BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 11:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
wujekwaldus napisał(a):
i eko podatek za skladowanie baterii w przyszlosci:D
hehe.. a cene juz znasz? kiedys wspominales cos o 500 tys pln z groszami? to aktualne jest?
W sumie duzo jak na zabawke eskperyment....



tak mi mowili kiedys, w tym tygodniu sie ich nie zapytalem. Widzialem tylko cene i3 - 192 tys zl.
Jak za taka kwote i male auto to wykonczenie wnetrza jest na duzy minus


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 12:14 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
Dla rozluźnienia :rotfl:


_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 13:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
jiGsaw napisał(a):
Możliwe również, że starsze konie wolnossące w obrębie tej samej marki są słabsze od młodych koni na podwójnym koksie. Piszę tak, ponieważ przykład chociażby 1.8T pokazuje dobrze, że tamte VW konie doładowane są słabsze od wolnossących z BMW.


Akurat konstrukcja 1.8T VW to jedna z najbardziej rozwojowych jednostek. Wystarczy trochę większe turbo i już mamy ponad 250 koni. Na większości imprez na 1/4 mili te silniki królują. Pozatym konie doładowane są słabsze od wolnossących ? Jakieś herezje piszesz... Porównaj sobie auta o takich samych masach E36 z M52B20 i A4 1.8T 150 koni. Niestety, ale wolnossące 150 koni BMW nie ma szans z doładowanymi Audi :) Też lubię konie wolnossące bardziej, ale nie popadajmy w motoryzacyjną ignorancje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 15:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
wujekwaldus napisał(a):
Z tego co poczytalem co przecietne trzymania mocy:
- E92 M3: 380-390 koni
- C63 AMG: 420-430 koni
- RS4: 360-370 koni
- RS5: 370-380 koni


a nie zastanawia Was, jakie są przyczyny takich wskazań, bo nie pomiarów, pomiar to zbyt poważne słowo na hamownie, we wszystkich modelach różnych producentów ?
Nie pomyśleliście o czymś takim jak tolerancje produkcyjne ?
I na jakiej zasadzie jest ustalana przez konstruktowa w samochodzie ? Skąd sie to bierze, i ewentualnie jak jest mierzone, naprawde mierzone, nie wskazywane na hamowni z ulicy ??

Zaczyna sie okazywać, że na całym świecie silniki nieturbo nie "trzymają" mocy :)
Tak spokojnie przyjmujecie takie wnioski ? hehe

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 15:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Najbardziej śmieszą mnie informacje na temat spalania, ze strony producenta:

428i

Cykl mieszany w l/100 km - 6.7 - 6.6 [6.4 - 6.3]

A teraz dla 435i :D

Cykl mieszany w l/100 km - 8.1 - 7.9 [7.4 - 7.2]


Obrazek

Ale z górki i bez gazu się nie liczy! :zabawa:


"Jak na swoje możliwości, 428i nie ma nadmiernego apetytu. W mieście trzeba się liczyć ze zużyciem około 11 l paliwa na 100 km, natomiast w trasie - poniżej 8 l/100 km."

http://www.magazynauto.pl/testy/testy-p ... gn=firefox

To i tak dobry wynik. Podobne spalanie miałem w swoim starym 328. Aczkolwiek widać, że robienie z klientów debili jest dziś wśród producentów aut na porządku dziennym :mur:

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 15:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
M6 CP pali tylko 9.9l


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 16:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
kupiec_fkl napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Możliwe również, że starsze konie wolnossące w obrębie tej samej marki są słabsze od młodych koni na podwójnym koksie. Piszę tak, ponieważ przykład chociażby 1.8T pokazuje dobrze, że tamte VW konie doładowane są słabsze od wolnossących z BMW.


Akurat konstrukcja 1.8T VW to jedna z najbardziej rozwojowych jednostek. Wystarczy trochę większe turbo i już mamy ponad 250 koni. Na większości imprez na 1/4 mili te silniki królują. Pozatym konie doładowane są słabsze od wolnossących ? Jakieś herezje piszesz... Porównaj sobie auta o takich samych masach E36 z M52B20 i A4 1.8T 150 koni. Niestety, ale wolnossące 150 koni BMW nie ma szans z doładowanymi Audi :) Też lubię konie wolnossące bardziej, ale nie popadajmy w motoryzacyjną ignorancje.


Tutaj masz rację. W teorii to fajnie wygląda, ale w praktyce już tak różowo nie jest. Przynajmniej w tych mocniejszych wersjach i porobionych, bo takie miałem na myśli. Przykładowo lżejsze S3 210 koni jeździ podobnie jak e36 328i 193 km. Tutaj w trójmieście A3 1.8 porobione na 200 lub ponad dwieście koni nie dawały sobie rady z 328i bloka. Faktycznie 1.8t dobrze wypada 150 koni, ale 320i w BMW to nigdy demon nie był, pamiętajmy... Poza tym ile m50b20 ma lat? Porównaj sobie 323i E36 170 ps z A4 1.8t 180 koni... w dodatku młodszych koni... http://www.zeperfs.com/en/duel1083-569.htm

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 16:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 171
Moje BMW: 330xd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121602
Boogie napisał(a):
wujekwaldus napisał(a):
Z tego co poczytalem co przecietne trzymania mocy:
- E92 M3: 380-390 koni
- C63 AMG: 420-430 koni
- RS4: 360-370 koni
- RS5: 370-380 koni


a nie zastanawia Was, jakie są przyczyny takich wskazań, bo nie pomiarów, pomiar to zbyt poważne słowo na hamownie, we wszystkich modelach różnych producentów ?
Nie pomyśleliście o czymś takim jak tolerancje produkcyjne ?
I na jakiej zasadzie jest ustalana przez konstruktowa w samochodzie ? Skąd sie to bierze, i ewentualnie jak jest mierzone, naprawde mierzone, nie wskazywane na hamowni z ulicy ??

Zaczyna sie okazywać, że na całym świecie silniki nieturbo nie "trzymają" mocy :)
Tak spokojnie przyjmujecie takie wnioski ? hehe


Boogie problem nie leży po stronie hamowni, tam odczyty sa prawidłowe . Nie czepiaj się pomiarów i jak m3 dmucha 390km to znaczy że tyle ma i koniec. Jak by hamownie się myliły to również silniki z turbo by mocy nie trzymały i w ogóle żaden silnik by nie trzymał. A jednak na tej samej hamowni dwa te same auta mają inne wyniki jeden trzyma serie inny nie i zależy to od auta a nie hamowni. Są oczywiście lepsze i gorsze hamownie są też lepsze i gorsze pomiary ale w sumie to jest odzwierciedlenie mocy auta i tyle.

_________________
ZUS z pew­nością jest in­sty­tucją przestępczą, ale nie można naz­wać jej zorganizowaną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 16:49 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Kosmiczny1989 napisał(a):
forest napisał(a):
Ciesze sie ze mam starsze bmw z konkretnym dla ucha pomrukiem. Zreszta to 428i nie jedzie. Znaczy jedzie ale tyljo na papierze :rotfl:


A dlaczego według Ciebie nie jedzie ? jest szybsze od wszystkich aut konkurencji w podobnej wersji, jest szybsze od wszystkich 328, 330 z lat poprzednich. Jakie osiągi powinna mieć dość niska w hierarchii wersja 328/428 żebyś stwierdził że jedzie ? 0-100=4.8 ? 100-200= 10s ? Wtedy był byś zadowolony ? Przestańcie przesadzać za parę lat zrozumiecie że nowe auta BMW choć kontrowersyjne dla was teraz i tak będą najlepszym wyborem bo konkurencja też wprowadza zmiany i tez musi to robić. Poprostu wiem że Bmw zrobi to najlepiej ;-]

Chyba jest szybsza ale od Twojej 3.0 lub od tych z gazem:). Porownywalem sie z taka z4 z tym silnikiem i mowie Ci ze nie jedzie.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 18:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 658
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E92 330d
Kod silnika: M57N2+
Garaż: Był: Ford Mercury Monterey 1950, Browning M1911, Jati-Matic
Jest: BMW e92 330d ,proca na kasztany, dwa worki cebuli i metr kartofli na zimę
forest napisał(a):
Kosmiczny1989 napisał(a):
forest napisał(a):
Ciesze sie ze mam starsze bmw z konkretnym dla ucha pomrukiem. Zreszta to 428i nie jedzie. Znaczy jedzie ale tyljo na papierze :rotfl:


A dlaczego według Ciebie nie jedzie ? jest szybsze od wszystkich aut konkurencji w podobnej wersji, jest szybsze od wszystkich 328, 330 z lat poprzednich. Jakie osiągi powinna mieć dość niska w hierarchii wersja 328/428 żebyś stwierdził że jedzie ? 0-100=4.8 ? 100-200= 10s ? Wtedy był byś zadowolony ? Przestańcie przesadzać za parę lat zrozumiecie że nowe auta BMW choć kontrowersyjne dla was teraz i tak będą najlepszym wyborem bo konkurencja też wprowadza zmiany i tez musi to robić. Poprostu wiem że Bmw zrobi to najlepiej ;-]

Chyba jest szybsza ale od Twojej 3.0 lub od tych z gazem:). Porownywalem sie z taka z4 z tym silnikiem i mowie Ci ze nie jedzie.


