wjeżdzasz na kanał albo dzwigasz auto na lewarku
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
odkręcasz korek spustowy u dołu chłodnicy( wcześniej podstaw sobie jakies naczynie ) natepnie podstaw naczynie pod silnik i wykręć korek spustowy z kadłubu silnika korek jest umieszczony pod kolektorem wylotowym.jak wszystko wyleci wkręć korek w kadłub silnika najlepiej od razu wymienić uszczelke na korku aby uniknąc wycieków wkręćic korek w chłodnice następnie wlej płyn może być z shella bądz innej firmy ja wlałem do siebie z firmy Prestone dostępny na wielu stacjach paliw

wlewasz płyn az do krawedzi wlewu i zakrecasz następnie odkręcasz śrube odpowietrzająca (jest ona tuż obok korka wlewu) aż przez otwór zacznie wypływać ciecz bez pęcherzyków powietrza potem zakręcasz w twoim silniku prawdopodobnie jest jeszcze dodatkowa sruba odpowietrzająca na obudowie termostatu po odpowietrzeniu odpalasz swój wóz

dajesz mu troche popracowac nastepnie możesz sie przejechac kawałek po okolicy i znów odpowietrzasz i sprawdzasz stan jak jest mało to dolej i to chyba wszytko jak coś pominołem niech ktoś mnie poprawi

aha do wymiany płynu musi być w miare zimny silnik aby uniknąc poparzenia przez płyn powodzenia
