BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Filmy z 1/4 - 8 str
PostNapisane: 17 września 2013, 08:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
kaloh1 napisał(a):
chłopaki z Łodzi mają naprawdę żwawe auta, a 320 deejays'a z brzmienia to na pewno nie diesel; pasażer w aucie to przynajmniej u mnie +0,3 sek. w ET;



No ja też sam nie jeździłem, bo nie chciałem kobiety na deszcz wyrzucać :wstyd: A co do dzwięku to klekot i tyle :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Filmy z 1/4 - 8 str
PostNapisane: 27 września 2013, 21:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 323
Moje BMW: X5 E70
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256
Znowu wjechaliśmy na rolki z autem, żeby sprawdzić parę dupereli, głównie zobaczyć jak działa hamulec obciążeniowy na hamowni. Co do samego przebiegu to kreska momentu ma wysoki peak i szybko spada niestety, będzie poprawka, ale dopiero jak wjedzie nowy IC, bo i moc nie powala :)

Swoją drogą turbo dobrze dmucha :]

Obrazek

_________________
Holo Garage:
X5:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256&p=1834440#p1834440
A6:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=139477&p=1805442#p1805442
S1kRR:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=158891


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Filmy z 1/4 - 8 str
PostNapisane: 27 września 2013, 22:08 
Myślałem, że na tej turbinie będzie trochę więcej mocy, u mnie na serii wyszło praktycznie tyle samo, fakt masz trochę lepszy przebieg krzywej. Sporo momentu za to, tylko żeby dłużej się trzymał. Sprzęgło seria, czy może coś wymieniałeś?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Filmy z 1/4 - 8 str
PostNapisane: 27 września 2013, 22:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
Tak jak rozmawialiśmy. Zmieniaj ten IC i utrzymaj Nm do końca, a bedzie w miare jako tako ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Filmy z 1/4 - 8 str
PostNapisane: 28 września 2013, 11:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 153
Moje BMW: E42
Kod silnika: M666B30
ladny pocisk :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 29 września 2013, 23:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 323
Moje BMW: X5 E70
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256
smietnik napisał(a):
Myślałem, że na tej turbinie będzie trochę więcej mocy, u mnie na serii wyszło praktycznie tyle samo, fakt masz trochę lepszy przebieg krzywej. Sporo momentu za to, tylko żeby dłużej się trzymał. Sprzęgło seria, czy może coś wymieniałeś?


Turbina nie ma jeszcze w pełni wykorzystanego potencjału, ze względu na brak szczelnego IC. Mam nadzieję, że po wymianie uda się wyciągnąć lepszą moc i lepszy przebieg momentu.

Sprzęgło seria, dwumas też. Niestety przez te Nm jest lipa z wałem, wpada w drgania przy 2 tys.
Może macie jakieś tipy na to? Podporę wymieniałem, pomogło na 30 tys. km gdzieś. Znowu mam ją zmienić?

_________________
Holo Garage:
X5:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256&p=1834440#p1834440
A6:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=139477&p=1805442#p1805442
S1kRR:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=158891


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 2 października 2013, 08:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Spójrzcie jak idealnie pokazuje linia momentu obrotowego wydajność układu paliwowego :) od 2100obr idealna krzywa w dół :) Należałoby wyrównać moment do wartości maksymalnej jaka jest przy 3000obr lub 2500obr, czyli płaskie 500Nm i będzie wporzo :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 2 października 2013, 10:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 545
Lokalizacja: Sieradz / Heerhugoward
Moje BMW: E91 330i
Kod silnika: N52B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123373

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156112 e91
Przy takim momencie chyba wibracji będzie ciężko się pozbyć :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 2 października 2013, 16:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 323
Moje BMW: X5 E70
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256
jnx napisał(a):
Spójrzcie jak idealnie pokazuje linia momentu obrotowego wydajność układu paliwowego :) od 2100obr idealna krzywa w dół :) Należałoby wyrównać moment do wartości maksymalnej jaka jest przy 3000obr lub 2500obr, czyli płaskie 500Nm i będzie wporzo :)


No dobrze, ale przecież 500Nm to mam od 1800 do prawie 3000, plus max przy 2150.
Nie jestem tunerem, więc powiedz mi czy obniżenie momentu w takim przypadku podwyższy mi moc maksymalną czy to sugestia odnośnie wpadania wału w drgania? Ten drżał nieraz już przy 480Nm :(

_________________
Holo Garage:
X5:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256&p=1834440#p1834440
A6:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=139477&p=1805442#p1805442
S1kRR:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=158891


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 2 października 2013, 21:17 
Ja wymieniłem wszystko , sprzegło , dwumas , poduchy silnika i skrzyni, podpore wału łącznik wału z dyfrem i ze skrzynia , wał wywazony , tuleje dyfra i przy 610 Nm .... cisza .Przy 260 km/h również. :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 3 października 2013, 00:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 920
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: E61 535d
sirek, w M57 niektóre graty są inne...

_________________
Jest E61 535d 372PS

Była 330Cd 287PS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 3 października 2013, 01:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
kaloh1 napisał(a):
jnx napisał(a):
Spójrzcie jak idealnie pokazuje linia momentu obrotowego wydajność układu paliwowego :) od 2100obr idealna krzywa w dół :) Należałoby wyrównać moment do wartości maksymalnej jaka jest przy 3000obr lub 2500obr, czyli płaskie 500Nm i będzie wporzo :)


No dobrze, ale przecież 500Nm to mam od 1800 do prawie 3000, plus max przy 2150.
Nie jestem tunerem, więc powiedz mi czy obniżenie momentu w takim przypadku podwyższy mi moc maksymalną czy to sugestia odnośnie wpadania wału w drgania? Ten drżał nieraz już przy 480Nm :(


Sugestia odnośnie tego IC i domniemanej nieszczelności w dolocie, jeśli ona jest to spoko weź to ogarnij, turbo dłużej pożyje, ale efektów już bym się nie spodziewał odnośnie jakichkolwiek przyrostów :)

sirek widziałem Twoje auto w BMW TRANDS :) Najs ;)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 3 października 2013, 08:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 323
Moje BMW: X5 E70
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256
sirek napisał(a):
Ja wymieniłem wszystko , sprzegło , dwumas , poduchy silnika i skrzyni, podpore wału łącznik wału z dyfrem i ze skrzynia , wał wywazony , tuleje dyfra i przy 610 Nm .... cisza .Przy 260 km/h również. :cwaniak:


Nie podchodzę do auta z takim budżetem, żeby teraz wymieniać wszystko ;)
Jest zmieniona podpora wału, jedna poducha (taka olejowa) i łącznik gumowy na wale. Zapewne znowu wywaliło więc podporę. Albo, co pewniejsze, nowa podpora zmniejsza tylko problem leżący gdzieś indziej.

Co do IC - podejdę do tematu i zobaczymy. Nieszczelność gołym okiem widać, wystarczyło się przyjrzeć. Na pewno nie zaszkodzi i będę miał argument do poprawki programu. Zawsze można podejść z większych wtrysków, ale kto będzie wtedy płacił za te tuningi? :hyhy:

_________________
Holo Garage:
X5:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256&p=1834440#p1834440
A6:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=139477&p=1805442#p1805442
S1kRR:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=158891


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 3 października 2013, 09:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
jak łącznik gumowy i podpora świeża, "zciągnij" u tunera tą górkę momentu 1800-2500 powinno wystarczyć

to niezłą masz nieszczelność IC jak gołym okiem widać :szok:



;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 3 października 2013, 10:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 323
Moje BMW: X5 E70
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256
Nie no, nie ma dziury. Po prostu jak mokry cooler był to bąbelki się robiły :)

_________________
Holo Garage:
X5:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256&p=1834440#p1834440
A6:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=139477&p=1805442#p1805442
S1kRR:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=158891


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 3 października 2013, 11:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Cytuj:
Zawsze można podejść z większych wtrysków, ale kto będzie wtedy płacił za te tuningi? :hyhy:


No właśnie :D A wymienisz wtryski to się okaże że półoś bije od momentu a to cos tam i w nieskończoność niestety zabawa w klocki hehe :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 3 października 2013, 11:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
oj tam, oj tam,..... najwyżej poodpada to co słabe i bedzie spokój :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 3 października 2013, 11:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 323
Moje BMW: X5 E70
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256
JNX, masz rację. Zawsze można zrobić coś, żeby było szybciej, sprawniej itd. Ograniczeniem jest tylko budżet i pomysłowość...
No ale chcę zrobić ten IC, poprawię mapę i dam wykres, mam to właściwie free of charge. Zobaczymy czy i co się zmieni :)

Cholera, to nie miało być auto do wyścigów i miałem w nie nie inwestować... to silniejsze ode mnie :wstyd:

No to na następne wyścigi, gdziekolwiek będą, podejdę w najprostszy możliwy sposób i wywalę wszystko co zbędne ze środka :hyhy: . Najtańszy i bardzo efektywny tuning :)

_________________
Holo Garage:
X5:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256&p=1834440#p1834440
A6:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=139477&p=1805442#p1805442
S1kRR:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=158891


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 3 października 2013, 16:42 
Przy tak wysokim momencie układ przeniesienia napedu musi być idealnej kondycji , minimalny luż którejkolwiek części lub np. zaburzenie wspośrodkowośći skrzyni , wału i dyfra spowoduje drgania. Wymieniając kolejne graty wreszcie trafi się wadliwy , a to niestety budzet. :|
Pomoże też zejście z momentu ale wtedy po co modzić mechanicznie? :niepewny:

P.S. Jnx dzięki , takie sobie QP mam. :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kaloh1 -->> 330d e46. Hybryda GT2260V. Wykres str 9
PostNapisane: 3 października 2013, 18:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 323
Moje BMW: X5 E70
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256
Ostatecznie zawsze mogę redukować przed wyprzedzaniem na pełnym bucie, wtedy drgań nie ma :)
Zejście z momentu jakoś mi się nie uśmiecha. Na co dzień po mieście jeżdżę tempem starego taksówkarza i przydaje się mieć odpowiednie odepchnięcie nieraz.

P.S.
Sirek, Twoje coupe jest jednym z tych, przy których fani E46 i ogólnie BMW w dieslu fapują, więc nie bądź zbędnie skromny :D

_________________
Holo Garage:
X5:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141256&p=1834440#p1834440
A6:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=139477&p=1805442#p1805442
S1kRR:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=158891


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: mmarcin47 i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL