BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 16:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Roger-Nysa napisał(a):
Po co to napisałem ? ponieważ trzeba sobie uświadomić że przepychanki z "328" są nie na miejscu!!!!! ponieważ po pierwsze to już dziadek! ale jeszcze często w doskonałej kondycji , po drugie dość trwały , po trzecie ma piękne brzmienie ,ale po piąte i pięćdziesiąte kierowca po ostrej jeździe z butem w podłodze na końcu prostej nie zastanawia się czy zaraz oś padnie i lepiej odpuścić.
Ja jeżdżąc mocno podkręconym dieslem zawsze tak miałem... :wstyd: może dlatego że jestem świadomym użytkownikiem i widziałem wyjechanie niemal do zera panewki , stopione tłoki i nadpalone gniazda zaworowe.Jeździłem fajnie i szybko i zawsze zadawałem sobie pytanie .... " CO zaraz Jeb-ne :niepewny: "
Jak wiecie tak jest nie koniecznie po tuningu ..bo takie rzeczy w dieslu zdarzają się nawet zamulanej przez dziadka w niedzielę serii.
Lubię diesle, ten syf z wydechu ,klekot i olej czarny jak smoła. Mam jednak szacunek do każdej odmiany m52 b28.


Seryjne 150KM w E46 dzięki chiptuningowi i modyfikacją mechanicznym np. inne turbo, jest porównywane do benzynowego starszego kuzyna, choć wg mnie (zgadzam się tu z Roger'em) takie porównanie jest bez sensu, ponieważ 328 to auto szybkie z założenia, 320d to w miarę żwawy diesel i nawet jeśli dysponuje podobną mocą, to i tak zostanie zjedzony przez "mityczne".
Sam do nie dawna nie wierzyłem że to auto jest tak szybkie jak mówią np. jiGsaw, czy Wojt4s i wkurzało mnie to ciągłe wychwalanie tego motoru w nadwoziu E36 :kwasny: . Aż do wczoraj :zawstydzony: przekonałem się jak jeździ ok 200KM w E36, i to naprawdę jest szybkie :szok: , a przy tym niewyżyłowane. M52B28 ma już swoje lata, ale trzeba pamiętać że ten silnik ma seryjnie 193KM a w praktyce ok. 200KM,
to silnik który był po M3 najmocniejszy, i jest bardzo wytrzymały, dużo wytrzymalszy niż M47N , a tym bardziej M47N+
sorki za małe OT.

kuruś, wina pewnie po stronie zmęczenia materiału.
Życzę żeby auto jak najszybciej wróciło do "żywych", w końcu to najszybsze 2.0d+++ z Torunia ;)

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 17:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 71
Lokalizacja: Chocianów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N+
patriic, Bzdury piszesz najlepiej to pomnożyć jeszcze przez 18 tysięcy ten przebieg bo przecież jakość np naszego paliwa a jakość paliwa zachodniego to dwie inne jakości sam mam 290 tys przebiegu, potwierdzonego książkowo sprawdzonego w serwisie, czyli przebieg jest prawdopodobny. Milion przebiegu to może mieć ciężarówka albo taksówka, a nie samochód osobowy. A to że silnik padł to niestety, ale jak to mówią wypadki chodzą po ludziach, ja życzę szybkiej naprawy i dalszej radości z jazdy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 18:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Z innego forum .

mj_misza napisał(a):
odebrałem autko od mechanika, tłok wymieniony, głowica jak nówka, nowy olej filtry, uszczelki, podkładki pod wtryskiwacze :)
a tu mamy winowajce
Obrazek

Obrazek
Koszty:
- mechanik robocizna 600zł
- kompletna regeneracja głowicy 350 zł
- uszczelka pod głowicę 150 zł
- olej i filtr 200 zł
- tłok 0 zł (ze starego silnika)
razem wydane kolejne: 1300 zł :( ehhh

Teraz nasuwa się pytanie czy to wada konstrukcyjna czy wtryskiwacz, niby tłok nie jest spalony.


Wiem dlaczego padł tłok na te felgi ktoś rzucił urok , zobaczcie dlaczego :
Tutaj temat z naszego forum strona 14 viewtopic.php?f=6&t=56263&start=260

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Ostatnio edytowano 25 listopada 2013, 18:59 przez Roger-Nysa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 18:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Niech mnie ktoś oświeci czemu ten tłok ma taki śmieszny kształt :zdziwko:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 19:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1104
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
normalny kształt tłoka dieslu,a dlaczego? youtube najlepiej to zobrazuje.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 19:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
marix123 napisał(a):
patriic, Bzdury piszesz najlepiej to pomnożyć jeszcze przez 18 tysięcy ten przebieg bo przecież jakość np naszego paliwa a jakość paliwa zachodniego to dwie inne jakości sam mam 290 tys przebiegu, potwierdzonego książkowo sprawdzonego w serwisie, czyli przebieg jest prawdopodobny. Milion przebiegu to może mieć ciężarówka albo taksówka, a nie samochód osobowy. A to że silnik padł to niestety, ale jak to mówią wypadki chodzą po ludziach, ja życzę szybkiej naprawy i dalszej radości z jazdy :)

proszę cie, 570 tys km w 2 lata to nic nadzwyczajnego, w norwegi 600 u nas cofniete na 150 i dziwne ze sie psuje, w niemcowni niemiec cofa aby placic mniejszy podatek, turek przed sprzedaza, polak po sprowadzeniu... zal mi was ludzie ze wierzycie w takie bzdury, w niemczech 400 to norma a u nas zaden na allegro nie ma 300 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 19:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
bo ten tłok ma w sobie komorę spalania....

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 20:32 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
patriic napisał(a):
... zal mi was ludzie ze wierzycie w takie bzdury, w niemczech 400 to norma a u nas zaden na allegro nie ma 300 :D



To wiadomo nie od dziś, ważny się stan a nie cyferki na wyświetlaczu. Ale jeśli sądzisz, że w nowoczesnym dieslu z cr wtryski zaczynają lać dopiero przy ok 500-600tys to gratuluje :rotfl: - bo jak leją przy 270 to znaczy ze juz przekrecony. :zdziwko:


Czekamy na relację właściciela co do przyczyny awarii.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 21:32 
patriic napisał(a):
kuruś napisał(a):
Auto ma na blacie 270k......

tyle przebiegu to robia 3 letnie auta a nie prawie 11, wiec przemnoz chociaz przez dwa a najlepiej przez trzy, wtryski nie leja przy przebiegu mniejszym niz 500-600 tys.


Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka. Znam mnóstwo przypadków, gdzie wtryski lały przy przebiegach dużo mniejszych, np przy 70tys km.

Rzadko które M47N ma wtryski idealne.


patriic napisał(a):
u nas zaden na allegro nie ma 300 :D


Przejrzyj dokładnie allegro, są uczciwe ogłoszenia. Np. ja teraz wystawiam samochód właśnie z takim przebiegiem.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 71
Lokalizacja: Chocianów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N+
patriic, 570 tys w 2 lata?? przecież to jest 25 tys na miesiąc, tyle to może robią jakieś busy a nie auta średniej klasy, piszesz głupoty, i w tym momencie kończę z Tobą dyskusję, pozdrawiam cześć :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 22:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
marix123 napisał(a):
patriic, 570 tys w 2 lata?? przecież to jest 25 tys na miesiąc, tyle to może robią jakieś busy a nie auta średniej klasy, piszesz głupoty, i w tym momencie kończę z Tobą dyskusję, pozdrawiam cześć :ok:

zejdz na ziemie, auto od przedstawiciela handlowego, osobiscie ogladalem auto byl to passat b6 2010 w tamtym roku, naprawde zadbany, serwisowany aso.
300 robia 2-3 letnie nie 11 letnie diesele wiec nie fantazjujcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 22:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
patriic, ale bmw nie jest to raczej auto flotowe, i wątpię by tatuśkowie czy inni normalni użytkownicy trzaskali 100tyś rocznie, nie popadajmy w skrajności ;)

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 23:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Sphinksus, za granicą trochę inaczej używają aut, co nie zmienia faktu ze wolałbym 300tys auto z Niemiec niz 70tys km auta z Polski... :) przebiegi cofaja, i co z tego. Liczy się stan auta i tyle...


To auto widziałem na żywo i na pewno nie jest to żaden trup, wygladalo bardzo zadbanie.


Fajnie, jak by to byl tylko tlok :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 23:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Puma Punku
Moje BMW: E12, E34, E36, E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p1681056
W bogatych firmach w niemcowni jak najbardziej jeżdżą w leasingu. Przebieg 100 tyś / rok jest realny (nawet u nas w kraju) Ale temat jest o aucie Kurusia a nie przebiegach samochodów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 25 listopada 2013, 23:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Hehe, dobre żarty Panowie, może BMW rzeczywiście jeżdżą w niemcowni jako firmówki, pewnie! U nas też jeżdżą-> patrz cisowianka perlage- nowe bmw serii 1, ale nie jest to reguła to raz, dwa bmw we flocie to nie auta dla przedstawicieli co robią 100k km w rok, bo jak firma jest bogata i pozwala sobie na takie drogie firmówki to jest na tyle bogata, żeby utrzymywać nie jednego pracownika co jeździ jak głupi osioł 100k km w rok, tylko dwóch co zrobią po 50k km i będą sprawnie i efektywnie pracować na mniejszym regionie.

Po 100k km to robią jakieś astry, czy inne golfy.

W mojej firmie w de przedstawiciele jeżdżą audi a4 s-line i jak się dowiedzieli, że ja robię +/-5k km na miesiąc to byli w szoku co tak dużo :D

Kończąc już ten offtop- kolego kuruś teraz możesz zrobić bardzo dobrą rzecz, tj. wpakować m57 :)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 26 listopada 2013, 10:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Puma Punku
Moje BMW: E12, E34, E36, E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p1681056
Mój kolega kupił a4 s-line 2 letnie z przebiegiem 170 tyś. Każdy ma swoje doświadczenie w tym temacie, jednak fakt jest taki że z reguły diesel w niemczech więcej jeździ niż stoi, choć zdarzają się rodzynki.

Ja mam nadzieję że to jednak nic aż tak poważnego i Kuruś nie będzie musiał kupować silnika.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 26 listopada 2013, 10:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
a wszyscy mamy auta z niemiec, wiec nadal liczycie, ze maja tyle ile na liczniku?! dobra koniec tematu, niech zmienia silnik i dalej jeździ.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 26 listopada 2013, 14:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
patriic napisał(a):
a wszyscy mamy auta z niemiec, wiec nadal liczycie, ze maja tyle ile na liczniku?! dobra koniec tematu, niech zmienia silnik i dalej jeździ.


Ja mam auto z niemiec i mam autentyczny przebieg ;) Pozatym 270 tys. km to też jakoś mało nie jest i awaria mogła się zdarzyć jak najbardziej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 26 listopada 2013, 23:51 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 991
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N++
Garaż: E36 TURBO
E46 330D ++ FL
E91 320D
Ściągałem u Kurusia pokrywę zaworów , silnik był bardzo czysty jak na diesla , wszystkie gniazda wtrysków czyste niewypalone , rozrząd w dobrym stanie, nic nie wskazuje na to aby miał większy przebieg niż jest na licznikach.
Praca silnika również była nienaganna.

_________________
WROCŁAW ..................... MOJA GALERIA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kuruś -->> e46 m-pakiet, awaria motorowni :(
PostNapisane: 28 listopada 2013, 11:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Puma Punku
Moje BMW: E12, E34, E36, E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p1681056
To tylko potwierdza że nawet silnik w dobrym stanie z normalnym przebiegiem nie zna dnia ani godziny.
Zresztą coraz częściej słychać o rozlatujących się dieslach z przebiegami poniżej 100 tyś.
Odkąd rozleciało mi się turbo w poprzednim klekocie za każdym razem jak mocniej gniotę obecnego mam lęki, ot taki urok mocnego diesla.

Kuruś masz jakąś diagnozę ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL