BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 13:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] [M40] ciężko odpala i nie chodzi na 1 cylinder
PostNapisane: 12 października 2007, 09:26 
WITAM. moj problem z BMW jest taki ze, ciezko odpala, przewaznie za 3 razem. jak odpali to wszystko jest ok. wolne obroty sa wporzadku. problem zaczyna sie podczas jazdy. tak jak by nie palił na jeden tłok. dopiero po ok 4 tys i obrotów to znika. POMOCY!


Ostatnio edytowano 12 października 2007, 21:40 przez pemopemo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2007, 12:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 86
Lokalizacja: Sieradz
...byc moze to beda swiece...ja wymienilem i pieknie odpalala...za drugim razem bylo podobnie...pompka slalba...az poszla...wymienilem pompke i good:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2007, 13:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Przyczyn takiego zachowania samochodu moze byc pare(conajmniej) kable WN, swiece,pompa paliwa....moze podawac za slabe cisnienie i wtedy paliwo nie dociera do wtryskiwaczy tak szybko jak powinno...nastepna rzecz to filtr paliwa...moze byc zapczany.

Pozdrawiam
Łukasz.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2007, 09:01 
swiece wymienione przewody sprawdzone a autko jezdzi na gazie wiec raczej to nie wina pompki paliwowej. byłem juz u paru mechaników i kazdy rorkłada rece. :zly:

[ Dodano: 13 Październik 2007, 10:06 ]
jeszcze wczoraj po odpaleniu słuchałem jak pracuje silnik i słychac jakies stuki w okolicach kopułki. nie sa to metaliczne stuki tylko trakie głuche. do kopułki zagłodałem i wszystko jest ok.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL