BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 września 2013, 15:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Marazzz, jak na razie blad czujnika nie wyskoczyl przez 170km. ale ciagle wyskakuje blad lambdy. gdy skasuje blad i zrobie adaptacje inpa to auta bardzo dobrze smiga,ale po paru km tak jakby staje sie bardziej mulowate i obroty zaczynaja spadac nizej niz powinny,wiec powpinam pod inpe i blad lambdy:

1.
E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 09/10/13 15:28:24 ECU: BMS43DS0 JobStatus: OKAY Variant: BMS43DS0-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
201 Lambdareglergrenze
Error frequency : 1 Logistic counter: 46
Motordrehzahl 1840.00 1/min Last 3.65 ms Batteriespannung 14.20 V aufgetreten vor (rel. BZ) 1.20 h
Kurzschluss gegen U-Batt sporadischer Fehler =============================================================

LUB:

201 Lambdareglergrenze
Error frequency : 1 Logistic counter: 42
Motordrehzahl 1040.00 1/min Last 1.60 ms Batteriespannung 14.20 V aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h
Kurzschluss gegen Masse sporadischer Fehler

zubażam mieszanke gazu ale blad dalej wyskakuje,czy moze być uszkodzona sonda?

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 września 2013, 19:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Jestes pewien że z tym Twoim LPG to wsio OK...? bo przy spadkach cisnienia będzie Ci wywalac błąd lambdy właśnie. Jak już nie jesteś pewien co dolega autu, to może warto by podjechać do dobergo gazownika.

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 września 2013, 20:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
z gazem nie jest wszystko ok bo szarpie na zimnym, a gazownikow to juz mam dosyc.... :/

Ma ktoś jakiś pomysl? nie wiem wzbogacić mieszanke,podniesc cisnienie...

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 września 2013, 08:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Wróbel91 napisał(a):
z gazem nie jest wszystko ok bo szarpie na zimnym, a gazownikow to juz mam dosyc.... :/

Ma ktoś jakiś pomysl? nie wiem wzbogacić mieszanke,podniesc cisnienie...

Jak nie jest ok, to posprawdzaj najpierw przewody, może się okazać że masz np. poluzowany kabel od podciśnienia. A sondę to w ogóle sprawdziłeś? Jak jest OK, to może być jeszcze taka akcja że masz ją podłączoną pod sterownik LPG. Ponoć mogą być z tym problemy. Oczywiście są też inne możliwości, typu parownik albo wtryski, albo adaptacja się skaszaniła bo instalacja źle wyregulowana/założona/stara/lipnej jakości, itd. Zacznij od: sprawdzenie przewodów, sprawdzenie sondy (multimetrem), skasowanie adaptacji i jazda na samym PB (to najszybciej zrobisz i przy okazji też się okaże czy sonda żyje). Gazownika proponowałem ogarniętego, z odp. interfejsem i wiedzą.

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 września 2013, 10:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Sonda jest podpieta pod lpg bo pokazuje mi w programie.sondy nie sprawdzalem,w programie gazowym faluje a na inpie pokazuje ze chodzi.jak ja sprawdzic multimetrem?

Obrazek

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 września 2013, 14:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Wróbel91 napisał(a):
jak ja sprawdzic multimetrem?

Podepnij sobie jeden przewód pod czarny kabelek, a drugi pod masę. Rób na rozgrzanym i odpalonym silniku i poproś kogoś żeby gazował podczas pomiaru. U Ciebie jest sonda 1 voltowa, jak jest sprawna to zakres jej pracy powinien się dynamicznie zmainiać od powiedzmy 0,1 do max 1V - jeśli się utrzymuje tylko w dolnych granicach, powiedzmy od 0,2-0,3, albo przekracza znacznie 1V to do wymiany. Jest też ryzyko błędu pomiaru - tu wiele zależy od tego jaki masz miernik, jeśli najtańsza czajna, to lepiej załatwić jakiś porządny, a najlepiej to ponoć oscyloskopem. Tu masz przykład sprawnej sondy: http://www.youtube.com/watch?v=gzzYvI64Yyc
Ok, starczy tego OT - bo kolegę Vadima zbeształem jak jakiś admin, a sam jestem nie lepszy :wstyd: Za co wielkie :keep:

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 września 2013, 17:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Mam pytanie otoż popatrzylem na prace sondy na kapie gazowym i na lpg sonda nieraz spada do 0V i tak przez 1-2 sekundy stoi tak sie dzieje tylko na lpg czym to moze byc spowodowane?(wtedy DME wyrzuca bład sindy) wzbogacalem mieszanke ale jest tak samo.

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 14 września 2013, 15:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 249
Lokalizacja: ELE/Łódź
Moje BMW: e90
Garaż: e90 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156798
była e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120049
Koledzy nigdzie nie mogę znaleźć co to za błąd. Pomoże ktoś?
Obrazek

BMW e39 2.0 na podwójnym vanosie

_________________
Obrazek
WEJDŹ, ZOBACZ, OCEŃ ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 15 września 2013, 14:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Wiatrak -problem z załączeniem.

_________________
Pozdrawiam.
Jimmy.Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 16 września 2013, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: wschodnia
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57 306 D4
mam mały problem z e61 2005r
3 błędy i za chiny nic konkretnego nie mogę odnośnie ich znaleźć

0xe51d
0xe51a
9cb3

wszystko w module lm2 ahl
zmienione lampy przód, tył na lci plus cala instalacja.
lampy góra dół działają, na boki już nie. diodka zielona nie mruga.

pozd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 września 2013, 05:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
badowsky napisał(a):
mam mały problem z e61 2005r
3 błędy i za chiny nic konkretnego nie mogę odnośnie ich znaleźć

0xe51d
0xe51a
9cb3

wszystko w module lm2 ahl
zmienione lampy przód, tył na lci plus cala instalacja.
lampy góra dół działają, na boki już nie. diodka zielona nie mruga.

pozd

0xe51d Lenk winkel Timeout PT-CAN - sterowanie kątem
0xe51a Gierrate Timeout - odchylenie
9cb3 to prawdopodobnie błąd podgrzewania dysz spryskiwaczy.

Kodowanie po tej przeróbce było?

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 września 2013, 06:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: wschodnia
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57 306 D4
ma sie rozumiec :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 21 września 2013, 22:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
Czy może mi ktoś wytłumaczyć tylko dosyc dokładnie jak w inpie wejść w opcje aby widzieć temperature oleju w automatycznej skrzyni biegów w E65 (w innych modelach chyba bedzie tak samo.) Mam inpe ale jestem z niej zielony. Szybko się uczę. Proszę o fachowe rady i porady.
Jak również sprawdzić cisnienie pompy paliwa???
Jeżeli ktoś ma pojecie to proszę o rady,porady i pomoc. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 22 września 2013, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
co oznacza ten blad??


E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 09/22/13 15:53:29 ECU: BMS43DS0 JobStatus: OKAY Variant: BMS43DS0-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
201 fuel trim limit
Error frequency : 2 Logistic counter: 48
Engine speed 1640.00 1/min engine load 3.58 ms Battery Voltage 14.30 V aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h
Short circuit to ground Sporadic error =============================================================

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 22 września 2013, 20:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Witam
Moze ktos wytlumaczyc o co chodzi z tymi bledami?
Z gory dziekuje
• 215 Lambda sensor bank 1 lub ASC / MSR / EML-Interface nie jest wiarygodny
• 216 Lambda Sensor Bank 2 lub sygnał położenia EGS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 22 września 2013, 21:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
Pewnie jezdzisz na LPG !?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 września 2013, 11:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Miras, Jesli chodzi o mnie to tak.

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 września 2013, 19:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Tak mam firmy kme w lutym zakładany. Oprócz tych dwóch błędów mam jeszcze 4 każdy od sondy: 61, 79, 55 i 25 i to są od podgrzewania sond, wszystkie sondy stoją a stało to się jak wymieniłem dwie sondy regulacyjne na nowe boscha było wszystko ok przez pół dnia i nagle wszystko siadlo. Czemu tak się stalo, ecu padł?


Miras napisał(a):
Pewnie jezdzisz na LPG !?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 września 2013, 22:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 89
Lokalizacja: PTB
Moje BMW: E46,E36
Kod silnika: M54B30
Panowie co oznacza ten wpis zaznaczony na czerwono?
Obrazek


Błąd mi wywala ,,steering angle Sensor Signal not plausible,Offset", i dsc i od hamulca ciagle swieca na pomarańczowo.
To jedno wychylenie nie pasuje ale niewiem od czego zaczac. Wie ktoś jak w inpie to skalibrować? Bo mnie krew zalewa z tymi kontrolkami

_________________
[I love E46\\\3]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 września 2013, 08:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
Jcvda, czujnik kata skrętu musisz skalibrować.
Zresztą wystarczyło przetłumaczyć w pierwszym lepszym translatorze
Cytuj:
steering angle Sensor Signal not plausible,Offset

Cytuj:
czujnik kąta kierownicy Sygnału nie wiarygodne, offset
:ok:

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 155 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL