pali i się tym nie przejmuje
A co olej ma do spalania? Gadamy o oleju nie o spalaniu :D

Głodek napisał(a):
Do pierwszego wyjazdu do sklepu i :hyhy:
Lepszym smarowaniem Hmm ciekawe ciekawe
Bo nigdy nie płukałeś i nie masz doświadczenia więc nie wiesz. Zdejm pokrywę zobacz jak wygląda, poskładaj, zalej płukanka uruchom na 20 minut i znowu zdejm pokrywę i porównaj. A co do smarowania to prawda, bo w silniku po płukance nie ma szlamu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 14 września 2013, 11:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
mrcin86 napisał(a):
I powiem ci, że już po zmianie, nawet zimny uruchamiałem, nie ten silnik, jeszcze ciszej pracuje, na zimnym i na ciepłym totalna cisza. Jednak juz wiem nigdy valvoline i tylko Millers, pamietam jak porównywałem silniki oba taki sam przebieg jeden pracował na millersie ciszej a drugi na valvoline głośniej.

Wiesz może zależy od samego silnika i tego na czym jeździł w przeszłości. Moje M54 jak kupilem jeździło na oleju OEM Bmw LL04. Zmieniłem na Valvoline i kultura pracy praktycznie niezauważalnie wzrosła a potem jak wleciał Millers tak samo, troszkę jakby ciszej ale na prawdę nie wiele. Ja w sumie kupiłem Tridenta 5W40 ale może przejdę na XF'a.

Głodek napisał(a):
Do pierwszego wyjazdu do sklepu i

w dieslu tak :hyhy: w benzynie jak dobry olej ogarnie temat + zrobi sie płukankę i w silniku jest mało nagaru to świeży olej potrafi być bardzo długo zółto złocisty.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 14 września 2013, 11:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
!kuchar napisał(a):
Wiesz może zależy od samego silnika i tego na czym jeździł w przeszłości. Moje M54 jak kupilem jeździło na oleju OEM Bmw LL04. Zmieniłem na Valvoline i kultura pracy praktycznie niezauważalnie wzrosła a potem jak wleciał Millers tak samo, troszkę jakby ciszej ale na prawdę nie wiele. Ja w sumie kupiłem Tridenta 5W40 ale może przejdę na XF'a.
No właśnie, moja tez jezdziła na 0W30 LL04 Low Saps catrol eom BMW i taki sam lał poprzedni własciciel. XF polecam i to bardzo ;)

!kuchar napisał(a):
Głodek napisał(a):
Do pierwszego wyjazdu do sklepu i

w dieslu tak :hyhy: w benzynie jak dobry olej ogarnie temat + zrobi sie płukankę i w silniku jest mało nagaru to świeży olej potrafi być bardzo długo zółto złocisty.
Dokładnie, np w moim byłym golfie 1.4 silnik po kapitalce olej był złocisty az do 8 tysięcy km, potem delikatnie ciemniejszy sie robił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 14 września 2013, 15:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1566
Lokalizacja: KBC
Moje BMW: E36 328 Coupe
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124186
mrcin86 napisał(a):
I powiem ci, że już po zmianie, nawet zimny uruchamiałem, nie ten silnik, jeszcze ciszej pracuje, na zimnym i na ciepłym totalna cisza. Jednak juz wiem nigdy valvoline i tylko Millers, pamietam jak porównywałem silniki oba taki sam przebieg jeden pracował na millersie ciszej a drugi na valvoline głośniej.


Pod koniec miesiąca gdy nadejdzie czas wypłaty lejemy płukankę i zalewamy 2.8 Millersem...Dziękuje ;) :rotfl:

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 14 września 2013, 16:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 357
Lokalizacja: Katowice Bmw Team Sląsk
Moje BMW: e36 Touring
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105643
mrcin86 napisał(a):
Bo nigdy nie płukałeś i nie masz doświadczenia więc nie wiesz.

Nie robiłem i nie będę ;)
Nie wiedzę sensu robic płukanki, dolewać środek do płukania do starego oleju i odpalać na 20 min,
znajomy jak robił płukanie w Audi to kupił dodatkowa taką sama ilość oleju jak do wymiany ,zalał czysty olej+ środek do płukania ,to to jest płukanie silnika na czystym oleju ,a nie na starym dolewając płukanki :mur:
Wtedy to ma sens

Ide sie napic :zdrowko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 14 września 2013, 21:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
Sąsiad jaką ty mi przykrość robisz i naprawdę nie wiesz jak się stosuje i po co jest płukanka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MRCIN86 -->> E36 323i -> Millers i zakupy w ASO s.51
PostNapisane: 15 września 2013, 08:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 357
Lokalizacja: Katowice Bmw Team Sląsk
Moje BMW: e36 Touring
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105643
mrcin86 napisał(a):
Sąsiad jaką ty mi przykrość robisz i naprawdę nie wiesz jak się stosuje i po co jest płukanka.

Nie żadną przykrości ,tylko mówię jak kolega robił płukanie silnika ,tak jak w poście wyżej pisałem
ja osobiście nigdy nie robiłem i nię będe robił ,każdy robi pod siebie ,więc luzik sąsiad ;)
Już nie robie OT bo szkoda zaśmiecać temat :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1592 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 80  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL