BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 18 października 2013, 16:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
wlasnie o tym kacie uchylenia przepustnicy tez nic nie znalazlem. U mnie tez kat zaplonu jest przekroczony, tzn. wartosc z wykrzyknikiem. ale po dodawaniu gazu zmienia sie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 27 października 2013, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 85
Lokalizacja: Ślask
Moje BMW: e46 330
Kod silnika: m54b30
Kto pomoze w w diagnozie błedu pierwszy to 83kw-error a drugi to 109-outputstages-error


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 listopada 2013, 20:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Jak pozbyć się błędu 26 error injection sensor, ciągle powraca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 5 listopada 2013, 22:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62
Witam wszystkich forumowiczów serdecznie.

Posiadam BMW E39 Kombi z silnikiem m62b44 + LPG

Dzis zczytalem inpa bledy i czy znajdzie sie ktos kto pomoze w ich przetlumaczeniu ? Szukalem dzis wiele razy, ale byly to glownie niemieckie fora a u mnie niemiecki kuleje...

A wiec tak ogolnie jest 21 bledow ale ale 11 bledow jest takich samych nie wiem dlaczego czy to wina inpy czy tak ma byc, 9 bledow jest roznych. Ponizej daje screeny.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ostatni blad jest taki sam jak pozostale 11...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 listopada 2013, 23:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 116
Lokalizacja: Bedford/UK
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147307

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131559
Usun bledy i zaczytaj je jeszcze raz po krotkiej jezdzie. Te sporadisher fehler to sporadyczne, czasem cos nie zagra i sie pojawia, te statischer fehler sa wazniejsze. Zaczytaj i wrzuc moze ktos bedzie mogl pomoc

_________________
Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...

Jest-->>BMW E46 330CI<<--
Bylo-->BMW E46 320CI<--


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 12 listopada 2013, 23:38 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1378
Lokalizacja: ESSEX
Moje BMW: F11
ja może mało profesjonalnie bo zdjęcie ekranu a nie zrzut ale nie mam dostępu do tego komputera
Obrazek
teraz pytanie co jest walnięte, timi mi analizował auto pare dni temu i mówił że 5 wtrysk wygląda podejrzanie,
co wymieniać wtrysk czy lambdę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 13 listopada 2013, 12:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Na moje to wyglada na to, że sonda pracuje w zlym zakresie napięciowym, powinna od 0 - 1V (chyba ze siemensa to od 0 - 5V). sprawdz w live data jak zmieniaja sie napiecia na sondach. ewrntualnie jak nie masz dostepu do kompa, to na kanal i multimetr w dlon i zmierz napiecia miedzy szarym i czarnym przewodem (lub miedzy czarnym a masa, czarny to kabel sygnalowy) w kable najlepiej sie wpiac poprzez jakas szpilke, zeby jak najmniej uszkodzic izolacje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 17 listopada 2013, 12:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
servise engine soon na wyswietlaczu

bład inpa

245 Secondary air system Bank 1

czy to moze jest nie sprawny zawór egr?

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 18 listopada 2013, 16:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52TUb20
Witam, Podłączyłem dziś samochód pod inpe i złapałem się za głowę. Trochę sporo błędów pokazało. Niby sobie sprawdziłem kody błędów (tłumaczenie), ale chciałbym żeby rzucił ktoś okiem na to kto się bardziej zna. Błędy pojawiające się po wcześniejszym skasowaniu. Silnik m52TUb20.

Screny z inpy:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wykresy, na rozgrzanym silniku:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

na LPG:
Obrazek
Na Pb:
Obrazek

Trochę tego jest :P Pomóżcie, od czego zacząć? Dodam że samochód ma jakby mniej mocy, czy jest tutaj rozwiązanie tego problemu? Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 22 listopada 2013, 18:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Witam,szukam kogos z Gliwic lub okolic do zdiagnozowania e36 m52.Chodzi generalnie o zdignozowanie jednego z czujnikow polozenia walu,albo walka rozrzadu.Z opisywanych objawow pada ze to czujnik,tylo teraz ktory? Auto znajduje sie w Gliwicach a ja w Czestochowie i chce miec pewnosc ze zakupiony czujnik bedzie trafny po zajechaniu i wynianie a czesc nie jest tania.
Moze ktos z formułowiczow pomoze,oczywiscie koszty pokrywam sprawa pilna,czekam na info.pozd.
sorry ze w tm dziale to pisze ,ale nie mam pojecia gdzie to umiescic,a jest to pilne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 25 listopada 2013, 22:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 415
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: e46 316ti
Kod silnika: N42B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160222
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pomozecie? INPA wyszukiwała mi zero błędów, ale coś chyba jest na rzeczy jednak.

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 3 grudnia 2013, 19:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 164
Lokalizacja: Brzostek Podkarpacie
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: m47n
Witam zakupilem inpe 3.01 i szukalem wszedzie ale nie znalazlem jak wejsc we wtryski w inpie lub cisnienie doladowania prosilbym o pomoc albo jakas instrukcje moje bmw to e 46 320d 150ps m47n touring pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 5 grudnia 2013, 09:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 164
Lokalizacja: Brzostek Podkarpacie
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: m47n
Witam na zimnym nie ma czasem za sklabego cisnienia 320d 150km m47n?? scren
https://imageshack.com/i/mrf5xhp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 14 grudnia 2013, 15:29 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 351
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Witam,

Co oznaczają te błędy?

Obrazek

po skasowaniu zawsze zostaje ten pierwszy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 14 grudnia 2013, 17:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Flashback napisał(a):
Witam,

Co oznaczają te błędy?

Obrazek

po skasowaniu zawsze zostaje ten pierwszy.


PDC działa?

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 14 grudnia 2013, 17:29 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 351
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
pdc nie działa bo czujnik nawalił, ale bardziej zastanawia mnie ten pierwszy błąd "Error in EEPROM of processor", ten błąd po skasowaniu zawsze zostaje, to jest błąd komputera, ale co on oznacza?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: X5 e53
Witam BMW to e53 3.0d 2001r moje błędy i nurtujące pytania to:
1.abgasrueckfuehr-regelung
2.laufruheregler
3.elektroluefter
4.umwaelzpumpe
w aucie występują objawy takie jak nierówna praca silnika na postoju i przy dodawaniu do ok 2tyś obr. potem już jest ok i na postoju nie leci ciepłe powietrze i teraz co robiłem :
wyczyściłem zawór egr, n75, wymieniłem wężyki idące od niego i dalej trzęsie ,wiatrak od klimy nie działa i przeczytałem że nie da się go pomierzyć ani naprawić i pompa cyrkulacyjna ma napięcie na kostce ok 3v po skasowaniu błędu jest 13 v i pompka pracuje po zgaszeniu auta i zapaleniu wywala błąd i nie działa ,skasuje i działa i tak w kółko czemu tak się dzieje czy pada już pompka ? co do egr zaślepić czy szukać dalej ? czym może być spowodowana nierówna praca ? wtryski też nie są super ale przedtem było prawie identycznie i było ok 1cyl.-2,82 2cyl.-4,29 3cyl.-1,12 4cyl.1,82 5cyl.-1,85 6cyl.6,21 dodam że auto ma moc i dobrze przyspiesza .
Co do pompki podejrzewam jej koniec ponieważ dziś na krótko nie za każdym razem chciała wystartować .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 grudnia 2013, 08:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Flashback napisał(a):
pdc nie działa bo czujnik nawalił, ale bardziej zastanawia mnie ten pierwszy błąd "Error in EEPROM of processor", ten błąd po skasowaniu zawsze zostaje, to jest błąd komputera, ale co on oznacza?

Były jakieś modyfikacje dotyczące ECU, jak wgranie nowej mapy? (np. celem podniesienia mocy), pytam, bo EEPROM to właśnie pamięć ECU (jak piszesz - komputera) i w przypadku jakiejś nieprawidłowości w mapie (a mapa zawiera parametry sterujące pracą silnika, dawką paliwa, powietrza, ponadto kąt wtrysku itp.) właśnie taki błąd wywala.

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 grudnia 2013, 17:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 351
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Marazzz napisał(a):
Flashback napisał(a):
pdc nie działa bo czujnik nawalił, ale bardziej zastanawia mnie ten pierwszy błąd "Error in EEPROM of processor", ten błąd po skasowaniu zawsze zostaje, to jest błąd komputera, ale co on oznacza?

Były jakieś modyfikacje dotyczące ECU, jak wgranie nowej mapy? (np. celem podniesienia mocy), pytam, bo EEPROM to właśnie pamięć ECU (jak piszesz - komputera) i w przypadku jakiejś nieprawidłowości w mapie (a mapa zawiera parametry sterujące pracą silnika, dawką paliwa, powietrza, ponadto kąt wtrysku itp.) właśnie taki błąd wywala.


ale co mam przez to rozumieć że jak się wgrywa nową mapę to ten błąd zawsze wywali? czy może ktoś coś źle powgrywał i tak się dzieje? proszę Cię o odpowiedz bo jak jest coś nie tak, to pojade do dobrego diagnosty bmw i niech to powgrywa tak jak być powinno, a modyfikacje to niewiem czy były, kupiłem auto to już był ten błąd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 grudnia 2013, 17:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Flashback napisał(a):
ale co mam przez to rozumieć że jak się wgrywa nową mapę to ten błąd zawsze wywali?

nie, wywali jak się to źle zrobi.
Flashback napisał(a):
kupiłem auto to już był ten błąd

Czyli że mogło być grzebane. Jakieś niepokojące objawy z autem? Typu wysokie spalanie, kopcenie, szarpanie, spadek mocy itd, itp. Bo jak nic się nie dzieje poza tym tylko że pokazuje "EEPROM of processor", to bym (chyba) to olał. Ale niech inni się jeszcze wypowiedzą co o tym myślą..

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL