BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 15:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 07:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Polski teścik:
http://www.magazynauto.pl/testy/testy-p ... Id,1060432.
Silnik i skrzynia robią robotę, jak na tą moc to mega wydajny układ.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 09:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Piękne auto :)


Na jednej fotce widać że trzeba podłączyć telefon kabelkiem i że jest to mega niewygodne. Ale może to dziennikarz nie umiał się połączyć po BT z BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 09:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Turba zmniejszanie pojemności i inne bzdety a na autostradzie pali tyle co dwudziestoletnie wolnossące r6, wiadomo, że tu dochodzi xdrive i większa masa ale jednak trochę głupio...

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 09:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Podziwiałem białą w Premium Arena BMW ehh robi mega wrażenie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 11:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Pali tyle co 328i... no niby 50 koni więcej. Tylko czy to tak samo dostępne, stabilne i trwałe konie?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 11:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 992
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: M57
Adam_94 napisał(a):
Turba zmniejszanie pojemności i inne bzdety a na autostradzie pali tyle co dwudziestoletnie wolnossące r6, wiadomo, że tu dochodzi xdrive i większa masa ale jednak trochę głupio...


To ile wg Ciebie powinien palić 245 konny silnik z automatem,napędem 4x4 i wagą 1540kg?
6 litrów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 13:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Cytuj:
... Szczególnie w trybach Sport i Sport+, które wyraźnie wyostrzają charakter auta, wpływając także m.in. na układ kierowniczy i działanie przekładni. Zmienia się również dźwięk jednostki napędowej. Co ciekawe, jest on sztucznie wzmacniany i płynie z głośników...


Powiedzcie mi że ja śnię, że to nie prawda. Bo to chyba kurna jakiś żart.
Jeżeli to prawda to jest śmiech na skalę świata i bmw przestaje dla mnie być poważną marką.

Chciałem serie 4 a jak to prawda to nie chce. Ani serii 4, ani zadnego innego gowna bmw. A to co mam sprzedam, bo obciach sie identyfikować z firmą która z głośników dźwięk silnika puszcza.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 13:43 
pewnie ze prawda, w 550d tez masz dzwiek z glosnikow ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 13:49 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 1615
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 i e34
Kod silnika: M52TUB30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161768
Kyokushin napisał(a):
Co ciekawe, jest on sztucznie wzmacniany i płynie z głośników

to już było w f10 M5
a widziałem w MotoOn Adam Kornacki jeździł 428ix


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 13:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Nie no [cenzura], niech mnie ktoś uszczypnie. Da się to gówno wyłaczyć czy 'tak ma' i zawsze wali z głośników?

Jak dla mnie bmw jest spalone, moje idzie na allegro. Koniec przyjaźni z marką. Kto chce kupic?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 14:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Ależ awantura. No niestety, BMW jako kolejna marka schodzi na psy.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 14:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
jiGsaw napisał(a):
Pali tyle co 328i... no niby 50 koni więcej. Tylko czy to tak samo dostępne, stabilne i trwałe konie?

Dostępne pewnie nawet i lepiej, czy stabilne nie wiem, a jak z trwałością czas pokaże.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 14:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Takie biturbo pewnie można spokojnie do 300 koni podkręcić, a za jakiś czas pewnie i dużo więcej. Ten sztuczny dźwięk jest odłączany także nie ma co panikować ;) No i akcyza też jest na duży plus. Widziałem test w niemieckiej gazecie gdzie setka pęka w standardzie po 5,6s.

Odnośnie koni to stawiam, że są bardziej stabilne od wolnossaków, jak n55/54 wychodziło to też była panika - Panie jak to się będzie psuć, itd., a to najlepszy od lat silnik beemki.


Ostatnio edytowano 26 listopada 2013, 14:39 przez j27, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 14:38 
Panowie, seria 4 z silnikiem 428xi to auto dla przecietnego kowalskiego - nie wymagajcie od tego auta za wiele - to nie ///M ki ;)

A co bedzie z trwaloscia auta za 10-20 lat? czas pokaze, Ponoc jak pojawily sie E60 to tez byla mowa ze to nowa technologia, ze to auto na 3 lata itp itd. Minelo 10 lat a E60 z 2003 roku wciaz jezdzi i niektore egzemplarze maja sie dobrze, wymienia sie czesci eksploatacyjne tylko.

Takze nie ma co panikowac.
Takie auto przecietnemu kierowcy da mnostwo frajdy z jazdy, jest to tez ciekawa alternatywa dla posiadania drugiego auta "na co dzien" jak ktos ma cos innego w garazu...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 14:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
j27 napisał(a):
Ten sztuczny dźwięk jest odłączany także nie ma co panikować


Jak to się wyłącza?

Dziś dźwięk z silnika w głośnikach a jutro będą felgi 22" na oponach 15" malować?

wujekwaldus napisał(a):
Takie auto przecietnemu kierowcy da mnostwo frajdy z jazdy


Mi nie da, bo wiem że to sztuczny dźwięk.
To tak jakbyś dymał laskę, a po fakcie by ci powiedziała że była facetem a pipkę ma z kiszki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 14:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
W idrive klikasz w ustawieniach. Dla mnie to sit, ale auta niedyskwalifikuje. Najgorzej mnie wkur.. system stop/go (czy jakoś tak), którego się nie da wyłączyć. Ale w betach jest też odłączalny na szczęcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 15:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
j27 napisał(a):
W idrive klikasz w ustawieniach. Dla mnie to sit,


Za sam pomysł zrobienia tego powinno się sterylizować i zamykać w klatce.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 15:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
ja tam tez narzekalem na dzwiek z glosnikow, ale jak sie przejechalem testowanym egzemplarzem emki w gornym zakresie obrotow to ja nic takiego nie uslyszalem, jest zarabiscie glosno, mega basy, dudnienie i mix v8/v10


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 15:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
A napisał(a):
ja tam tez narzekalem na dzwiek z glosnikow, ale jak sie przejechalem testowanym egzemplarzem emki w gornym zakresie obrotow to ja nic takiego nie
uslyszalem, jest zarabiscie glosno, mega basy, dudnienie i mix v8/v10


Kyokushin napisał(a):
To tak jakbyś dymał laskę, a po fakcie by ci powiedziała że była facetem a pipkę ma z kiszki.


Nie wiem czy to takie fajne. Też byś powiedział że było extra? mix?
Dałeś się złamać i tyle, ja się nie dam. Teraz już o tym wiem, jest to naprzeciw moim przekonaniom, sprzedaję bmw, nie chcę mieć nic z nimi wspólnego.
Wiem że oni mają na to wywalone, ale ja nie mam wywalone na swoje zasady. Kupię MB czy jeszcze sam nie wiem co, ale na znaczek BMW po tym czego się dziś dowiedziałem nie mogę patrzeć. Sumienie mi nie pozwala.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 15:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 992
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: M57
Czy to znaczy,że wkrótce koniec bmw-sport? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL