BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 16:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] M57d30 spadek mocy przy 4.000 obr
PostNapisane: 15 września 2013, 18:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 536
Moje BMW: e36 320ci '95r
Kod silnika: m50b20tu
Garaż: e34 530i V8 >Bmw e36 320ci > Bmw e39 523ia> Bmw e34 525i > Audi a4 b7> Renault Laguna 3 > Bmw e61 LCI 530xd
Witam, mam okazje kupić bmw e39 z silnikiem 3.0d, motor 184km

Auto ma normalną moc, mam porównanie do bmw brata z tym samym motorem i idą identycznie.
Jednak jest problem że przy 4.000 obr\min jak by odcinało paliwo, do tych 4.000 jest jak najbardziej ok

Sprzedający mówił że wymienił pedał gazu bo był pęknięty i teraz się to zrobiło, i trzeba zaprogramować go pod komputerem.

Możliwe to? na pewno będę podłączał przed zakupem autko pod komputer aczkolwiek mógłby ktoś napisać coś więcej o tym problemie.
Nie lubie kupować aut z jakimiś usterkami aczkolwiek jeśli wystarczy tylko zaprogramować ten pedał to bym się skusił, żeby nie wyszło że padnięta jest jakaś pompa progowa, czujnik ciśnienia czy coś w ten deseń.


Ostatnio edytowano 15 września 2013, 21:28 przez pdasiek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] n57d30 spadek mocy przy 4.000 obr
PostNapisane: 15 września 2013, 21:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 176
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 530d 01' Turing
Kod silnika: M57
U mnie przy 4000 obr/min szarpał silnik. Przyczyną była padnieta pompa progowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] n57d30 spadek mocy przy 4.000 obr
PostNapisane: 15 września 2013, 21:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Popraw tytuł-M57D30

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M57d30 spadek mocy przy 4.000 obr
PostNapisane: 16 września 2013, 20:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 536
Moje BMW: e36 320ci '95r
Kod silnika: m50b20tu
Garaż: e34 530i V8 >Bmw e36 320ci > Bmw e39 523ia> Bmw e34 525i > Audi a4 b7> Renault Laguna 3 > Bmw e61 LCI 530xd
mógłby ktoś napisać jak z tym pedałem gazu, spotkał się ktoś z czymś takim?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M57d30 spadek mocy przy 4.000 obr
PostNapisane: 16 września 2013, 21:21 
Offline
Specjalista

Posty: 2696
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Z tego co wiem, to były 2 rodzaje pedałów gazu. Do automatu i manuala, zamiana ich potrafi powodować problemy i dziwne zachowanie.


Różnice są też m.in. np. E39 i E60(przynajmniej w numerach części), więc może to być też powód problemów

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e39] M57d30 spadek mocy przy 4.000 obr
PostNapisane: 16 września 2013, 21:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 536
Moje BMW: e36 320ci '95r
Kod silnika: m50b20tu
Garaż: e34 530i V8 >Bmw e36 320ci > Bmw e39 523ia> Bmw e34 525i > Audi a4 b7> Renault Laguna 3 > Bmw e61 LCI 530xd
no nic, jestem umówiony na wymianę i mam podjechać do znajomego mechanika podpiąć pod kompa, zobaczymy co tam wyjdzie. Przejedzie się też mechanior do obada czy to warte :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M57d30 spadek mocy przy 4.000 obr
PostNapisane: 17 września 2013, 08:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3295
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Trudna sprawa z dieslem, bez kompa(inpy) ani rusz...trzeba podczas jazdy sprawdzić ciśnienie progówki, jak spada poniżej 3,5bar przy pełnym bucie, to pompka na śmietnik i to może być przyczyną, a jeśli nawet nie to jest przyczyną, a ciśnienie spada, to zaraz i tak padnie :P

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M57d30 spadek mocy przy 4.000 obr
PostNapisane: 17 września 2013, 13:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 536
Moje BMW: e36 320ci '95r
Kod silnika: m50b20tu
Garaż: e34 530i V8 >Bmw e36 320ci > Bmw e39 523ia> Bmw e34 525i > Audi a4 b7> Renault Laguna 3 > Bmw e61 LCI 530xd
sprzedawca się rozmyślił także nie sprawdze niestety co jej dolegało :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M57d30 spadek mocy przy 4.000 obr
PostNapisane: 18 września 2013, 12:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
Mialem podobny problem. Auto jezdzilo normalnie wlasnie do ok. 4000obr potem lipa. Dodatkowo czasem wywalalo mi w inpie blad pedalu gazu. Juz mialem zmieniac pedal ale wczesniej zmienilem softa w aucie i problem znikl ;)
Tak pozbylem sie bledu ale problem z slabym autem powyzej 4tys rpm zostal.
Okazalo sie, ze urwana klapka w kolektorze dolotowym zablokowala sie przed samym cylindrem i czesciowo blokowala dolot. Stod brak mocy na wyzszyc obrotach;) po wydostaniu jej auto odetchnelo i odzyskalo moc!

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL