BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 24 listopada 2013, 20:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
rorafalki napisał(a):
Dante182 napisał(a):
Ile przejezdziles na sofcie od Rogera? Widac chyba ze to wina zlego programu ;)


chyba na sofcie od Krzyśka kuruś jeździł krótko, przecież zaraz po sofcie & wymianie turbo w Nysie pojechał na soft do TC - ale mogę się mylić bo sporo jest pomodzonych M47N
może autor wątku coś napisze więcej :)

tak czy inaczej - niefajnie :(



Racja ;) zasugerowalem sie tylko 6 strona galerii. Naprawde szkoda ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 24 listopada 2013, 20:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
na pewno nie ma kompresji na 4 cylindrze (albo slaba), moze klapka sie urwala...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 24 listopada 2013, 22:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Dziś coś tam jeszcze posprawdzałem na ile mogłem ile sie znam...
Wyciągnąłem wtrysk na 4 garze i podczas kręcenia ostro dmucha z wtrysku wiec kompresja jest ale ile bar to nie wiem nie posiadam jakiegoś specjalistycznego sprzętu do pomiarów....
Ale tłok pracuje wiec korba cała...

Czy to wina softu czy nie to nie wiem... możliwe że się do tego przyczynił ale jak ktoś pisał seryjne silniki również siadają... na sofcie od rogera jak ktoś pisał wcześniej długo nie jeździłem....

Co do wtrysków to na pewno nie leją są w bdb stanie... klapka też nie bo je dawno temu wywaliłem....

Rozmawiałem z leo i ma w tygodniu być w ostrowie i jak bedzie to wpadnie do mnie z endoskopem i zobaczy czy coś tam widać co by od razu nie ściągać głowicy...

Fakt jest taki że z pod pokrywy zaworów jak i odmy wali ostro białym dymem, nie są to spaliny....
Auto jeździło wcześniej bardzo poprawnie nie było żadnych dziwnych objawów... siadło nagle nie było żadnego strzału uderzania jakiegoś metalicznego dźwięku....

Bede informował na bieżąco do tam dalej w temacie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 24 listopada 2013, 22:30 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Przykra sprawa :(

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 24 listopada 2013, 23:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
niektórzy są ździwieni jakby te silniki były niezniszczalne...
Nawet nowe samochody się psują bez różnicy czy to diesel czy benzyna a co dopiero stare e46.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 24 listopada 2013, 23:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
dlatego przez wiele lat bmw slynelo z benzynowych silnikow, a jak widac diesele nie nalezaly do udanych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 24 listopada 2013, 23:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Szkoda, ze coś zawiodło ale zdarza się.

patriic napisał(a):
a jak widac diesele nie nalezaly do udanych.

Oj raczej był odwrotnie. Może 2.0d 150ps nie jest niczym fajnym i nie dodaje klimatu takiemu auto jak Bmw ale to dobry silnik. Większe diesle R6 od Bmw raczej nie miały konkurencji 10 lat temu i do dziś są fantastyczne szczególnie M57N.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 00:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
patriic, ten diesel ma ponad 270k przebiegu wiec i tak swietnie sie spisywal po takim przelocie. Poczekajmy na diagnoze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 09:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Jak w każdym takim temacie o padniętym silniku , turbinie , sprzęgle...... robi się smutno.
Moim zdaniem nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego , każdy urzytkownik mocno podkręconego auta powinien być świadomy tego że coś "jebnie" wcześniej czy później . Taka kolej rzeczy jest nieunikniona!

Tutaj na tym forum oraz na innych jest wielu użytkowników którym wkładałem turbinę 1752v , na dzień dzisiejszy brakuje palców u rąk , a ostaniami czas to istna moda. Nie wychylam się poza pewne ramy ,parametrów pracy silnika.
Oparłem się na swoim doświadczeniu i wnioskach wyciągniętych na podstawie eksperymentów na swoim aucie.
Ono jeździło i jeździ całkiem dobrze pomimo tego że już dawno zmieniło właściciela , inne auta dalej bez awaryjnie się bujają , ani nie ma problemów z turbinami ani z silnikiem , nikt również nie narzeka na wtryski.
Czy w tych autach coś padnie ?? Oczywiście że tak. Kiedy ? W każdej chwili można na to liczyć.
Dlaczego ?
Bo tak skonstruowany jest świat , NIC NIE TRWA WIECZNIE .

Wydaje mi się że ktoś kto decyduje się na wyciskanie ostatnich soków z silnika jest świadomym użytkownikiem , jeśli spodziewa się że silnik będzie znosił codzienną chłostę bez zająknięcia, to jest " durniem"

Mimo wszystko staram się uświadamiać właścicieli że wymiana oleju co 10 tyś może tylko przedłużyć życie.

Powracając do tematu ;) :kwasny:

10 sierpień 2013r Kuruś przyjeżdża do mnie aby włożyć mocniejsze turbo i zdecydowanie oczekuje przekroczenia 210 koni.
Robię diagnostykę , stwierdzam że jeden wtrysk ma odchyłkę w korekcie do 0,9 -1,1 Pozostałe poniżej 0,6

Poza tym nie widzę przeciwwskazań , silnik działa poprawnie .
Dzień przebiega pomyślnie ,nowa turbina działa właściwie , widzę parametry jak w wszystkich autach , pik ciśnienia i korektę do zadanego . Na tym etapie strojenie zakończone. Następnie soft i kolejne kilkadziesiąt logów.
Było już ciemno i wszyscy po całym dniu pracy byli wycieńczeni. Auto troch dymiło , nie było "batorego" pojawiał się akceptowalny moim zdaniem " odkurz"

16 sierpnia Kuruś był na hamowni.
Pojawiły się pierwsze spekulacje że mało mocy że niuton nie taki "znawcy" szybko przekreślili projekt.

24 sierpnia Kuruś wkłada we własnym zakresie IC .
30 sierpnia JNX wgrywa swoje oprogramowanie. Coś modzą , pojechał do lepszych po zmianę programu.

Po upływie 2 tygodni Kuruś przyjeżdża do mnie z awarią 2 wtryskiwaczy , spore odchyłki w korektach.
Wymieniam 2 :cwaniak: , następnie je koduję , korekty super , pacjent do domu .
Nie wnikałem wtedy , jak jeździ auto jakie ma parametry, doładowanie , dawkę paliwa ile w jakim zakresie obrotów itd. . Nie byłem nawet specjalnie ciekawy auto jeździło już od jakiegoś czasu na mapie od TC .
Nie chciałem tego dotykać , bo nie miło się słucha że zgrywam ich wsady czy coś podobnego .

Po jakimś czasie , dostaję wiadomość że Kuruś szuka wtrysku . Jako że widział u mnie jak się wymienia i koduje wtrysk , kolejny wymienił sobie we własnym zakresie.
Potem był zlot ,zawody i coś jeszcze.

Przed wczoraj się dowiedziałem telefonicznie że silnik umarł.
Coś szybko padały te wtryski , może było im zbyt gorąco ?

Pozwolę sobie wkleić dla przypomnienia ..... napisałem to 6 dni po tym jak wyjechał ode mnie Kuruś.
Roger-Nysa napisał(a):
Co do samego modzenia diesla ..jeszcze jakiś czas temu jarałem się i turbinami i softami i podkręcaniem, mocą i niutonami wyduszonymi na żywca..
Człowiek z tych swoich wszystkich aut i nie tylko swoich, wyciskał czasem więcej, czasem mniej koni .Jak auto jechało ostro to była taka trochę bezmyślna radocha.
Częsta wymiana oleju przy modzonym 320d na 200 ,210, 215ps nie wystarczy, tutaj trzeba być świadomym że panewki przy tych 450nm, nie maja lekko ,że wtryski pracują ponad stan, że turbo tyra jak wół że, "termika" tego silnika tak naprawdę nie zbadana , być może jest już na skraju "spłynięcia" Kto tak naprawdę sprawdzał temperaturę spalin przy podobnym projekcie ? Pokusiłem się zapodać zbliżone parametry pracy do e60 dde6 m47tu2 To podobne silniki na gt 1752 z racji dpf jest mozliwość podglądnięcia temperatury spalin przed katalizatorem z przy mocnym gnojeniu auta na poziomie 2,8 doładowanie i 1680at na szynie temperatura sięgała 720st tyle co przy wypalaniu DPF w tych autach zakładam że w modzonym M47tu będzie podobnie, czy to dużo czy mało i jak wpływa na żywotność silnika nie mam pojęcia. :/

Tak naprawdę można powiedzieć że na świecie jeździ trylion podkręconych do około 180ps i 390nm e46 320d i nic się specjalnego nie dzieje , trafiają się nieliczne opowieści mrożące krew w żyłach ale sporadycznie.
Podkręconych do okolic 215 ps jest niewiele (mocniejszych nie widziałem ;) ) i tak naprawdę nie znamy historii ich życia... ile przelatały co padło pierwsze co drugie co trzecie ?
Po tym temacie dostaję wiele maili z pytaniem czy to jest bezpieczne? ile na tym pojeździ auto...? mogę odpowiedzieć tylko "NIE WIEM"

Po co to napisałem ? ponieważ trzeba sobie uświadomić że przepychanki z "328" są nie na miejscu!!!!! ponieważ po pierwsze to już dziadek! ale jeszcze często w doskonałej kondycji , po drugie dość trwały , po trzecie ma piękne brzmienie ,ale po piąte i pięćdziesiąte kierowca po ostrej jeździe z butem w podłodze na końcu prostej nie zastanawia się czy zaraz oś padnie i lepiej odpuścić.
Ja jeżdżąc mocno podkręconym dieslem zawsze tak miałem... :wstyd: może dlatego że jestem świadomym użytkownikiem i widziałem wyjechanie niemal do zera panewki , stopione tłoki i nadpalone gniazda zaworowe.Jeździłem fajnie i szybko i zawsze zadawałem sobie pytanie .... " CO zaraz Jeb-ne :niepewny: "
Jak wiecie tak jest nie koniecznie po tuningu ..bo takie rzeczy w dieslu zdarzają się nawet zamulanej przez dziadka w niedzielę serii.
Lubię diesle, ten syf z wydechu ,klekot i olej czarny jak smoła. Mam jednak szacunek do każdej odmiany m52 b28.

leoni89 napisał(a):
Inną sprawą jest to, że wszystkie te mody wpływają na żywotność podzespołów w aucie (i tu kłania się to co napisał wcześniej Roger) Nikt nie wie tak naprawdę ile ten silnik wytrzyma i do jakich parametrów można go w miarę "bezpiecznie" kręcić, bo zwyczajnie nikt tego nigdy nie sprawdzał.
Faktem jest natomiast to, że seryjne 1749 na dłuższą metę nie wytrzyma tak mocnego programu jak u kurusia. Może i da się z niej wycisnąć te 200-210 KM, ale pytanie brzmi-na jak długo?


Na koniec odnosząc się do postu " leoniego89" .

W tym momencie nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem.
Nie jest powiedziane że na moim sofcie auto dalej by jeździło , może by padło tak samo jak na sofcie TC .
Może padło by wcześniej. Tego nikt nie wie.

W tym momencie skupił bym się na szukaniu nowego silnika i jednak mimo wszystko załadował inną mapę inż ta na której doszło do awarii.

Powodzenia trzymam kciuki .

Na koniec przydługawej wypowiedzi ,proponuje kliknąć link który wklejam i zapoznać się z jego zawartością.
http://zadane.pl/zadanie/662405
Tam wypowiadają się dzieci z podstawówki.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 10:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Zadziwiające jest to, że ja mam 4 wtryski ORYGINALNE OD NOWOŚCI... A innym padają, aczkolwiek ja widzę w tym inna zależność - i pisałem o niej wiele razy bo widziałem soft od Ciebie i jeden szczególnie wazny parametr. Nie chce mi się wchodzić w ta dyskusje, bo m47n padają w serii, sądzę, że soft nie odegrał tu kluczowej roli.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 11:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Jak już pisałem wcześniej nie wiem czy to była wina któregoś z softu, miałem oba a nawet trzy na początku na seryjnych gratach od tc,
poźniej 1752 z softem rogera który był/jest widzę naprawdę? kontrowersyjny.... więc wróciłem do softu od tc pod nowa turbinę.

To jest złośliwość rzeczy martwych i nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem trzeba naprawić i jeździć dalej... Dobrze zdaję sobie sprawę z tego że zawsze może coś jebnąć, nie życzę tego nikomu, bo każdy dba na swój sposób.. Softu obecnego nie zamierzam zmieniać!
Ze były problemy z wtryskami no były ale który soft się do tego przyczynił? Obecny wcześniejszy? Może i nawet seryjny.....
Auto ma na blacie 270k......

Byłem w Toruniu jeździłem na zawodach nic się nie działo auto jeździło jak należy aż do teraz....
To że ostatnio wymieniłem dwa wtryski to nie znaczy że były uwalone po prostu miały dla mnie już słabe korekty, a że może mam zbyt pedantyczne podjeść chciałem i wymieniłem...

deejeys Ty to jesteś w czepku urodzony ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 12:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Ja powiem tak: Auta w serii siadaja i takie sa fakty. Wyjevhales odemnie z softemna 210KM lantowym bezdymnym. Pomimo doladowania mniejszego o 100mbar co by turbiny nie uwalic na sofcie 2.84b auto nie kopcilo.. To byl lajtowy soft. Tak naprawde Deejays obecnie ma ponad 230KM z witaminami i upala te auto niemilosiernie, chyba drugi wariat dieslowy po radmaanie i wszystko jest okey. Ja rowniez katowalem niemilosiernie, kto widzial moje opony ten wie o co kaman :)

Zawsze powtarzam wszystkim: INPA to warunek konieczny lecz niewystarczajacy. Korekty moga byc idealne a rozbrysk paliwa jest skopany i tyle, kapu kap w jedno miejsce i moze dojsc do awarii. Wszystkiego nie da sie przewidziec, seria pada... czy to M47N czy to ARL..
Auto nie kopcilo w Toruniu a filmikach widac, turbo bylo na bezpiecznym pulapie, wiec jesli chodzi o soft to EGT bylo na niskim poziomie.. Poprostu pieprzony pech.
l

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 12:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
jnx napisał(a):
Korekty moga byc idealne a rozbrysk paliwa jest skopany i tyle, kapu kap w jedno miejsce i moze dojsc do awarii.

O takim zjawisku można by mówić w odniesieniu do diesla z komorą wstępna spalania.
My mówimy o bezpośrednim wtrysku paliwa, CR minimum 5 dysz na rozpylacz.
Z 3 fazami pracy , wtrysk wstępny ,zasadniczy i dotrysk.
Jeśli dochodzi do stopienia denka tłoka ,uszkodzenia tulei lub gniazda zaworu wydechowego. Można mówić o zbyt wysokiej temp.spalania , w odniesieniu do kąta wtrysku (jego czasu) w całym cyklu pracy ,nie o spalaniu miejscowym .

Jeśli mówimy o pęknięciu to najzwyklejsze zmęczenie materiału , normalka . ;)

Obrazek
To tak w ramach sprostowania , bo większość czytających i nie tylko , nie wie o czym mowa .

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 13:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Puma Punku
Moje BMW: E12, E34, E36, E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p1681056
Sprawa przykra, trzymam kciuki i czekam na happy end. Myślę że w razie W nie ma się co martwić patrząc na ceny silników z angoli ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 13:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
kuruś głowa do góry!! :)
Sprawdzaj co to tam się podziało, naprawiaj, składaj wszystko do kupy i śmigaj! :D

A jak nie to wiesz co masz zrobić....







! M57N !

;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 14:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 718
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: e46 320D
Kod silnika: m47
Garaż: murowany
Łeb do góry, stary z samochodem i mechaniką to się dzieją cuda i nie widy, cos może być dobre na drugi dzien zjebane :) raz pojechałem na myjnie i już z niej nie odjechałem ( rozrusznik ) ;)))

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 14:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Szkoda, ale tak jak napisał Roger, modyfikacje silników to ryzykowna zabawa i wiadomo czym może się skończyć... Teraz chyba nie ma co się męczyć z 2.0d tylko pakuj trzy litry ;)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 15:02 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Mam nadzieję, że awaria nie okaże sie poważna i kosztowna. Ale może będzie teraz okazja do zrzucenia głowicy i poprawienia jej przepływu :hyhy:
Powodzenia :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 15:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
maaaad napisał(a):
Ale może będzie teraz okazja do zrzucenia głowicy i poprawienia jej przepływu



Myślę, że nie ma to sensu jeśli zostaje przy gtb1752v ;)



Poza tym , znając życie każdy czeka na mój ruch w tym temacie :rotfl: Czyli jeszcze moment... :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 15:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
kuruś napisał(a):
Auto ma na blacie 270k......

tyle przebiegu to robia 3 letnie auta a nie prawie 11, wiec przemnoz chociaz przez dwa a najlepiej przez trzy, wtryski nie leja przy przebiegu mniejszym niz 500-600 tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL