BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 4 listopada 2013, 13:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Cześć

Myślę czy za jakiś czas nie sprzedać swojego 330i i nie zacząć szukać 540i manuala w kompletnym M-pakiecie. No właśnie... czy jest w ogóle szansa znaleźć poliftowe od 2001r+ 540i sedan z manualną skrzynią biegów i m-pakiem ?

Pytanie też do osób (bo wiem, ze są tutaj takie), które zamieniły E46 330i na E39 530i/535i/540i. W E46 mam dość sztywny zawias na ulice, układ kierowniczy, który mi odpowiada bo jest sztywno i szybko reaguje, prowadzi się jak dla mnie bardzo, bardzo dobrze (chociaż wiem, ze E87, E90 z Eibachem lub M-pakowym zawiasem marszczy E46 pod każym względem i nie ma o czym mówić). Jeździłem sporo E39 ale tylko wersjami R6 raczej podstawowymi ze zwykłym wysokim i miękkim zawieszeniem do tego na baloniastych 16" - komfort jest super, wyciszenie rozwala E46, materiały lepsze ale to auto w tej konfiguracji jest raczej do spokojnej jazdy po zakrętach, przechyla się itp. Jak będzie w 540i M-pak z twardszym i niższym zawieszeniem oraz większymi 18" kołami z szeroką oponą w stosunku do E46 330i M-pak ? (lub zawias s226a+eibach pro kit / lub coś w tym stylu).

O osiagi po prostej nie pytam bo wiem, jak jeździ 540i i to, że 330i ciężko zostaje szczególnie od 100-250km/h.

Z góry dzięki za sugestie.

Pozdrawiam

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 4 listopada 2013, 16:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
E39 8cylindrowe są jeszcze bardziej kondoniarskie na zakrętach. Sporo można odzyskać wstawiając lepszy zawias, grubsze stabilizatory i odpowiednio dobierając kapcie. Ale przekładnia kierownicza nadal zostanie śrubowa, a to Cię bardzo odizoluje od drogi.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 4 listopada 2013, 18:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
e39 w mpaku z gwintowanym zawieszeniem albo przynajmniej jakimś Bilsteinem+18" felgi zrobi robotę. Pamiętaj, że 5er to nie jest samochód na tor i nie będzie się prowadzić tak jak chociażby utwardzone e46, będzie bardziej sportowo niż w serii, ale do fun caru nadal daleko. e39 540i to świetny samochód do łykania tras z dużymi prędkościami, dużo lepiej wyciszony jak 330i, sporo szybsze i nawet utwardzone będzie bardziej komfortowe
!kuchar napisał(a):
czy jest w ogóle szansa znaleźć poliftowe od 2001r+ 540i sedan z manualną skrzynią biegów i m-pakiem ?
kwestia $$$ i cierpliwości, bo są okresy, że nie ma nic, a jak się wysypią to nie wiesz, po którą najpierw jechać :P

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 4 listopada 2013, 18:46 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Wojt4S90 napisał(a):
!kuchar napisał(a):
czy jest w ogóle szansa znaleźć poliftowe od 2001r+ 540i sedan z manualną skrzynią biegów i m-pakiem ?
kwestia $$$ i cierpliwości, bo są okresy, że nie ma nic, a jak się wysypią to nie wiesz, po którą najpierw jechać :P




Ja takowej szukałem dla siebie. Oglądałem egzemplarze głównie w Niemczech i Holandii. Niestety nic ciekawego nie udało mi się znaleźć. Przeważnie auta w złym stanie, po dobrym dzwonie - oczywiście od turasa. Jeśli już był jakiś ciekawszy egzemplarz to automat lub b. wysoka cena. No ale może miałem pecha......

Fajną opcją może być 1er bo prowadzi się naprawdę super. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 4 listopada 2013, 18:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
damianRC napisał(a):
Fajną opcją może być 1er bo prowadzi się naprawdę super.

130i to rewelacja ale raczej sporo droższe od 540i polifta M-pak. Chociaż ceny mogą być porównywalne bo za takie 540i jakie by się chciało zapłacić trzeba pewnie będzie dużo, dużo więcej niż za egzemplarze teoretycznie dobrze utrzymane ale zwykle po 20kpln z 99r. Myśle, że za dobre 540i z pakietem można było by wypłacić max 38-40kpln (a w sumie 130i 05r zaczynają się od 40k - ale czy są coś warte ?)

Wojt4S90 napisał(a):
dużo lepiej wyciszony jak 330i

Wlaśnie to mega dobre wyciszenie, materiały i po prostu klimat tego auta mnie ciągnie. Mój ojciec kupił E39 01' 170 konne R6 2.2 i super się jeździ mimo, ze zwykla wersja, wysoka, miękka a motor to raczej minimum co jakoś w miare jedzie. Nawet dźwięk silnika w środku jest inny niż w 'trójce' - wg. mnie fajniejszy (330i ze stokowym wydechem brzmi lepiej ale dopiero na wyższych obrotach).

Dlatego pomyslałem o 540i z pakietem bo mimo, ze 'piatką' jeździ sie znakomicie to oczekiwał bym od takiej wersji zdecydowanie bardziej zadziornego prowadzenia od podstawy.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 4 listopada 2013, 20:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 323Ci
Kod silnika: M52TUB25
http://allegro.pl/540i-manual-ac-schnitzer-jedyna-taka-biala-perla-i3554705909.html

Stała niedawno na allegro. Wypaśna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 4 listopada 2013, 21:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 51
Posty: 5951
Lokalizacja: S1 FAST
Moje BMW: 123d 850 F10
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0
wolalbym 130i, lepsze prowadzenie na zakretach, mniejsze zwrotniejsze, nowsze...no ale to tylko moje sugestie..

_________________
///M jak miłość ///M - najsilniejsza literka na świecie:) co jest lepszego od eMki? dwie eMki i V12
Sprzedam BMW 850i "91, 123d '08, info na http://www.fast-cars.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 4 listopada 2013, 21:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
adiwaw napisał(a):
http://allegro.pl/540i-manual-ac-schnitzer-jedyna-taka-biala-perla-i3554705909.html

Stała niedawno na allegro. Wypaśna


Wcześniej cena była chyba 40, a może nawet i 50 tysięcy(50 nie mam pewności). Nawet po ogłoszeniu nie wiadomo który to rok.


Co do jedynki.
Zmieniłem niedawno zdanie o tym samochodzie. Myślałem że jest to po prostu mała denna popierdziawa.
Ostatnio na giełdzie spotkałem znajomego-handlarza który sprzedawał takie auto.
Usiadłem za kółkiem ustawiłem sobie fotel, napompowałem go, pobawiłem się idrivem(?) i wszystkim co tam miałem pod ręką :rotfl:
Pozycja itp jest naprawdę fajna. Nie jeździłem tym autem, więc mówię to co zaobserwowałem na miejscu.
Nie kupił bym go, jednak wolę większe auta.

Ja bym Ci polecił 540 bez vanosów(dla jednych zaleta, dla innych wada)-do 9.98
Więcej tego jest, prędzej coś znajdziesz. Za resztę kasy sobie zrobisz ją wizualnie na poliftowego mpaka ijeszcze co Ci się tam podoba. Porobisz wszystko co ją boli, doinwestujesz i będziesz czerpał radość z jazdy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 4 listopada 2013, 23:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
5er to auto klasy wyższej średniej. To oznacza, że jest to już samochód, w którym w pewnym stopniu podkreślono konstukcyjnie komfort/luksus. Robienie z niego na siłę sportowca mija się z celem i jest to zwyczajne psucie samochodu. Zawieszenie fabryczne mpakiet to maksimum co można osiągnąć w takim aucie nie psując jego podstawowych zalet. Jak chcesz modzić w zawiasie i być naczelnym połykaczem zakrętów to jeździj trójką lub jedynką.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 5 listopada 2013, 11:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
jiGsaw napisał(a):
5er to auto klasy wyższej średniej. To oznacza, że jest to już samochód, w którym w pewnym stopniu podkreślono konstukcyjnie komfort/luksus. Robienie z niego na siłę sportowca mija się z celem i jest to zwyczajne psucie samochodu.

Wiem o tym i zdaje sobie z tego sprawę. Nigdy w życiu nie obniżył bym E39 więcej niż dobrym amorem+sprężyną Eibacha pro kit bo to auto na nisko skręconym gwincie moim zdaniem nie wygląda fajne. Co do prowadzenia to po prostu pytałem czy wersje z twardawym zawieszeniem M-pakietowym i dobrymi kapciami 18" mają w sobie wyraźnego zadziora w prowadzeniu bo jeździłem tylko zwykłymi wersjami (wiadomo, że nie takiego jak E46 Mpak). Odpowiedź w zasadzie już mniej więcej uzyskałem.


Sikora napisał(a):
Co do jedynki.
Zmieniłem niedawno zdanie o tym samochodzie. Myślałem że jest to po prostu mała denna popierdziawa.
Ostatnio na giełdzie spotkałem znajomego-handlarza który sprzedawał takie auto.
Usiadłem za kółkiem ustawiłem sobie fotel, napompowałem go, pobawiłem się idrivem(?) i wszystkim co tam miałem pod ręką
Pozycja itp jest naprawdę fajna.


Ja wsiadłem do zwyczajnej 120d ze zwykłymi fotelami. Siedziało się naprawdę tak dobrze, że nie nie chciałem wysiadać.

Nie jeźdzłem tym autem zbyt wiele. Ciekawe na jakim poziomie jest wyciszenie 130i vs. 330i ?

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 5 listopada 2013, 12:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
Jeździłem jednym i drugim autem. Ciężko te auta porównać. Tak jak pisali poprzednicy e39 540i to mistrz trasy, jest komfort + świetne osiągi, 540tka była na zawieszeniu mtechnik i prowadziła się w zakręcie super, ale nie jest to wrażenie małej zwinnej fury jak w e46. Kolejna różnica to zbieranie się od dołu, nie trzeba jej kręcić tak jak R6. Jak chcesz fun car'a na zakręty to albo 130 albo M3 e46. Jak chcesz wygodną limuzynę ze świetnym osiągami i przyjemnym prowadzeniem to e39. W e39 jest cicho, wygodnie i jest dobry but :) Sam rozważam zakup 540tki, jednak ma być to moje jedyne auto i odstrasza mnie spalanie 20l w mieście, a fanem gazu nie jestem. Może się zmuszę i zagazuję :D Dla mnie największym plusem 540tki jest to, że to normalne cywilne/rodzinne auto, a M3 to typowy sportowiec na tor.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 5 listopada 2013, 15:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Chyba najlepszym kompromisem byłoby tutaj E90. Jest większe od E46, układ kierowniczy może nie jest tak sztywny jak w E46, ale z fabrycznym sportowym zawiasem prowadzi się bajecznie i w dodatku ma sporo lepszą skrzynię manualną. Co prawda na nierównościach z tym zawieszeniem potrafi być nerwowe, no ale jak wiadomo nie można mieć wszystkiego. 540 to fajna sprawa, jednakże z automatem i ślimakową przekładnią kierowniczą to typowy kanapowóz. Jeśli zdecydowałbym się na E39 to najpewniej byłoby to M5.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Ostatnio edytowano 5 listopada 2013, 17:27 przez Zakov328, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 5 listopada 2013, 17:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Jeździłem kilkoma e46 z m pakietem i bez, jeździłem trzema sztukami m3 e46 i żaden z tych samochodów nie prowadzi sie tak dobrze jak e92 z m pakietowym zawiasem. E92 bije na głowę m3 e46 pod względem prowadzenia w zakrętach i na prostej a przy tym dużo lepiej wybiera nierówności. Ale kolega szuka jak widać czegoś szybkiego więc e92 odpada bo musiałoby to być 335i a cena spokojnie x2 od konkretnej 540i.
Ja się przesiadłem z e46 325ci z m pakietowym zawiasem na 540 z m pakietowym zawiasem i powiem ze tych samochodów nie da się porównać to dwa zupełnie inne auta. e39 to kloc i to czuć e46 prowadziło się dużo lepiej i jak ktos lubi czasem poszaleć to jest duzo lepsze. Jeżeli jeździłbym w większości po mieście to na bank bym nie kupil e39 bo tutaj ono znacząco przegrywa z e46 ale w trasie e39 biję e46 na głowę jest dużo ciszej i lepiej zachowuje się przy dużych prędkościach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 5 listopada 2013, 17:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Pierwsze auto którym latałem na codzień, robiłem większe trasy to było 540i. Przyzwyczaiłem się do tego auta, do jego stylu, wygody, prowadzenia, charakterystyki. Jak przesiadłem się po jakimś czasie na kilka dni do 323i e46 Ci to nie mogłem uwierzyć :szok: Zdecydowanie e46 jest bardziej bezpośrednie, masz większy kontakt z drogą, z tym co się dzieje. e39 bardzo izoluje Cię od zewnątrz, nie jest takie bezpośrednie, lubi się zabujać jednak przy wyższych prędkościach jest stabilniejsze, masz większą pewność. W moim wypadku jest to porównanie e39 z zawieszeniem Eibach 30/40 na 18" i e46 323 seria na 17". Aha, no i R6, jak zacząłem jeździć R6 po przyzwyczajeniu się do V8 to miałem wrażenie, że na każdym biegu trzeba cisnąć do odcięcia :P Po za tym, że w e46 brakowało mi dołu to jednak jak dla mnie czyli młodej osoby lubiącej dynamiczną jazde (bez świrowania i pałowania bez potrzeby) to e46 lepiej by się sprawdzało. Byłem w Toruniu jako pasażer 330Ci użytkownika Arturos i też jednak nawet na fotelu pasażera da się odczuć, że ten dół jest sporo słabszy od V8. W 540i kontrola trakcji ma już co robić, byle dynamiczniejszy wyjazd z ronda, czy wyjście z zakrętu i moment kontrola trakcji zaczyna mrygać i Cię blokuje. Aha manual moim zdaniem w e39 musi mieć ShortShifter, oryginalnie jest strasznie nie dojebany.. Długi drążek, długi skok, za dłuuuugie to wszystko.



Podsumowując jakoś to tak nie po kolei w moim wypadku. Zacząłem jeździć 540i, a teraz śmigam przynajmniej do wiosny Meganką II :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 6 listopada 2013, 11:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Lodz
Moje BMW: Alpina B10 V8
Kod silnika: M62B46
adiwaw napisał(a):


Tak wypaśna :rotfl: Bałbym się do tego wsiąść jako pasażer. Teraz jeździ po Warszawie, wygląda na żywo jak trup. Ten samochód gnije, zresztą gnił już dawno, dlatego cały był pomalowany.
Technicznie przypomina pole minowe - np, skracane tylne wahacze w 300 konnym aucie po to aby większy negatyw zrobić :wstyd:

540i to zupełnie inny samochód niż 330i, stworzony na długie trasy. Zawieszenie mtechnikowe w e39 nadal jest komfortowe i miękkie mimo kół 18''. Aby zaczął się prowadzić trzeba zmienić zawias. Ale V8 wynagrodzi wszystko. Z dźwięku R6 i przebiegu mocy będziesz miał polewę jak przyzwyczaisz się do V8.

Na poliftową 540i manual w mpakiecie musisz 40 tys szykować, ale bez solidnego pakietu startowego i tak się nie obędzie.


Ostatnio edytowano 6 listopada 2013, 12:27 przez dray, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 6 listopada 2013, 11:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Jeździłem wcześniej E46, z tym, że 320d. I to turasem. Nie ma w ogóle porównania co do 540i, które posiadam teraz. 3er w każdym możliwym 'teście' zawieszenia, wypada surowiej. 5er to taki ponton. Koledzy wyżej mają racje, nie ma co na siłę z 5er robić auto torowe z mega twardym zawiasem. Tym autem się mistrzowsko jedzie w trasę, a trójką można śmigać po mieście.

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 6 listopada 2013, 11:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Wszystko zależy od punktu odniesienia. Jeden wsiada do 330i ze słabszego Bmw i ten motor to poezja a przesiadka z 3.0 R6 na 4.4 V8 chwila jazdy i każdy stwierdzi, ze silnikowo R6 to padaka hehe :rotfl:

Panowie ja nie chcę jak niektórzy napisali robić z E39 auta torowego czy coś w tym stylu. Zapytałem tylko czy kompletne M-pakietowe E39 z delikatnie obniżonym zawiasem (np. Eibach pro kit) będzie miało w sobie troszkę agresywności od strony zawieszenia/układu kierowniczego - bo E39 jeździłem sporo ale tylko zwykłym, miękkim zawieszeniem. Doskonale wiem do czego służy E39 i że nigdy to auto nie będzie skręcać i kleić się do drogi tak dobrze jak E46 z dobrym zawieszeniem bo nie do tego zostało stworzone chociaż i tak w tej klasie jest zapewne najlepsze (mam porównanie A6 fwd 03r zwykly zawias oraz 520i 01r to samo i nie musze pisać jak co jeździ...)

Chciałem usłyszec to co usłyszałem czyli, że 'piątka' z M-pakowym zawiasem będzie przyjemnie sztywa ale nadal bardzo komfortowa ale V8 wynagrodzi z dużą nawiązką wszystko co tylko może :D W takim razie może kiedyś kupie takie auto o ile w ogóle będzie możliwe znaleźć taki egzemplarz.

Jeszcze jedno pytanie. Wie ktoś ile wyprodukowano 540i manual sedan ? Czy po prostu tłukli to w podobnych ilościach do wersji z mniejszymi silnikami ?

dray napisał(a):
Tak wypaśna Bałbym się do tego wsiąść jako pasażer. Teraz jeździ po Warszawie, wygląda na żywo jak trup. Ten samochód gnije, zresztą gnił już dawno, dlatego cały był pomalowany.

Kiedyś juz dawno ją widziałem i nawet po zdjęciach nie wyglądała najlepiej. Nigdy nie kupił bym serii 5 z takimi 'modyfikacjami'.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 6 listopada 2013, 12:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Lodz
Moje BMW: Alpina B10 V8
Kod silnika: M62B46
Kuchar mam Alpinę B10 na zawiasie bardzo zbliżonym do mtechnika - są sprężyny Eibacha i amorki Sachsa. posiadam też 330Ci z mtechnikiem II na felgach 17''.

E46 jest dużo sztywniejsze niż e39 pomimo tego że w Alpinie jeżdżę na 18 lub 19.
Jak chcesz aby e39 dobrze się prowadziło to kup amorki B6 lub B8


540i w manualu na europę wyszło niewiele. Poliftowych wg moich wyliczeń 386 sztuk w sedanie.
A łącznie e39 wyprodukowano grubo ponad milion sztuk

Europe (LHD)

Limousine M62

BR90000 (4/95) - BR91664 (8/98) = max 1665ps

Limousine M62TU

BR65000 (3/98) - BR66052 (6/03) = max 1053ps (M-package extra from 3/99)

Touring M62

BH20000 (9/96) - BH20481 (8/98) = max 482ps

Touring M62TU

BX96000 (3/98) - BX96481 (12/03) = max 482ps (M-package extra from 3/01)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 6 listopada 2013, 12:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Tutaj masz ciekawy egzemplarz + sensowna kasa:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =Limousine


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zmiana E46 330i na E39 540i
PostNapisane: 6 listopada 2013, 13:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Lodz
Moje BMW: Alpina B10 V8
Kod silnika: M62B46
Wyjdzie koło 42-43 tys. Jeśli przebieg autentyczny to wręcz okazja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL