BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 19:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Piszczy wspomaganie
PostNapisane: 29 maja 2006, 14:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
Witam
dziwna sytuacja dziś mnie spotkała , kiedy dojechałem do pracy zaczeło coś wyć, zatrzymalem sie na parkingu, skreciłem kilka razy kierownica i nadal piszczało i wyło , wylaczyłem silnik .
co to mogło sie stać?
dzieki za odpowiedzi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 16:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
podłączam się do tematu..miałem tak samo par dni temu...:/

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 16:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
yo, nie wiem jak bedzie jak dzis odpale to drugi raz odkad mam to auto, dziwne niby sie pompa od wspomagania konczy tak? ale to znika jak odpaliłem ostanim razem czyzby za ostro skrecałem? :mrgreen: o co tu chodzi??? ktos wie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 19:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
też tak miałem dolałem oleju do zbiorniczka i przestało ale jak skręce do oporu kierą to przypiszczy to normalka nie w każdym aucie ale tak bywa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2006, 13:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
juniorszogun napisał(a):
eż tak miałem dolałem oleju do zbiorniczka


jakiego oleju?

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2006, 14:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
oleju do wspomagania i automatycznych skrzyń biegów. Taki czerwony ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2006, 07:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
moze wymienic caly plyn?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2006, 14:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330xi 320i MCC 450
Sprawdź po pierwsze ile jest płynu w zbiorniczku
Może trzeba trochę dolać, a jak tak to może masz
gdzieś nieszczelność.
sie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2006, 14:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 12
Lokalizacja: Łódzkie
Moje BMW: E60
Jak przy maksymalnym skrecie tylko piszczy t6o moze byc wina paska lub słaby naciąg.

_________________
BMW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2007, 21:34 
Witam ja mam ten sam problem piszczali mi cos i dziwek jakby sprezyna przeskakiwala wymienilem plyn od wspomagania bo przypominal bardziej brudna wode niz plyn ale to nie pomoglo wymienilem rowniez paski ale dalej to samo kierownica ciezko chodzi i to zgrzytanie gdzies niedaleko kierownicy podobno tam jest jakies lozysko?? Niewiem jak sprawdzic czy to pompa sie skonczyla czy to lozysko trzeba wymienic moze ktos juz mial taki problem?? Jest to BMW 320i 97` Cabrio. Bylbym wdzieczny za pomoc w tym temacie. pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2007, 20:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
guccio, jak najbardziej ja wymieniałem ale ciezko było odpowietrzyć

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Zgrzyty i trzaski przy pełnym skręcie.
PostNapisane: 28 września 2009, 06:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Witam,
mam podobny problem, przy pełnym skręcie słychać głośne trzeszczenie, pasek jest ok, napięcie paska też ok, płyn do wspomagania w zbiorniczku też ok.

Lopat84 napisał(a):
i to zgrzytanie gdzies niedaleko kierownicy podobno tam jest jakies lozysko?? Niewiem jak sprawdzic czy to pompa sie skonczyla czy to lozysko trzeba wymienic moze ktos juz mial taki problem??


Można prosić o więcej informacji odnośnie hm tego łożyska, czy w jakiś sposób ono może powodować to zgrzytanie przy pełnym skręcie ? Czy to może problem z pompą ?

pozdrawiam

_________________
Samotnie stanowili jeno okrĂŞty zmagajÂące siĂŞ z
przeciwnoœciami losu - po³¹czeni natomiast byli
w stanie razem przemierzyĂŚ najszerszy ocean, dla
innych za odlegÂły, za trudny, za wzburzony...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 11:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: StÂąd
Sprawdźcie Panowie poziom płynu, jak jest mało to będzie piszczec, nie ma na to bata.
A co do pełnego skrętu to pompa cały czas olej pompuje i w rezultacie słychac pompe która przez siłę działa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
miner napisał(a):
Sprawdźcie Panowie poziom płynu, jak jest mało to będzie piszczec, nie ma na to bata.
A co do pełnego skrętu to pompa cały czas olej pompuje i w rezultacie słychac pompe która przez siłę działa.


Od 2-ch lat nie było nigdy takiego hałasu jak teraz, generalnie nie było żadnego hałasu, a teraz słychać wyraźne trzeszczenie, jak już pisałem płyn w zbiorniczku ok, napięcie paska ok.... Pozostaje mi chyba tylko jechać do serwisu chyba że ktoś ma jakieś sugestie.

Pozdrawiam

_________________
Samotnie stanowili jeno okrĂŞty zmagajÂące siĂŞ z
przeciwnoœciami losu - po³¹czeni natomiast byli
w stanie razem przemierzyĂŚ najszerszy ocean, dla
innych za odlegÂły, za trudny, za wzburzony...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL