BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 07:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
DonForesto, myślę, że to jakiś wałek. Na pewno tyle nie ma :P hamownia oszukuje ;)
poza tym nie jedzie - bo nie ;)

dobry wynik, dobre mody - jest :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 07:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
no to jest wynik :super:



jak pojeździsz trochę opisz wrażenia, kiedy pojawia się kop itd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 08:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
świetny wynik :cwaniak: Jak możesz to zmierz osiągi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 08:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 961
Lokalizacja: Polkowice / Oława
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57D30
przemek530d napisał(a):
kiedy pojawia się kop


Od 1800 obr/min

marcin92 napisał(a):
Jak możesz to zmierz osiągi


W sensie przyśpieszenia?

_________________
OBECNE:
E38 M57D30 Ciornyj Bumier
viewtopic.php?f=6&t=159992
BYŁE:
E46 M57D30 Orient Express by Forest
viewtopic.php?f=6&t=70227&start=0
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 08:27 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Bardzo ładny wynik :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 09:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Forest gratki wyniku, chyba jedno z mocniejszych m57 :cool:
Na hamowni nie było nadmuchu? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 09:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 122
Lokalizacja: Świdnica
Moje BMW: e60 535d++
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154479&start=0
Super wyszlo,tez skocze shamowac po programie u Rogera :super: chociaz nawet bez hamowania czuc wielkaaa roznice :hyhy: polecam i pozdrawiam Rogera !! wszystko szybko i fachowo zalatwione :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 10:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 961
Lokalizacja: Polkowice / Oława
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57D30
kuruś napisał(a):
Na hamowni nie było nadmuchu?


Był oczywiście umieszczony przed autem, po prostu na filmie go nie widać.

_________________
OBECNE:
E38 M57D30 Ciornyj Bumier
viewtopic.php?f=6&t=159992
BYŁE:
E46 M57D30 Orient Express by Forest
viewtopic.php?f=6&t=70227&start=0
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 10:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 122
Lokalizacja: Świdnica
Moje BMW: e60 535d++
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154479&start=0
Jak wrazenia z jazdy ? opisz jakies kille ,droge powrotna :hyhy: w sobote lece do Rogera bo oczywiscie swoje turbo zle rozkrecilem na oko :zawstydzony: i mysle czy tez wrzucic wieksze od e60 zeby nie brakowalo dmuchniecia na nowy sezon :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 10:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 961
Lokalizacja: Polkowice / Oława
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57D30
Paweldsw napisał(a):
Jak wrazenia z jazdy ? opisz jakies kille ,droge powrotna


Tak jak pisałem wcześniej jestem MEGA zadowolony.
Killi nie było, wracając od Rogera A4 podjudzałem jednego Mietka i Passata.
Mietek nie podjął wyzwania, Passat odpuścił po wbiciu 4 biegu :D
Ogólnie trochę spalanie mi wzrosło bo od soboty jakoś tak mocniej wciskam pedał przyśpieszenia ;)
Bardzo podoba mi się ten obłędny świst turbo...


Przyjeżdżaj po Darki do Oławy to od razu zaliczysz przejażdżkę :hyhy:

_________________
OBECNE:
E38 M57D30 Ciornyj Bumier
viewtopic.php?f=6&t=159992
BYŁE:
E46 M57D30 Orient Express by Forest
viewtopic.php?f=6&t=70227&start=0
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 10:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Pozwolę sobie odnieść się do wyników . Nigdy nie jest tak aby nie mogło być lepiej .
Dlatego postawiłem kupić hamownię i takie mody będę stroił nie tylko na "loga" ale również z hamownią na drodze.

Wykres przyzwoity ;) :D
Obrazek

Dla ciekawostki dodam że ciężko wystroić dobrze turnię gt2260v w dde4 ponieważ oprogramowanie ecu do pomiaru ciśnienia doładowania w tym silniku ma koniec skali o ile dobrze pamiętam na 2,47 bara czy 2,48 . Idąc w większą turbinę z większym doładowaniem i domyślnie sterowaną elektronicznie mamy problem bo w programie podczas logowania nie widzimy jak się zachowuje turbina powyżej tego ciśnienia , o ile przeładowuje w piku. Mamy żądanie a nie mamy zmierzonego bo ciśnienie przekracza skalę aplikacji.
Zewnętrzny wskaźnik doładowania ułatwia sprawę ... będzie można się w stroić dokładniej , wiem że taki wskaźnik jest w planach Foresta. :ok:
Zawsze interesowała mnie moc w przedziale użytecznych obrotów mało jest wykresów tego silnika z mocą 180 koni już przy 2600obr czyli dość szybko .
Co do mocy maksymalnej.............. w ten przedział mocy zaglądamy najczęściej w sprincie i korzystamy z niej rzadko. Oczywiście można by w przedziale obrotowym gdzie wyszła największa moc podnieść trochę jeszcze np . ciśnienie na szynie, pękło by spokojnie 245ps tylko zastanawiam się po co ?

Forest zakres z którego najczęściej będziesz korzystał masz zaznaczony na pomarańczowo..... i to moim zdaniem jest przedział fajnej mocy i ciekawego momentu do jazdy na co dzień i nie tylko.

Mati... wtryski hm . Tuning nie lajtowy , można by się doszukać paru innych gratów które nie są zadowolone z takiego stanu rzeczy.
Jak ktoś słusznie zauważył moc nie bierze się tyko z powietrza ale i z paliwa ,w tym aucie akurat jeśli chodzi o paliwo, jest jeszcze trochę zapasu , zresztą i powietrza może być więcej.
Jest małe ale !!!! W pewnym momencie pojawia się problem , zainteresowany chce więcej a modzący ( modzący bo nie uważam się za tunera) mówi dość .
Ja mówię dość , bo uważam że to jest w granicach rozsądku ,jeśli ktoś zwiększy jeszcze parametr zadane w programie ...uzyska więcej :hurra: tylko co dalej ? W jaką stronę to idzie i na jak długo ? Tak naprawdę nikt tego nie wie, z tego co się zorientowałem to Forest lubi przycisnąć w palnik.
Jeszcze raz życzę miłego długiego bezawaryjnego użytkowania :)
Aaaaaaaaaaaaaaa.. i to : zawsze to powtarzam ! Wykres z dowolnej hamowni czy stacjonarnej czy na kole , nie jest faktycznym odzwierciedleniem przebiegu momentu obrotowego i mocy .
Powiedział bym że większość wykresów jest poglądowa i przedstawia zbliżone osiągi .
Pojedzie na inną hamownie z innym obciążaniem (zhamuje auto na innym biegu) i wyjdzie inny niuton i moc. Twk więc nie ma się co zbyt mocno "brandzlować" kreskami.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 11:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
Fajny wynik! Taki akurat :ok: Pewnie niezle lata :ok: Mi by tyle wystarczylo! Ale niestety - GM :kwasny:

Roger-Nysa napisał(a):
Dlatego postawiłem kupić hamownię i takie mody będę stroił nie tylko na "loga" ale również z hamownią na drodze.

Krzysiek to ja wpadam do Ciebie po wykresik ;)

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 12:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
DonForesto napisał(a):
przemek530d napisał(a):
kiedy pojawia się kop


Od 1800 obr/min

marcin92 napisał(a):
Jak możesz to zmierz osiągi


W sensie przyśpieszenia?

dokładnie ;) np 0-160 albo 0-200 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 12:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Mi osobiscie nigdy nie udalo sie przekroczyc 230KM i na tyle fizycznie starczaja wtryski jesli przeliczy sie dawke dla 4000obr. Bedzie dynomet wgrasz serie i zobaczymy ile na serii wypluje.. obstawiam wlasnie te 4% wiecej :) Choc podlewac moga na innych dawkach i to z tym tez jest roznie.. Kopci troche auto? Czy absolutnie czysto?

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 12:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
a w tym przypadku, na którym biegu auto było hamowane ?
Nm bardzo łagodnie wstaje, a odczuwalny kop od 1800obr/min


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 13:10 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
I dla jasnosci w tym aucie nie ma zapasu paliwa ... dochodzi podstawowa wiedza kiedy wtryski zaczynaja pracowac ponad stan i zbyt mocno sa obciazone ... a dlaczego sa obciazone , to juz pozostawiam osobie robiacej soft ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 14:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
TC-PERFORMANCE napisał(a):
I dla jasnosci w tym aucie nie ma zapasu paliwa ...


Gdy stroił turbinę, to auto zatankowane było pod korek. :hyhy:
Więc zapas był jeszcze spory ;)

Forest, Twoje wtryski są zbyt mocno obciążone i pracują ponad stan , więc jak przyjedziesz, zgodnie z sugestia "mistrza " zrobimy aby nie były obciążone ponad stan ( choć brakuje mi podstawowej wiedzy i nie wiem za bardzo co to znaczy), lub olejemy sugestie i wyciśniemy z nich wszystko co się da ustalając zapas ;)
Tc i cala reszta pomarańczowych ... kuzynów ,braci , popleczników i innych nie dowartościowanych użytkowników internetu .Jeśli piszecie do mnie , to proszę pełnym zdaniem bo czasem mam problemy z zrozumieniem tekstu pisanego . zwłaszcza zwrotów nie pełnych , nie jasnych lub zdań w których zamiast treści jest zbyt wiele kropek. Nie chcę przez to doprowadzić do jakiegoś zwarcia.
Obrazek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Ostatnio edytowano 9 października 2013, 15:06 przez Roger-Nysa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 14:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 122
Lokalizacja: Świdnica
Moje BMW: e60 535d++
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154479&start=0
Wtryski w 3.0d 184 i 204 KM sa te same ? moze moje "wystarcza" ?? :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 15:01 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
Roger-Nysa napisał(a):
TC-PERFORMANCE napisał(a):
I dla jasnosci w tym aucie nie ma zapasu paliwa ...


Gdy stroił turbinę, to auto zatankowane było pod korek. :hyhy:
Więc zapas był jeszcze spory ;)

Forest, Twoje wtryski są zbyt mocno obciążone i pracują ponad stan , więc jak przyjedziesz, zgodnie z sugestia "mistrza " zrobimy aby nie były obciążone ponad stan ( choć brakuje mi podstawowej wiedzy i nie wiem za bardzo co to znaczy), lub olejemy sugestie i wyciśniemy z nich wszystko co się da ustalając zapas ;)
Tc i cala reszta pomarańczowych ... proszę BO .
Obrazek

Widzisz jak o czyms nie masz pojecia odwracasz dziwnie sytuacje ... nie rozumiem tego ... sam wiesz ze nie masz o tym pojecia a probujesz grac w jakies dziwne gry ...
i prosze forumowiczow o nie odbieranie tego jako konkurencja bo .... bo to nie jest dla mnie konkurencja...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DonForesto E46 Orient Express - hamownia z GT2260V-s27
PostNapisane: 9 października 2013, 15:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
i sie zaczelo :mur: :rotfl:

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Ostatnio edytowano 9 października 2013, 15:19 przez artur441, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 40  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Zakuss i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL