Odnosnie E46: od bodajze lipca 2003 wystapil lift silnika w ktorym nie wystapuje juz problem zwiazany z panewkami. Niektore filmiki przedliftowe mialy akcje naprawcza ktora takze niwelowala ten problem, trzeba dopytac

Odnosnie porownania E46 M3 do E92 335i, M3 E46 jest pod wzgledem osiagowym lepsze od 335i, jest szybsze, lepiej sie prowadzi, bardziej przydaje sie na tor i daje wiecej funu z jazdy po zakretach

335i jest nowsze, bardziej komfortowe i ma "mocniejszy dol" niz wolnossace R6, przez co silnik jest elastyczniejszy i masz wiecej mocy w wiekszym zakresie obrotow.
Cala zabawa zaczyna sie jednak gdy do 335i zamontujesz program za 1200-1300 pln, wtedy na prostej M3 E46 nie ma zadnych szans.
Ja osobiscie mialem program w 335i i czas 100-200 po programie na poczatku (przed czyszczeniem zaworow ukladu dolotowego: 12,6 po czyszczeniu 11.8 ) kolega w 335i mial czas 11.4s a to poziom M3 E92 manual. (robi 10.8-11.4, zaleznie od dobrej zmiany 3->4

)
Takze 335i po samym programie to potwor - niepozorny. Do tego za stosunkowo nieduze pieniadze mozna zrobic wydech i intercooler i wtedy zadne seryjne M3 czy to E46 czy E92 nie ma podejscia do takiego 335i.
Wiadomo, hamulce, zawieszenie, brak szpery, to wciaz nie bedzie M3 E46, ale na autostradzie nie jednemu nosa przytrzesz

Przebieg nie ma znaczenia, moje 335i mialo okolo 200 tys przebiegu przy sprzedazy, a jest taki uzytkownik -==Maly==- ktory mial kilka m3 z tego co wiem z przebiegami tez 150tys+ i trzymaly moc... tu panuje zasada: zadbane auto = trzyma moc
Jesli chodzi o spalanie w 335i, kiedys robilem dluga podroz i mialem okazje na tempomacie sprawdzac na ~10km odcinkach srednie spalanie:
100 km/h - 7.0 litrow
120 km/h - 7.5 litra
140 km/h - 8.0 litrow
160 km/h - 9.5 litra
180 km/h - 11.0 litrow
200 km/h - 12.0 litrow
250 km/h - 23 litry (wszystko mierzone na odcinku kilku km przy właczonym tempomacie)
Takze wybor miedzy M3 E46 a 335i E92 bedzie trudny, ale oba auta sa dobre

Pozdr.