Nie wiem czy jechałeś 428i 428xi z 8 biegowym automatem. Te auto jedzie jak na 2.0. Może w serii nie da rady twojej 330i ale po zwykłym chipie już na pewno więc o czym mowa. Każdą seryjną mityczną i 330i zrobi w serii

http://www.zeperfs.com/en/duel4840-504.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel4840-1966.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 18:51 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Ja jezdziłem F30 328iA i potwierdzam,ze zdrowo napędzała auto ta kosiareczka pod maską :D Silniki z turbo oprócz minusów mają tez duze plusy. Np łatwosc podnoszenia mocy, gdzie w wolnossakach to zawsze jest spore wyzwanie ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 19:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 171
Moje BMW: 330xd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121602
forest napisał(a):
Kosmiczny1989 napisał(a):
forest napisał(a):
Ciesze sie ze mam starsze bmw z konkretnym dla ucha pomrukiem. Zreszta to 428i nie jedzie. Znaczy jedzie ale tyljo na papierze :rotfl:


A dlaczego według Ciebie nie jedzie ? jest szybsze od wszystkich aut konkurencji w podobnej wersji, jest szybsze od wszystkich 328, 330 z lat poprzednich. Jakie osiągi powinna mieć dość niska w hierarchii wersja 328/428 żebyś stwierdził że jedzie ? 0-100=4.8 ? 100-200= 10s ? Wtedy był byś zadowolony ? Przestańcie przesadzać za parę lat zrozumiecie że nowe auta BMW choć kontrowersyjne dla was teraz i tak będą najlepszym wyborem bo konkurencja też wprowadza zmiany i tez musi to robić. Poprostu wiem że Bmw zrobi to najlepiej ;-]

Chyba jest szybsza ale od Twojej 3.0 lub od tych z gazem:). Porownywalem sie z taka z4 z tym silnikiem i mowie Ci ze nie jedzie.


Od mojej jest szybsza od Twojej może nie ale po pierwsze Twoja to 330i nie 328i, po drugie nie masz seryjnego auta więc po co w ogóle wychylasz sie z takim śmiesznym stwierdzeniem "brałem się" ? To tak jakby Waldek powiedział że m6 nie jedzie bo łyka ją jego m3! Tak jak napisałem 428 jest szybsze od konkurencji i od starszych modeli tyle w temacie, nie ważne czy 2.0 wymagania spełnia. Siedzisz i gadasz na tym forum jakbyś miał aventadora . Kasa którą włożyłeś w swoje auto włożona w 428/328 robi z Ciebie wiatrak. Kup sobie coś naprawdę szybkiego żeby w końcu Twoje wpisy były adekwatne do auta ;-] Pozdr

_________________
ZUS z pew­nością jest in­sty­tucją przestępczą, ale nie można naz­wać jej zorganizowaną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 22:20 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Kosmiczny1989, uniosles sie jakbys mial zaraz dojsc :rotfl: co za gosc:) porownujesz stare wolnossaki do najnowszego bmw i jeszcze gadasz ze porownuje swoje pomodzone:) ktore przeciez jest praktycznie seria jezeli chodzi o wyscig na prostej na kretej drodze podejrzewam ze nawe pk mega chipach dostanie smary. Gdyby do takiego starego rupcia jak moj lub inbe 2.8 lub 3.0 wlozyc biturbo to bys zobaczyl jak kiepska jest ta nowa jednostka.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 22:41 
doleje oliwy do ognia, moze sie rozgrzejecie:
M6 V10 nie jedzie :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 22:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 364
Kosmiczny1989 napisał(a):
Boogie napisał(a):
wujekwaldus napisał(a):
Z tego co poczytalem co przecietne trzymania mocy:
- E92 M3: 380-390 koni
- C63 AMG: 420-430 koni
- RS4: 360-370 koni
- RS5: 370-380 koni


a nie zastanawia Was, jakie są przyczyny takich wskazań, bo nie pomiarów, pomiar to zbyt poważne słowo na hamownie, we wszystkich modelach różnych producentów ?
Nie pomyśleliście o czymś takim jak tolerancje produkcyjne ?
I na jakiej zasadzie jest ustalana przez konstruktowa w samochodzie ? Skąd sie to bierze, i ewentualnie jak jest mierzone, naprawde mierzone, nie wskazywane na hamowni z ulicy ??

Zaczyna sie okazywać, że na całym świecie silniki nieturbo nie "trzymają" mocy :)
Tak spokojnie przyjmujecie takie wnioski ? hehe


Boogie problem nie leży po stronie hamowni, tam odczyty sa prawidłowe . Nie czepiaj się pomiarów i jak m3 dmucha 390km to znaczy że tyle ma i koniec. Jak by hamownie się myliły to również silniki z turbo by mocy nie trzymały i w ogóle żaden silnik by nie trzymał. A jednak na tej samej hamowni dwa te same auta mają inne wyniki jeden trzyma serie inny nie i zależy to od auta a nie hamowni. Są oczywiście lepsze i gorsze hamownie są też lepsze i gorsze pomiary ale w sumie to jest odzwierciedlenie mocy auta i tyle.


Audi RS4 B7 (420hp) czasami ma jeszcze mniej, zdarzały się pomiary po 330 koni zamiast 420, wynika to z katastrofalnych nagarów na zaworach spowodowanych wadami konstrukcyjnymi samego silnika jak i bezsposredniego wtrysku paliwa FSI, w pewnym stopniu problem wystepuje tez w innych silnikach FSI grupy VAG

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 23:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Kosmiczny1989 napisał(a):
Boogie problem nie leży po stronie hamowni, tam odczyty sa prawidłowe

Witam Cię kolego w świecie tuningów i w ogóle całego tego zamieszania :)
Daleka jeszcze droga przed Tobą, ale najważniejsze to żebyś nie zwątpił w cały otaczający świat...
:rotfl:
Nie mogłem inaczej odpowiedzieć na takie rewelacyje.....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 28 listopada 2013, 23:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
sln ten sam problem występuje w silniku BMW N54 i podejrzewam, że każde auto z bezpośrednim wtryskiem ma taki problem. Co jakiś okres jest zalecane czyszczenie gniazd zaworowych i tyle. Jednak przeciętny Kowalski może o tym nie wiedzieć, a potem kupić takie auto z zalepionym silnikiem to trochę słabo. Napewno bym bardzo uważał kupując auto z bezpośrednim wtryskiem z drugiej ręki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 29 listopada 2013, 00:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 171
Moje BMW: 330xd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121602
Boogie napisał(a):
Kosmiczny1989 napisał(a):
Boogie problem nie leży po stronie hamowni, tam odczyty sa prawidłowe

Witam Cię kolego w świecie tuningów i w ogóle całego tego zamieszania :)
Daleka jeszcze droga przed Tobą, ale najważniejsze to żebyś nie zwątpił w cały otaczający świat...
:rotfl:
Nie mogłem inaczej odpowiedzieć na takie rewelacyje.....


Pogadamy na jakimś spocie bo w zasadzie to jestem ciekaw o co konkretnie Ci chodzi ;]-

_________________
ZUS z pew­nością jest in­sty­tucją przestępczą, ale nie można naz­wać jej zorganizowaną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 29 listopada 2013, 00:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 171
Moje BMW: 330xd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121602
forest napisał(a):
Kosmiczny1989, uniosles sie jakbys mial zaraz dojsc :rotfl: co za gosc:) porownujesz stare wolnossaki do najnowszego bmw i jeszcze gadasz ze porownuje swoje pomodzone:) ktore przeciez jest praktycznie seria jezeli chodzi o wyscig na prostej na kretej drodze podejrzewam ze nawe pk mega chipach dostanie smary. Gdyby do takiego starego rupcia jak moj lub inbe 2.8 lub 3.0 wlozyc biturbo to bys zobaczyl jak kiepska jest ta nowa jednostka.


Oj tam zaraz się uniosłem ;-] Po prostu nie przepadam za malkontentami i tyle. Gdzie porównywałem nowe 2.0 turbo ze starymi wolnossakami? Napisałem tylko że nowe auto jest szybsze od obecnej konkurencji i szybsze od swoich poprzedników no i przy okazji nieco ekonomiczniejsze, czyli jest takie jakie powinno być. Twoje auto seryjne ? To po co kłamiesz z mocą 255km ? Skoro seria to kłamiesz bo w bajkę że 25km przybyło z wiekiem nie uwierzę ;-]

_________________
ZUS z pew­nością jest in­sty­tucją przestępczą, ale nie można naz­wać jej zorganizowaną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 29 listopada 2013, 01:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Kosmiczny1989 napisał(a):
Pogadamy na jakimś spocie bo w zasadzie to jestem ciekaw o co konkretnie Ci chodzi ;]-

zamiast czekać do spotu, juz dziś mozesz poczytac jakies fora o tuningach, hamowniach etc. Nawet tu na forum znajdziesz conieco...
Mi sie nie chce znowu pisac, znowu, o bezkrytycznym patrzeniu na hamownie podwórkowe

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL