BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 08:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M44 szarpanie i przerywanie w pewnym zakresie temp.
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 71
Moje BMW: E̶3̶6̶ Civic + GSi
Kod silnika: M44B19 - było
BMW M44B19. Problem następujący: Odpalam auto, jadę około 5 minut spokojnie, trzymam równe obroty (około 2-2.5 tyś) i nagle auto zaczyna zwalniać. Po chwili zaczyna się przerywanie. Wciskam gaz -szarpie, brzmi jakby nie pracował na wszystkich cylindrach. Trochę poprzerywa, dalej normalnie. Przez jeszcze jakiś czas (10-15 minut) przy wciśnięciu gazu na niskich obrotach zdarza się przerwać. Dalej już jest totalnie normalnie. Im zimniej na zewnątrz, tym dłużej cały ten cykl trwa (dłużej trzeba czekać aż się zacznie i dłużej trwa nim przestanie). W wydech nie strzela, benzyną nie śmierdzi. Na postoju, podczas pojawiania się problemu silnik pracuje bardzo nierówno, trzęsie. Kable WN nowe, świece też. Pytanie: co to może być? Termostat? Przepływomierz? Cewka nawala tylko w określonym zakresie temperatur? Jeszcze co innego? Dzieje się to tylko przy niskich (do 3 tyś) obrotach

Z góry dziękuję za pomoc

PS LPG nie mam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M44 szarpanie i przerywanie w pewnym zakresie temp.
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 21:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16
Ha, mam to samo tylko w 1.6 M43, ale mi jeszcze żłopie benzyny od groma, a LPG normalnie... normalne masz spalanie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M44 szarpanie i przerywanie w pewnym zakresie temp.
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 23:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
podłącz auto pod komputer.może bys uwalony któryś czujnik temp.

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] M44 szarpanie i przerywanie w pewnym zakresie temp.
PostNapisane: 19 grudnia 2013, 08:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
jakie swiece i kable?

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M44 szarpanie i przerywanie w pewnym zakresie temp.
PostNapisane: 19 grudnia 2013, 09:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 71
Moje BMW: E̶3̶6̶ Civic + GSi
Kod silnika: M44B19 - było
NGK. Świece wymienione w kwietniu, kable w listopadzie, wszystko nowe, żadnych używek. Przed wymianą kabli pracował na trzy gary, strzelał w wydech i trząsł na wolnych obrotach. Po wymianie ten efekt został właśnie tylko przy określonych temperaturach (poza strzelaniem w wydech, które zniknęło).
Spalanie ciężko określić - auta używam praktycznie tylko do KJSów i ewentualnie treningów, więc cały czas dużo pali. Fakt, że jeśli można wierzyć wskaźnikowi spalania na desce rozdzielczej, to pali sporo, raczej powyżej 11litrów
Teraz jest u mechanika na naprawie rozwalonego wydechu (ach, te KJSy), to go poproszę o podpięcie pod kompa. Jak był podpinany w maju, to jedyny błąd jaki pokazywał, to czujnik wałka rozrządu. Czujnik wymieniłem wtedy na nowy z ASO.
W sumie który czujnik może powodować takie dziwne zachowanie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M44 szarpanie i przerywanie w pewnym zakresie temp.
PostNapisane: 31 stycznia 2014, 14:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 71
Moje BMW: E̶3̶6̶ Civic + GSi
Kod silnika: M44B19 - było
Odkopię temat, bo może się komuś przyda. Winna okazała się sonda lambda, która dawała czasami losowe wartości napięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL