BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 14:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 2,5td. Cofanie paliwa
PostNapisane: 17 września 2007, 11:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Witam, problem w moim aucie ukazuje sie z rana kiedy auto stoi dluzej niz okolo 7 godzin, całe paliwo z przewodów paliwowych cofa się do zbiornika, kiedy z rana zdejmuje przewod przy filtrze nie ma w nim paliwa, po okolo 1 minucie kręcenia (z przerwami) i mielenia powietrza przez silnik paliwo dochodzi w koncu do silnika i do konca dnia kiedy odpalam go co jakis czas odpala normalnie, lekko faluja obroty na jałowym biegu. Gdize szukac przyczyny, jak to naprawic ile to moze kosztowac ?
pozdrawiam


Ostatnio edytowano 16 października 2007, 22:03 przez smutasek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 19:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
MASZPEWNIE NIESZCZELNY SYSTEM PALIWOWY POPATRZ CZY MASZ DOBRZE DOKRECONY FILTR NO NA WEÂŽYKI I LACZENIA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 19:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Wiem, ze uklad jest nieszczelny ale pytanie czy to moze byc wina pompy paliwowej pompy przy zbiorniku paliwa czy uszczelek niewiadomo gdzie czy trzeba wymienic pompe czy mozna wymieniac w niej jakies uszczelki i tp ? ?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 19:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
czesta usterka mozliwy uszkodzony zaworek rada kup zaworek zwrotny i zamontuj go miedzy papa a filtrem paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, 21:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
smutasek napisał(a):
Wiem, ze uklad jest nieszczelny ale pytanie czy to moze byc wina pompy paliwowej pompy przy zbiorniku paliwa czy uszczelek niewiadomo gdzie czy trzeba wymienic pompe czy mozna wymieniac w niej jakies uszczelki
Tak, pompka w zbiorniku może być przyczyną cofania się paliwa, ale mogą to powodować oringi przy filtrze paliwa, nieszczelności przy przewodach paliwowych oraz nadmiarowych przy wtryskiwaczach ale również jakaś uszczelka w pompie wtryskowej. Ja wymieniałem wszystkie wymienione elementy (oprócz pompy wtryskowej) i dalej to samo, dopiero zaworek zwrotny załatwił sprawe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 01:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
mam to samo identyczne objawy i własnie jutro jade załozyc zaworek zwrotyn między pompą a filtrem

pozdrawiam Paweł

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 07:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Dziekuje za odpowiedzi, prosze teraz powiedzcie mi gdzie szukać zawroka zwrotnego tj w jakim sklepie i czy montaż jest samodzielny czy ktos to musi wstawic i czy to ma swoją fachową nazwe czy poprostu zaworek zwrotny do przewodów paliwowych ? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 08:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
Ja mam taki http://moto.allegro.pl/item245770828_za ... anio_.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 07:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Jeżeli przewód paliwowy jest grubości zewnętrzbej 8 mm to kupuje zaworek zwrotny FI 6 tak ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 07:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
Tak, FI 6, ewentualnie można podgrzać wężyk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 09:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Dziekuje wszystkim za pomoc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 14:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
Cytuj:
smutasek


muszę ci powiedziec ze u mnie nie pomogło :kwasny: ale bede szukał dalej przyczyny

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 20:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
pawik
a jak u ciebie z zapłonem wartosci sa stałe czy sie rozchodza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 10:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
RUDY 102 napisał(a):
pawik
a jak u ciebie z zapłonem wartosci sa stałe czy sie rozchodza


tzn co masz na mysli ?? :| bo nie wiem o co chodzi :wstyd: :wstyd:

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, 12:15 
To samo mialem zrobilem to co zostalo powiedizane wyzej i problem znikl


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2007, 15:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 63
Lokalizacja: Wawa
Tez mialem taki objaw. Dodatkowo przy niskim poziomie paliwa (ponizej 20L) silnik potrafil mi zgasnac w czasie jazdy. Wymiana pompy paliwa zalatwila sprawe.

Mozna ja w sumie latwo sprawdzic - u mnie paliwo sie cofalo jak mialem ponizej polowy baku - tak 30 - 35L, powyzej 40L nie cofalo sie nawet przez noc.

_________________
PiÂłeÂś? Nie jedÂź! Nie piÂłeÂś? Wypij !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL