BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU błyskają... może tak być? :/
PostNapisane: 16 listopada 2013, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
Dopiszę do tego wątku, żeby nie zaśmiecać forum ;)
Założyłem 5 nowych cewek (szósta jeszcze nie doszła i dojdzie dopiero jutro). Ale w ciemnym wszystkie błyskają :/ Chyba tak nie powinno być :/ Tym bardziej, że jest gorzej niż na starych Boschowskich... Auto gubi iskrę na gazie i benzynie. Na jałowych obrotach silnik się trzęsie i w ciemnym cewki błyskają. Czy może być, ze wszystkie cewki są walnięte? Czy może to być wina jeszcze czego innego? Czy cewki muszą się jakoś wygrzać, albo coś? No krew mnie zalewa po prostu :/ :/ :cenzura: :mur:

Witam wszystkich na forum, w moim pierwszym poście :)

Mam dylemat jeśli chodzi o cewkę zapłonową, którą dzisiaj kupiłem. Wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciach w necie. Czy to jest jakaś podróbka, czy Beru po prostu zmieniło wygląd cewek? Kupowałem w sklepie w którym dość często kupuję. Nie kupowałem w necie, bo chciałem oryginał. Ale to co zobaczyłem wzbudziło trochę moje podejrzenia... Tym bardziej, że w poniedziałek ma przyjść jeszcze 5 sztuk :? Przeznaczenie do silnika M50B25 NV.

Spodziewałem się czegoś takiego:
Obrazek

A w sklepie było takie coś:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Co myślicie? Podróba? Oryginał? Oddawać? Zakładać? Kupował ktoś ostatnio cewkę Beru do swojego auta? Już sam nie wiem... :/


Ostatnio edytowano 18 listopada 2013, 21:10 przez dcmastiff, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 16 listopada 2013, 20:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
mocne i do tego daj swiece bosch platinum plus, na allegro są takie z igielka w izolatorze i bedzie gitara ;) a czemu zmieniales cewki? padly od gazy? świec sie nie zmianilo w pore? :P ewentualnie jakbys chcial to ja mam cewki i swiece do tego silnika, cewki boscha stosuje zawsze. a jaką dać do gazu to już zalezy z jaka to świecą połączysz. bo roznie ciągną kV (napiecie). dali CI do tych beru pudeleczka? moglbys pokazac?

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 16 listopada 2013, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
Dali pudełko ;) Zaraz obcykam i wrzucę ;) Zupełnie inaczej wyglądają zarówno cewki, jak i fajki Beru, które są na necie. Dlatego tak się zastanawiam co to ma być... Zakładać to normalnie? Czy spróbować oddać i kupić gdzie indziej?

A cewki zmieniam bo jak jeździłem na gazie, to auto coś mi zaczęło kuleć, no to zmieniłem świece (NGK BKR6EK) i że od kiedy kupiłem auto, to nie zmieniałem fajek między cewkami, a świecami, to od razu też zmieniłem fajki ;)
Po zmianie świec i fajek zgasiłem światło w garażu, odpaliłem silnik, a przy cewkach... jak na dyskotece zaczęło błyskać :P
No i takim sposobem muszę kupić cewki i jeszcze raz fajki... :/ Bo samych cewek nie sprzedają, tylko w kompletach :/

Czy od gazu, albo od nie wymieniania świec na czas rozwalają się cewki??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 16 listopada 2013, 21:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
tak, stopniowo sie koncza, fajki od cewek tez trafia szlak, wszystko pracuje na wyzszym napieciu. swiece montuj bosch platinum albo denso irydowe. bkr6ek to stara swieca, ma wieksze zapotrzebowanie na napiecie, bo ma grubsze elektrody. seryjne to sie tylko do benzyny nadaja. przy gazie nie ma sensu, bo ta swieca wtedy katuje cewke :zdegustowany: Cewki masz oryginalne. :oczami: ale gdybys chcial boscha to mam, swiece tez. Cewek nie musisz wymieniac. Beru to dobra firma ale jak wolisz boscha, bo ladniej wygladaja to mozna :wstyd: :D

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 16 listopada 2013, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
No to już mi lepiej, jak mówisz, że oryginalne :) Nigdzie nie znalazłem zdjęcia takiej cewki BERU :P Trochę mnie to zmartwiło ;)

A czy nowe cewki wytrzymają jak pojeżdżę z tymi świecami do wiosny? Czy przy gazie zakatuje mi nowe cewki za dwa miesiące? Można z nimi pojeździć trochę? Czy lepiej nie?

A to zdjęcia pudełka:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 16 listopada 2013, 22:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
mozna pojezdzic ale w zime jak odpalasz w -25 czy nawet -15 to lepiej odpala bosch platinum. jak jest cieplo to silnik po odpaleniu w miare rowno pracuje na zwyklych bkr6ek. jak zmieniac to teraz najlepiej na zime. cewki odrazu nowe nie leca od nowych swiec bkr6ek. po prostu jak zalozysz bosch platinum to masz wygode jak odpalasz silnik to lapie szybko i pracuje tak jak na zwyklej swiecy by juz pracowal z 10 minut :]

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 14:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
A co to za herezje że świeca w benzynie to się rozgrzać musi żeby dobrze pracować ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
No własnie tez wydaje mi się, ze to nie do końca chodzi o to, że świeca musi się zagrzać, żeby dawała dobrą iskrę ;) Jeśli już, to po prostu te platinumy mają lepszą iskrę ogólnie i na ciepłym i na zimnym. Cienka platynowa elektroda daje pewniejszą iskrę, a przez to lepsze spalanie mieszanki, oraz łatwiejszy rozruch. Tak czy inaczej zmienię na wiosnę te świece, które założyłem na jakieś lepsze.

Zastanawia mnie jednak inna sprawa. Bosch Platinum PLUS mają jedną elektrodę. BKR6EK i inne dedykowane do M50B25, są dwuelektrodowe. Na forum wyczytałem, ze po jakimś czasie BMW zalecało między innymi do M50 świece z czterema elektrodami - jakieś zmodyfikowane świece NGK. Czy wybór jednoelektrodowej świecy Bosch Platinum będzie mimo wszystko najlepszym rozwiązaniem? Na benzynie będzie wszystko ok? Czy może wziąć lepiej jakąś świecę nowszej generacji, ale z większą ilością elektrod?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 20:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
nie swieca rozgrzać tylko silnik musi zlapac temperature zeby mial lzej na slabej swiecy pracowac. na swiecy ktora ma lepsza zaplonnosc dzieki nizszemu poborowi napiecia, silnik pracuje tak jakby juz pracowal 10 minut, zaplon jest pewniejszy na niskich obrotach pobierane jest duzo nizsze napiecie niz na zwyklej swiecy z grubymi elektrodami. bosch platinum wystepuja w ersji jedno elektrodowej ale rowniez w wersji +2 (dwu) oraz +4 (cztery masowe czyli to samo co LONG LIFE od wrzesnia 98 z logo BMW to jest to samo ta sama seria od BOSCH jest to zamiennik NGK BKR6EQUP, ktory BMW wkladalo normalnie na montaz fabryczny na rowni z NGK). ale maja wieksza przerwe okolo 1,6mm i sa to swiece do benzyny dla silnikow przed i po wrzesniu 98r., mozna je smialo montowac do BMW z kablami M40 z gazem, mimo wszystko że ma gaz, dlatego ze tam sa mocniejsze cewki niz te na swiecach. wkrecilem je do Paru aut ze zwyklymi cewkofajkami na swiecach z gazem zarowno przed i po 98 roku i tez pracuja lepiej niz bkr6ek. po prostu jak macie cienka igle to swieca pobiera mniejsze napiecie nawet jak wydluzymy jej dlugosc iskry czyli odleglosc dla iskry od srodkowej elektrody do elektrody masowej. dodatkowo 2 elektrody wtedy ma tez wieksza zaplonnosc. tak juz jest. bmw wymyslilo 4 elektrodowe swiece przy silnikach samolotow juz kiedys. nie bez powodu. ale do gazu wystarcza bosch platinum z 1 elektrodą. 2 elektrodowe ciezko dostac. sa na rynek USA glownie. posiadam cos takiego jakby ktos potrzebował. jesli chodzi o metal platyne to jest lepsza niz nikiel ale na pewno nie jest lepsza niz miedz, ale na to sie nie patrzy tylko na srednice igly elektrody centralnej a potem na wyciecie (sciecie elektrody masowej) by jej nie zaslaniała (tej srodkowej). jest tez cos takiego ze jak macie 2 elektrodowe swiece NGK to i tak jedno elektrodowa z cienka igla bedzie lepsza mimo ze ma tylko jedna elektrode, bo wraz pobiera mniejsze napiecie i zaplon jest pewniejszy. widac to golym okiem jak pracuje na niskich obrotach (iskra jak laser) :ok: te cewki co kupiles sa luks. nie zrażaj sie do nich. firma BERU ma lepsze cewki niz bosch. i duzo lepsze niz ngk.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 listopada 2013, 20:58 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
A jak z ilością elektrod? Lepiej jedną elektrodę, czy dwie/cztery?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
A jak z ilością elektrod? Lepiej jedną elektrodę, czy dwie/cztery?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 21:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
przy Twoim silniku m50b25 jak nie ma gazu to bosch +2 wersja na rynek dystrybucja USA (produkcja niemcy), napiecia starczy na niskich z tymi cewkami i bedzie lepiej odpalal :)
jak juz dolozony gaz to tylko z 1 elektrodą i wtedy z odpowienia przerwa trzeba je zamontować. bo wystepuje ich kilka modeli. producent roznie ustawia ten sam produkt. 4 elektrodowa nie jest nic lepsza niz 2 elektrodowa bo odleglosc wynosi 1,6mm w przypadku bosch platinum. jezeli masz np swiece zwykle dwu elektrodowe boscha od m3 e36 to ma f7ldcr czyli dzisiejsze fr7ldc+ yttrium +7 0,9mm i one beda pracowaly lepiej w BMW niz np BOSCH SUPER 4 FR78 okolo 1,0mm czy tam FR78X 1,1mm. rozumiesz? jesli chodzi o swiece to mozesz mi zaufac troche znam temat :oczami:

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
pawelos666 napisał(a):
wtedy z odpowienia przerwa trzeba je zamontować. bo wystepuje ich kilka modeli

Jaką przerwę powinienem ustawić?

pawelos666 napisał(a):
4 elektrodowa nie jest nic lepsza niz 2 elektrodowa bo odleglosc wynosi 1,6mm w przypadku bosch platinum. jezeli masz np swiece zwykle dwu elektrodowe boscha od m3 e36 to ma f7ldcr czyli dzisiejsze fr7ldc+ yttrium +7 0,9mm i one beda pracowaly lepiej w BMW niz np BOSCH SUPER 4 FR78 okolo 1,0mm czy tam FR78X 1,1mm. rozumiesz?


Kurcze tego trochę nie rozumiem. Za dużo skrótów myślowych ;) Mógłbyś napisać trochę jaśniej? :) Czy chodzi o sumę odległości elektrod masy, od elektrody środkowej?


Ostatnio edytowano 17 listopada 2013, 22:54 przez dcmastiff, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
Już chyba rozumiem :) Im mniejsza odległość między elektrodami, tym mniejsze napięcie jest wymagane do przeskoku pierwszej iskry z elektrody środkowej do elektrody masy ;) Mniejsze napięcie = mniejsze obciążenie cewki i w cewce nie będzie się tak wypalać izolacja i dłużej posłuży :)

Ale czy jeśli chodzi o spalanie mieszanki, to czy jedna elektroda jest cały czas lepsza niż dwie, albo cztery? tego nie rozumiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
Czy chodzi o to, że jeśli jest więcej elektrod w świecy, to ten ładunek się rozkłada na kilka słabszych? A chodzi o to, żeby był jeden, ale mocny?

A co z jazdą na benzynie? Czy wtedy spalanie mieszanki nie jest gorsze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 22:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
posluchaj 2 elektrodowa swieca ngk fabryczna slabo pracuje na niskich obrotach bo wtedy napiecie pobierane przez swiece jest wyzsze niz na wysokich obrotach, dlatego auta szarpia w czasie jazdy do 2 tys obr na gazie. swieca 2 elektrodowa ma pewniejsza iskre niz swiece jedno elektrodowe stosowane np w starej hondzie czy mazdzie. ale jezeli masz 1 elektrodowe z cienka szpilką a nie grubą to jest lepsza niz bkr6ek. szczeline na tej z cienką igla miedzy elektrodami masz wtedy podobna.wiec nic zlego ze spalaniem mieszanki sie nie dzieje zlego. zawsze iskre masz na w dwu elektrodowej swiecy pomiedzy 1 elektrodą masy a elektrodą centralna. jezeli jest 2 elektrody to tylko po to zeby zaplon na ktorejs z nich wystapil. w starych 1 elektrodowych swiecach swiece gubily zaplony na niskich obrotach. samemu nie radze ustawiac, jezeli sie na tym nie znasz. producent swiec ustawia je fabrycznie. popraw ten post z akumulatorem i alternatorem, bo sie nie popisałeś :( no ale masz prawo nie wiedziec

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 listopada 2013, 01:32 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 17 listopada 2013, 23:25 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
Dzięki :) Bardzo dużo mi wyjaśniłeś :) :super: :super:

Jeśli chodzi o ustawianie szczeliny świecy, to jak miałem Sierrę, to miałem tam świece jednoelektrodowe i co jakiś czas ze szczelinomierzem doginałem elektrodę i ustawiałem szczelinę ;) Także wiem o co chodzi :) Czyli przerwa powinna być 1.6mm tak? Bo jeśli mówisz, że było kilka modeli tych świec, to rozumiem, że nie zawsze można trafić na akurat taką szczelinę.

A tak w ogóle, to nie miałem pojęcia, że mogą być takie różnice w budowie świecy ;) Myślałem, ze to bardziej marketing i byłem zagorzałym zwolennikiem zakładania tego co pisali w książce :wstyd:

Skoro piszesz, że masz takie świece, to odezwę się do Ciebie w przyszłym miesiącu :) Bo teraz zakup cewek był dość drastycznym posunięciem dla mojego budżetu ;)

Dzięki jeszcze raz :) :super: :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 18 listopada 2013, 01:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
ciezko mi jest pisac na forum zrozumiale tak zeby inna osoba mogla zrozumiec sorry :) nie jestem przyzwyczajony. zgadza sie sierra miala swiece 0,8mm lub 1,05mm zaleznie od stosowanych cewek i byla tabliczka na pasie wzmocnienia na ile ustawiac :wstyd: to byly czasy '80'90. w bmw sa duzo slabsze cewki. bmw wstawialo takie cewki tylko do benzyny. gazu nie przewidywalo. to nie skoda ze fabryczny gaz :luka: w zadnym wypadku nie ustawiaj swiec w bmw na 1,6mm bo nie bedzie chodzila ok, nie wolno tak. palic moze i lepiej ale bedzie mulem. jezeli bedziesz w potrzebie wymiany swiec to odezwij sie do mnie na pw, wyjasnie co i jak. na forum nie pisze wszystkiego, bo nie chce za duzo pisac taka sytuacja :cwaniak:

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU ZS 014 - czy to podróbki?
PostNapisane: 18 listopada 2013, 10:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
No, Sierra też była fajna :) Moje pierwsze auto... :D Ale tam znowu miałem przebicia na przewodach zapłonowych :D Niestety nowych przewodów się nie doczekała i ze starymi dojeździła do końca swoich dni ;) Ale mam sentyment do tego auta ;)

A co do zakupu nowych świec, to odezwę się po 10 grudnia :) :)

Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Nowe cewki zapłonowe BERU błyskają... może tak być? :/
PostNapisane: 18 listopada 2013, 21:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 22
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M50B25 NV
może błyskać, czy nie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL