Witam, po przeczytaniu obszernego postu o elektrozaworach turbo i egr postanowiłem je wyczyscic. Z zaworem od turbo poszło gładko, po wyczyszczeniu auto o niebo lepiej smiga

Ale nie o tym temat. Dzis zająłem się elektrozaworkiem egr. Aby sobie ułatwic sprawe sciągnąłem kolektor ssący, przy okazji go teraz czyszcze, nagaru i syfu w nim co nie miara. Po dobraniu się do zaworku okazało się że ten wężyk co idzie od zaworu egr do elektrozaworku jest cały dobry, natomiast nie ma drugiego wężyka oznaczonego literami VAG. Nie ma go wogóle. I tu teraz pytanie gdzie on ma isc ? Czy jest potrzebny ? Czy teraz pozostało mi tylko zaslepic egr i się tym nie przejmowac ?
Pod elektrozaworkiem egr jest jeszcze tez jakis czujniczek do którego idzie wężyk podcisnieniowy widać że sparciał, urwał się no ale tez nie widac do kąd on był wpięty.
Za wszelką pomoc dziękuję.